Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
55% dintre oamenii de HR se asteapta ca gestionarea cresterii costurilor salariale din cauza inflatiei sa reprezinte cea mai mare provocare de business in 2024. Care sunt cele mai presante provocari legate de candidati? Ce piedici avem in procesul de recrutare? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
Cum stau lucrurile pe piata muncii in ultima vreme? Pana in anul 2030, se prevede o nevoie de peste 600.000 de persoane pentru a ocupa posturi care necesita competente avansate, in conditiile in care doar 1% din populatia cu varsta intre 25 si 64 de ani participa la programe de formare profesionala.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-04-29
Digitalizarea in domeniul resurselor umane nu este doar o adaptare la progresul tehnologic, ci o oportunitate de a revolutiona complet modul in care functionează departamentul tau. Adoptarea unor solutii software specializate este esentiala pentru a creste eficienta, a raspunde cerintelor pietei in schimbare si a ramane competitiv. 
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-04-29
Implicarea si performanta angajatilor sunt factori cruciali in succesul organizatiei dar intrebarea e cum poti debloca intregul potentialul echipei pentru a creste productivitatea? 

 
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-04-29
Aceste doua functii cognitive importante tind sa ne incetineasca sau sa ne joace feste, pe masura ce inaintam in varsta. Aceasta poate fi o provocare, mai ales daca ai un job care necesita multa planificare si gandire creativa.
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-04-30
In ciuda progreselor tehnologice pe care le-am facut si le facem, munca unei organizatii este facuta de oameni. Oamenii sunt aceia care alcatuiesc interfata cu clientul, realizeaza produsul, presteaza serviciul, planifica si coordoneaza, imbunatatesc procese, asigura calitatea si aduc profit.
Pus la dispozitie de Andreea Gheorghita, Doru Paducel & Ana M. Marin, 2024-04-30
Iti creezi timp si spatiu pentru a te asculta pe tine insuti?  Un articol util despre modele si practici de reflectie si reflexie scris de colegii nostri de la EMCC Romania.
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Acest articol contine informatii utile top managerilor, directorilor HR si coordonatorilor HSE interesati sa implementeze in organizatia lor programe de tip Autoritatea sa Opresti Munca (in engleza Stop Work Authority – SWA).
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Articolul da o imagine de ansamblu asupra modului in care pot fi setate elementele care contribuie la o experienta a clientilor controlabila si de buna calitate.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Descopera cum instrumentele Thomas au fost integrate in programul de dezvoltare a leadershipului unei mari universitati din Marea Britanie pentru a o diferentia ca angajator.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Intr-un interviu realizat de Thomas International cu Alicia Collinson, Senior Associate la Thrive Law, au fost explorate aspectele cruciale ale bunastarii angajatilor si sanatatii mentale in organizatii. Alicia a oferit idei valoroase despre provocarile comune cu care se confrunta organizatiile si sfaturi practice pentru a le depasi. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-04-30
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-05-07
Ultimii ani gasesc organizatiile din ce in ce mai preocupate de construirea unui mediu de lucru motivant si plin de scop pentru membrii generatiei Z, urmati indeaproape de Millenials. Tinand cont de contextul global in care ne aflam, caracterizat de instabilitate, de o populatie care imbatraneste, de noi tendinte legate de ce anume ne dorim de la locul de munca, acest focus pe generatiile mai noi e lesne de inteles. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-05-07
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-05-07
In mod frecvent suntem expusi la schimbari si provocari care ne cer sa ne adaptam si sa ne integram noi rutine in viata noastra. De la tranzitiile majore la cele mai mici ajustari, capacitatea noastra de a face fata schimbarii si de a ne adapta este esentiala pentru succesul si bunastarea noastra.
10 ani de Mindit Consulting, pionieri in background screening in Romania!
Pus la dispozitie de Mindit Consulting, 2023-02-28
Cum a inceput povestea Mindit Consulting

In urma cu 10 ani, Mindit Consulting a fost infiintata ca raspuns la nevoia companiilor care au inteles cat de importanta este protejarea si siguranta angajatilor si a clientilor, imbunatatirea procesului de recrutare si, mai ales, protejarea reputatiei companiei. Astfel, misiunea noastra a devenit aceea de a contribui la cresterea transparentei si a nivelului de incredere si onestitate in mediul de afaceri romanesc.

Fata de acum 10 ani, cand piata nu stia ce reprezinta acest tip de verificari, piata s-a dezvoltat in mod constant iar acum mai toate companiile au constientizat, la nivel de mentalitate necesitatea de a face background checks printr-un partener de incredere si cu expertiza in acest domeniu.

Ce spun clientii din industriile partenere

Ne adresam fiecarei industrii, practic tuturor organizatiilor care recruteaza indiferent de domeniul de activitate, insa cu precadere deservim industriile de IT, BPO, Pharma, Banking, Hospitality, unde sunt si cei mai multi clienti din portofoliul Mindit Consulting.

Mai jos, avem un testimonial al unui client din industria IT:
Serviciile Mindit pe care le folosim pentru entitatea noastra din Romania sunt la nivelul celor din alte tari in care activam. Consideram ca prin sprijinul oferit am reusit sa filtram foarte bine angajatii si sa avem o retentie de 97% pentru anul 2022, ceea ce intr-o companie de IT din Romania este cel mai bun indicator de performanta in relatia cu angajatii.

Anul 2023 vine cu 3 noi servicii in portofoliu

In acest an ne dorim sa sprijinim si mai mult nevoile clientilor nostri in zona de HR – Employee Relations - astfel ca am introdus 3 noi servicii, si anume Exit si Stay Interviews, Customer Feedback Interviews.

Stim cat de importanta este retentia si motivatia angajatilor in tot acest context economic, astfel ca, prin aceste noi servicii, compilate si raportate in mod obiectiv de noi, Mindit Consulting, sprijinim organizatiile sa imbunatateasca rata de retentie a angajatilor pe termen lung si a programelor de employer branding, precum si sa devina mai agili in implementarea strategiilor de business.
 
Prin ce se diferentiaza Background Screening-ul in Romania fata de Europa si State?

Desi piata de screening din Romania este relativ tanara si nu este reglementata ca cea din S.U.A sau a anumitor tari din Europa, vedem un efort constant si consecvent de a constientiza nevoia de transparenta si onestitate la orice nivel organizational, prin actiuni specifice pentru companii si candidati.

Astfel ca exista din ce în ce mai multă deschidere a companiilor catre externalizarea anumitor servicii de HR, in speta procesele complementare recrutarii, pentru mai multa transparenta si optimizare a resurselor interne.

Companiile europene si americane au o abordare diferita fata de Romania, in ceea ce priveste recrutarea si pastrarea angajatilor. Acestea se asigura ca au intotdeauna candidatul potrivit in fata lor, efectuand verificari ale antecedentelor, in procesul de recrutare, prin intermediul expertilor terti.

Procedand astfel, se pot concentra mai mult pe integrarea in echipa si dezvoltarea noilor angajati, crescand considerabil rata de retentie si motivare a acestora.
 
Beneficiile si evolutia serviciilor de background screening

Echipa noastra de experti in background checks livreaza calitate si eficienta, proactivitate si profesionalism in procesul de screening si de raportare, conform celor mai inalte standarde de integritate.

Pornim intotdeauna de la viziunea si misiunea noastra, sa contribuim la cresterea nivelului de onestitate in mediul de business si sa sprijinim organizatiile astfel incat sa ia decizii rapide de angajare in siguranta si transparent, in 100% din cazuri.

Conform unui studiu din 2022, costul mediu al unui “bad” hire este de minim 30% din salariul anual, ca să nu mai vorbim de costuri suplimentare si impact reputational.

Astfel ca cel mai important beneficiu pe care il au clientii nostri este minimizarea costurilor de recrutare si retentie si a riscurilor de reputatie pentru brandul de angajator, un criteriu din ce in ce mai important in selectia unei companii din partea candidatilor.

Credem cu tarie ca background screeningul va deveni un must in urmatorii 3-5 ani si in organizatiile din Romania, asa cum se intampla in U.S. si anumite tari din Europa. Observam ca din ce in ce mai multe organizatii implementeaza procesul de background screeningul in politicile interne de HR avand in vedere focusul constant asupra recrutarii si integrarii sanatoase de candidati potriviti in echipele si culturile interne.

În U.S si in anumite tari din UE, procesul de background screening este reglementat local, astfel ca ne dorim sa facem primii pasi inspre adaptarea legislatiei din Romania pentru a sprijini ca practica obligatorie si a integra background screeningul in procesul standard de recrutare.

Vezi toate articolele scrise de Mindit Consulting

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate