Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
LiveHR – prima platforma care selecteaza automat candidatii potriviti
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13

Aplicarea pentru un job a devenit pentru candidati mai usoara ca oricand si astfel, sub impactul aplicatiilor mobile si al “spam-ului” cu notificari de joburi pe care candidatii le primesc, actiunea de aplicare si-a pierdut relevanta: multi candidati aplica automat si fara nicio analiza, lasand munca de triere in sarcina companiilor angajatoare. Chiar si pentru joburile specializate, numarul de aplicatii primit este nejustificat de mare, uneori pana la 90-95% din aplicatii fiind complet nepotrivite sub raportul cerintelor minime specificate de angajator. Cantitatea de informatii care trebuie astazi procesata de catre companii creste intr-un ritm alert, aproape exponential, astfel incat devine esentiala capacitatea de a gasi semnificatii in aceste date si informatii. Necesitatea de a imbunatati filtrele de cautare si de a oferi mijloace de a tria in “avalansa” de aplicatii devine cheia succesului pentru o recrutare reusita, deoarece nu numarul de aplicatii este important, ci calitatea acestora.
 
In acest context, Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
 

De asemenea, platforma permite elaborarea automata a unui profil Social Media al candidatului utilizand tehnici de Social Data Mining (identificarea tipologiei de profil a candidatilor, modele comportamentale, conexiuni, evenimente, arii de interes).

Prin intermediul tehnologiilor de inteligenta artificiala, platforma pune la dispozitia firmelor care recruteaza o functionalitate unica in lume, crearea unui profil psihologic al candidatului utilizand tehnici de analiza a vocii. Astfel, in cadrul interviurilor de recrutare desfasurate online sau la distanta, vocea candidatului este analizata in timp real, generand in platforma un profil psihologic extrem de util in procesul de recrutare, fara a fi necesara utilizarea metodelor clasice de testare scrisa.
Solutia pune la dispozitie si un instrument care permite derularea de interviuri online – video cu inregistrarea interviului si salvarea transcrierii interviului pentru analize ulterioare.

In plus, platforma LiveHR permite corelarea si standardizarea mai multor procese specifice gestionarii resurselor umane, oferind instrumente si functionalitati ce vor usura procesarea datelor. Printre acestea amintim:
  • fise de post, obiective, indicatori de performanta ai angajatilor, organizate pe verticalele din industrie;
  • flux tracking candidat/ angajat: statusuri, notificari, responsabili alocati pe etape flux, evaluari, instruire;
  • functionalitati de webinar (pentru prezentari/instruire online de la un prezentator catre mai multi angajati sau candidati la un post anume).
Mai multe informatii puteti gasi la adresa: www.livehr.ro, prin intermediul careia ne puteti si contacta.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denumirea proiectului: LIVEHR – PLATFORMA DE GESTIONARE A RESURSELOR UMANE
Proiectul este cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operational Competitivitate 2014-2020.
Editor: Avant Consulting
Data: Iunie 2019
Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate