Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-07-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
La inceputul lunii iunie 2020 a avut loc o importanta conferinta de HR, unde speakerii - directori de HR, specialisti in resurse umane, traineri in programe de leadership, experti in Inteligenta Artifciala - au dezbatut teme de interes legate de cum a afectat pandemia de COVID-19 piata muncii si industria HR, cum se vor schimba strategiile de HR, ce tendinte in HR ar putea sa apara dupa ce criza va trece, cum arata profilul noilor lideri si cum ar trebui sa comunice acestia in vremuri incerte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
Orice sarcina HR care implica o activitate manuala si repetitiva are potential sa devina una eficienta cu ajutorul automatizarii. Identificarea si eficientizarea proceselor fara valoare adaugata ii ajuta pe specialistii HR sa se concentreze pe activitati holistice, precum planificarea strategica, atragerea si managementul talentelor si, bineinteles, sa aiba si mai multa grija de membrii echipei si de dezvoltarea lor profesionala. Mai departe, implementarea unor strategii integrate de automatizare a sistemelor de salarizare, administrare personal si pontaj, inseamna economie de costuri pentru companie si un pas inainte in atingerea obiectivelor de business. Iata ce procese pot fi automatizate atunci cand echipa ta lucreaza de acasa.
Pus la dispozitie de Cristina Matei, 2020-07-23
Bate vant de schimbare? Cristina Matei, Leadership Adviser al Amrop Romania, scrie despre (aproape) toate gandurile care ne trec prin cap atunci cand ne apropiem de o rascruce in cariera, in acest articol publicat in Business Review.
Pus la dispozitie de Florin Popa, 2020-07-24
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o organizatie sau un lider trebuie sa il faca este sa isi sprijine oamenii sa se dezvolte si sa creasca. Nu doar ca ajuta la imbunatatirea rezultatelor companiei, ci are si un impact pozitiv asupra comunitatii din care fac parte, deoarece ii responsabilizeaza si ii incurajeaza sa contribuie la randul lor la bunastarea acesteia. In articolul nostru din aceasta luna am povestit mai multe despre acest subiect.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-07-28
Desfasurarea activitatii de acasa nu este o experienta noua, insa am vazut recent ca pandemia a fortat multi angajati si organizatii sa faca trecerea, in mod oficial, la un mediul de lucru virtual. Cu toate acestea, este important sa nu neglijam comportamentele care devin necesare pentru ca oamenii sa poata lucra eficient de acasa. Situatia actuala ne ofera ocazia de a revizui ceea ce stim despre competentele necesare la locul de munca. Care sunt cele care conteaza? 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Consilierea psihopedagogica este un proces complex de acordare a asistentei psihopedagogice persoanelor normale, care parcurg diverse experiente de invatare, in scopul formarii si dezvoltarii propriei personalitati.
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Zosterul este o afectiune cutanata, de obicei dureroasa, produsa prin reactivarea virusului care produce varicela sau varsatul de vant, virusul varicelozosterian. Acesta face parte din familia virusurilor herpetice.
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-07-30
Avand in vedere schimbarile recente provocate de pandemia COVID-19, multe organizatii au fost nevoite sa isi adapteze modul de lucru la sistemul remote working. Existenta unui soft de pontaj in care se pot gestiona automat evenimentele de timp precum cel de tip “work from home” sau cererile de absenta ale angajatilor este cu atat mai necesara in contextul actual in care majoritatea activitatilor si task-urilor trebuiesc realizate de la distanta.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-07-30
Confruntati cu o societate tulburata de evenimente care ne depaseste capacitatea de ordine si control, oamenii raspund la provocarile complexe regresand la comportamente arhaice de adaptare sociala. Ceea ce caracterizeaza aceasta „adaptare sociala” este o conditie de singuratate, cea mai neajutorata si solitara forma de fragmentare sociala. 
Chatbotii in HR, noii super-eroi din compania ta
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-06-24
Automatizarea proceselor de resurse umane si folosirea chatbotilor in HR sunt decizii care pot spori semnificativ productivitatea angajatilor din departamentele de resurse umane, in timp ce datele sunt stranse si analizate mai rapid si eficient. Mai mult, interactiunea cu salariatii din companie este mai usoara si se face in timp real, la orice ora, indiferent de tara sau de continentul unde se afla membrii echipei tale. Chatbotii in HR ajuta organizatiile sa faca economii semnificative de costuri per angajat si sa-si imbunatateasca fluxurile de personal, astfel incat specialistii HR sa se poata ocupa de lucrurile cu adevarat importante.
 
Pe masura ce interesul pentru noile tehnologii creste, iar costurile se reduc, se schimba fundamentul modul in care firmele isi conduc afacerile si isi sporesc numarul de clienti. Chatbotii au un impact semnificativ tocmai pentru ca reduc erorile manuale, economisesc timp si activitatea se concentreaza doar pe procesele care aduc cu adevarat valoare adaugata.

Sa vedem cum pot chatbotii in HR sa creasca eficienta firmei tale:
  • Recrutare in doi pasi
Inainte de izbucnirea pandemiei de coronavirus, somajul era la minime istorice peste tot in lume. Acum, desi unele activitati sunt inca blocate, altele sunt in plina expansiune. De la domeniul medical si pana la cel educational sau de IT, specialistii HR cauta cei mai buni candidati pentru posturile scoase la concurs. Principala problema cu care se confrunta? Un proces prea lung de recrutare si care incarca peste masura sarcinile zilnice de HR, fara sa aduca prea multa valoare adaugata. In aceasta situatie, “botii” pot prelua din sarcinile administrative, cum ar fi coordonarea interviurilor si filtrarea candidatilor.
  • Pachet de bun-venit in companie
Fiecare departament de HR are pregatit un pachet de politici de resurse umane pentru noii angajati, un fel de “pachet de bun-venit”, pentru ca acestia sa fie la curent cu practicile interne din companie si regulile de GDPR. Dar cum ar fi ca in loc de intalniri lungi, un chatbot sa puna toate aceste documente intr-o prezentare interactiva? Simplu, nu? Chatbotii sunt surprinzator de usor de implementat si pot furniza instant raspunsuri tuturor utilizatorilor.
  • Asistentul de HR care nu oboseste niciodata
“Botii” pot fi folositi pentru a evalua rezultatele testelor date de angajati, pentru a scana si face rapoarte referitoare la performantele lor anuale, trimestriale, lunare sau cum ai tu nevoie sa ii setezi. De asemenea, chatbotii sunt de un real ajutor si in implementarea strategiilor de training.
Datorita tehnologiilor avansate, chatbotii vor fi antrenati nu doar sa replice, in timp real, simple seturi de intrebari si conversatii, ci chiar sa anticipeze intrebarile sau reactiile oamenilor. Un raport Deloitte din 2017 arata ca doar 17% din manageri erau pregatiti sa imbratiseze noua tehnologie, dar in 2020 numarul acestora pare ca a crescut semnificativ, in actualul context pandemic si economic. 
  • Confidentul virtual
In orice companie exista lucruri ce pot fi imbunatatite, fie ca vorbim despre procese ce pot fi optimizate ori de colegi care pot fi mai implicati in proiectele de dezvoltare a organizatiei. Dar nu toti angajatii se simt confortabil atunci cand trebuie sa isi exprime public parerile ori ideile. Si in acest caz, tot un chatbot poate fi o solutie buna care sa ajute departamentul de HR sa stranga feedback onest de la angajati.
Evolutia digitala aduce noi oportunitati pentru fimele care se lupta sa tina pasul cu schimbarea. Chatbotii in HR vor tine loc de un interviu fata in fata cu potentialii candidati, vor putea interactiona usor cu angajatii care au nevoie de o adeverinta rapid si vor putea face recomandari pentru sesiunile de training ale angajatilor. Suna ”cool”, nu?

Vezi toate articolele scrise de Romanian Software

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate