Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-07-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
La inceputul lunii iunie 2020 a avut loc o importanta conferinta de HR, unde speakerii - directori de HR, specialisti in resurse umane, traineri in programe de leadership, experti in Inteligenta Artifciala - au dezbatut teme de interes legate de cum a afectat pandemia de COVID-19 piata muncii si industria HR, cum se vor schimba strategiile de HR, ce tendinte in HR ar putea sa apara dupa ce criza va trece, cum arata profilul noilor lideri si cum ar trebui sa comunice acestia in vremuri incerte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
Orice sarcina HR care implica o activitate manuala si repetitiva are potential sa devina una eficienta cu ajutorul automatizarii. Identificarea si eficientizarea proceselor fara valoare adaugata ii ajuta pe specialistii HR sa se concentreze pe activitati holistice, precum planificarea strategica, atragerea si managementul talentelor si, bineinteles, sa aiba si mai multa grija de membrii echipei si de dezvoltarea lor profesionala. Mai departe, implementarea unor strategii integrate de automatizare a sistemelor de salarizare, administrare personal si pontaj, inseamna economie de costuri pentru companie si un pas inainte in atingerea obiectivelor de business. Iata ce procese pot fi automatizate atunci cand echipa ta lucreaza de acasa.
Pus la dispozitie de Cristina Matei, 2020-07-23
Bate vant de schimbare? Cristina Matei, Leadership Adviser al Amrop Romania, scrie despre (aproape) toate gandurile care ne trec prin cap atunci cand ne apropiem de o rascruce in cariera, in acest articol publicat in Business Review.
Pus la dispozitie de Florin Popa, 2020-07-24
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o organizatie sau un lider trebuie sa il faca este sa isi sprijine oamenii sa se dezvolte si sa creasca. Nu doar ca ajuta la imbunatatirea rezultatelor companiei, ci are si un impact pozitiv asupra comunitatii din care fac parte, deoarece ii responsabilizeaza si ii incurajeaza sa contribuie la randul lor la bunastarea acesteia. In articolul nostru din aceasta luna am povestit mai multe despre acest subiect.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-07-28
Desfasurarea activitatii de acasa nu este o experienta noua, insa am vazut recent ca pandemia a fortat multi angajati si organizatii sa faca trecerea, in mod oficial, la un mediul de lucru virtual. Cu toate acestea, este important sa nu neglijam comportamentele care devin necesare pentru ca oamenii sa poata lucra eficient de acasa. Situatia actuala ne ofera ocazia de a revizui ceea ce stim despre competentele necesare la locul de munca. Care sunt cele care conteaza? 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Consilierea psihopedagogica este un proces complex de acordare a asistentei psihopedagogice persoanelor normale, care parcurg diverse experiente de invatare, in scopul formarii si dezvoltarii propriei personalitati.
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Zosterul este o afectiune cutanata, de obicei dureroasa, produsa prin reactivarea virusului care produce varicela sau varsatul de vant, virusul varicelozosterian. Acesta face parte din familia virusurilor herpetice.
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-07-30
Avand in vedere schimbarile recente provocate de pandemia COVID-19, multe organizatii au fost nevoite sa isi adapteze modul de lucru la sistemul remote working. Existenta unui soft de pontaj in care se pot gestiona automat evenimentele de timp precum cel de tip “work from home” sau cererile de absenta ale angajatilor este cu atat mai necesara in contextul actual in care majoritatea activitatilor si task-urilor trebuiesc realizate de la distanta.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-07-30
Confruntati cu o societate tulburata de evenimente care ne depaseste capacitatea de ordine si control, oamenii raspund la provocarile complexe regresand la comportamente arhaice de adaptare sociala. Ceea ce caracterizeaza aceasta „adaptare sociala” este o conditie de singuratate, cea mai neajutorata si solitara forma de fragmentare sociala. 
Cum ii faceti pe angajatii dumneavoastra sa-si gestioneze timpul in mod eficient, fara a-i face sa simta ca sunt urmariti?
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-06-24
Importanta unui software de pontaj si de gestionare a timpului de activitate al angajatilor pentru afacerea dvs. este sustinuta de statistici relevante in aceasta privinta, cum ar fi: 
  1. Monitorizarea timpului de lucru creste productivitatea: companiile au avut o crestere a productivitatii de 30% dupa prima luna de implementare!
  2. Peste 85% dintre companiile care il folosesc isi integreaza software-ul de urmarire a timpului si prezentei cu sistemul lor de salarizare, automatizand un proces important si consumator de resurse.
Iata cateva informatii si sugestii utile ce v-ar putea determina sa ajungeti printre aceste companii, implementand un sistem de pontaj electronic, menit sa ajute deopotriva angajatorul si angajatul. 
  1. Explicati necesitatea implementarii unui software de pontaj si gestiune a timpului de activitate.
Mentinerea unei relatii de incredere cu angajatii este foarte importanta si nu va doriti  ca acestia sa perceapa programul de pontaj si gestiune a timpului de activitate ca pe o masura disciplinara – o pedeapsa.
 
Avantajele unei solutii de pontaj implementate intr-o companie se reflecta si asupra angajatilor sai:  resurselor de timp necesare procesarii manuale a datelor de pontaj, uitarea semnarii condicii de prezenta, lipsa unui instrument  corect de inregistrare a timpului de munca pot fi evitate.
 
De asemenea, o mai buna gestiune a incarcarii cu sarcini a angajatilor va face ca fiecare angajat sa primeasca un volum de munca adecvat abilitatilor si capacitatilor sale. 
  1. Instruiti-va angajatii cu privire la modul de realizare a pontajului si de gestiune a timpului de activitate.
Angajatii dvs. vor accepta ideea de a se ponta daca ii invatati cum sa o faca. Nu va puteti astepta de la toata lumea sa aiba incredere in utilizarea unui program nou, fie el si chiar o solutie profesionala precum CREASOFT.
 
Mai mult, nu toti invatam cu aceeasi viteza. Alocati-va o perioada de ajustare si pregatire inainte de a o folosi oficial. In acest fel, angajatii dvs. isi vor intelege mai bine scopul si vor trece printr-o tranzitie lina.
 
Este important sa rezervati timp pentru testarea procedurilor de urmarire a timpului, pentru a detecta punctele slabe si apoi sa mergeti in etapa luarii de masuri. 
  1. Oferiti stimulente.
Angajatii nu sunt proprietari de afaceri. Prin urmare, nu vor avea aceeasi atitudine atunci cand vine vorba de adoptarea unui software de pontaj si gestiune a timpului de activitate. Pentru ca procesul de gestiune a timpului sa fie acceptat, creati-va un sistem rasplatitor pentru cei care adera la el in mod constant si precis. Veti sti astfel cine isi termina sarcinile mai repede, fara a compromite calitatea. Lasati-i sa plece mai devreme sau sa isi ia liber ziua urmatoare, daca finalizeaza un proiect inainte de termen. 
 
Traversam o perioada dificila, de adaptare la un alt mod de lucru. Este foarte important ca angajatii  dvs. sa se simta mai apreciati si motivati sa performeze mai bine. 
  1. Cereti feedback angajatilor.
Dupa implementarea oricarui proces nou in afacerea dvs., este important sa cereti si feedback angajatilor dumneavoastra. Chiar daca ati ales cel mai bun software de pontaj si gestiune a timpului, angajatii dvs. vor avea probabil sugestii despre cum sa-l utilizati mai bine pentru rezultate mai bune.

Fiti deschisi cu sugestiile lor, la modul propus de ei pentru utilizare, astfel incat sa utilizeze programul de pontaj ca pe orice alt instrumest necesar desfasurarii activitatii lor.
  1. Alegeti software-ul potrivit.
Utilizarea unei aplicatii de pontaj si gestiune a timpului de activitate pentru angajati, care se bazeaza pe cloud si pontaj cu instrumente multiple: card, amprenta, telefon si PC va face ca angajatii dvs. sa-si inregistreze timpul oriunde s-ar afla. Astfel, sunt mai putin ingrijorati de politica dvs. de urmarire a timpului si mai concentrati asupra viitoarei lor intalniri cu un client.
 
Angajatii dvs. vor aprecia flexibilitatea pe care i-o ofera un sistem de pontaj complet, putand inregistra timpul de activitate chiar si cand lucreaza de acasa.
 
Exista o multime de aplicatii de pontaj chiar si gratuite. Cu toate acestea, alegerea unuia care se potriveste fluxului de lucru al afacerii dvs. este foarte importanta, trebuie sa vina in sprijinul angajatilor, sa nu le ingreuneze activitate si, cel mai important, sa va ofere un instrument corect de inregistrate a timpului de activitate fara a le ingradi drepturile si posibilitatile de munca!
 
Solutia de pontaj si gestiune a timpului de activitate CREASOFT va poate ajuta sa aveti un mai bun control asupra activitatii companiei dvs., creand in acelasi timp un mediu de lucru mai bun si mai facil angajatii dvs.
 
Incercati cu incredere solutia de pontaj si gestiune a timpului de activitate CREASOFT si alaturati-va clientilor nostri multumiti:
 
“In prezent, tendinta la nivel global este orientarea spre aplicatii online care sa ofere sprijin atat angajatului, cat si angajatorului. In mod normal, traversand toata aceasta perioada in care ne-am confruntat cu situatia muncii de la distanta integral, am cautat cea mai buna solutie, automatizata, pentru pontajul electronic, a carui evidenta este, de altfel, obligatorie pentru angajator. 
 
In acest sens, nu numai ca aplicatia de pontaj CREASOFT implementata a asigurat indeplinirea cerintei obligatorii, ci in plus, ne-a permis masurarea muncii angajatilor de la distanta, si, in unele cazuri, chiar optimizarea procesului de alocare a sarcinilor, pe baza rapoartelor generate din aplicatie.  Dupa implementarea solutiei de pontaj electronic, putem afirma ca productivitatea angajatilor din departamentul de contabilitate clienti externi a crescut cu aproximativ 25%.
 
Recomandam cu incredere aplicatia de pontaj atat din perspectiva simplitatii utilizarii pentru angajator si pentru angajati, cat si din perspectiva beneficiilor pe termen lung, direct asociate monitorizarii procesului de intocmire a pontajului”, ne-a declarat Mirela SERBAN - Managing Partner al RM AUDIT S.R.L - Funizor  specilaizat in Audit, Contabilitate si Consultanta fiscala.

Vezi toate articolele scrise de Creative General Invest

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate