Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Microsoft, 2020-06-19
The Changing Face of HR Work is an exclusive event created by Microsoft and dedicated to the HR Business Community in Romania. This online event brings together experts from HR and IT&C sectors focusing on identifying and unlocking trends, challenges and opportunities that shape the current future of work. During this event you will explore ways to adapt to the new normal, the future of working from home, new habits, as well as Microsoft’s remote working model. Get valuable insights on ways to work confidently and rapidly adjust to market needs directly from experts! 
Pus la dispozitie de Laura Vasluianu, 2020-06-23
Joi, 18 iunie, intr-un nou eveniment HR Partner, a fost despre Invatare. Impreuna cu Radu Gorduza - Managing Director Medicover Romania si Laura Vasluianu - L&D Senior Consultant, am discutat practic despre modul in care actiunile de HR nu sunt doar "nice to have", ci pornesc si se intregesc in business, cu impact in rezultate si management al organizatiei in context de criza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-06-24
Automatizarea proceselor de resurse umane si folosirea chatbotilor in HR sunt decizii care pot spori semnificativ productivitatea angajatilor din departamentele de resurse umane, in timp ce datele sunt stranse si analizate mai rapid si eficient. Mai mult, interactiunea cu salariatii din companie este mai usoara si se face in timp real, la orice ora, indiferent de tara sau de continentul unde se afla membrii echipei tale. Chatbotii in HR ajuta organizatiile sa faca economii semnificative de costuri per angajat si sa-si imbunatateasca fluxurile de personal, astfel incat specialistii HR sa se poata ocupa de lucrurile cu adevarat importante.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-06-24
Importanta unui software de pontaj si de gestionare a timpului de activitate al angajatilor pentru afacerea dvs. este sustinuta de statistici relevante in aceasta privinta, cum ar fi faptul ca monitorizarea timpului de lucru creste productivitatea: companiile au avut o crestere a productivitatii de 30% dupa prima luna de implementare. Iata cateva informatii si sugestii utile ce v-ar putea determina sa ajungeti printre aceste companii, implementand un sistem de pontaj electronic, menit sa ajute deopotriva angajatorul si angajatul. 
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2020-06-25
In ultimele luni, indiferent ca angajatii au lucrat doar de acasa sau ca a fost necesara impunerea de norme de distantare si de siguranta suplimentara, a fost datoria departamentelor de HR sa se asigure ca actele tuturor angajatilor sunt in ordine, ca acestia au acces la suportul de care au nevoie si ca au conditiile necesare pentru a fi productivi. Toate acestea au acaparat atentia HR-ului in ultimele saptamani, iar actiunile in slujba unei viziuni mai largi au fost puse in asteptare. 
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2020-06-25
In contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR este strategic pentru dezvoltarea companiilor. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. Cum poate ajuta un software de management al resurselor umane si cum stii cand este cel mai bun moment sa implementezi o astfel de solutie? 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-06-29
In perioade de criza cum este si cea de fata, companiile sunt fortate sa-si testeze capacitatea de reactie si de adaptare, dar in acelasi timp si abilitatile de leadership ale managerilor, care sunt cu atat mai importante. In articolul urmator iti prezentam principalele abilitati de leadership, care, in opinia noastra, sunt esentiale in aceasta perioada si motivul pentru care ele pot face diferenta in companie.
Pus la dispozitie de Medicover Romania, 2020-06-29
Apraxia este o tulburare de vorbire neurologica, ce se caracterizeaza prin probleme de exprimare in mod coerent si consecvent, desi exista intentia de a fi realizate.
Pus la dispozitie de , 2020-06-29

Mamografia digitala este o metoda imagistica prin care se depisteaza neoplasmul mamar, indicata ca investigatie obligatorie femeilor cu varste de peste 40 de ani. 

Pus la dispozitie de Clementina Anghelache, 2020-06-29
"Noi credem ca, mai mult ca oricand, avand in vedere si argumentele legate de reinventare, competentele necesare managerilor si angajatilor din multe organizatii se vor schimba. Deja lucrurile acestea erau evidente chiar inainte de criza, insa criza a accelerat procesul. Pe langa noi competente ce vor trebui dezvoltate, procesul de invatare se va schimba."
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-06-30
In timp ce guvernele din intreaga lume sunt supuse unor presiuni tot mai mari de reluare a activitatii sociale si economice, liderii de pretutindeni iau decizii confruntandu-se cu incertitudinea si informatiile contradictorii. Pentru lideri, pana acum, 2020 a fost un exercitiu intens in luarea unor decizii dificile. In multe dintre aceste decizii viitoare, identificarea alegerilor corecte si a celor gresite va fi dificila.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-06-30
Personalitatea unui angajat este definitorie pentru comportamentul acestuia la locul de munca. Atunci cand o companie doreste angajarea unor proaspat absolventi, in contextul situatiei actuale este recomandat ca aceasta sa verifice atitudinea si comportamentele care vor avea impact asupra performantei in munca. Afla cum instrumentele create de Hogan Assessments reprezinta o solutie eficienta si usor de utilizat pentru screening-ul candidatilor.
Pus la dispozitie de , 2020-06-30
Filip Nemteanu, Talent Partner Amrop Romania, prezinta 5 motive pentru care sa alegi o cariera internationala dupa criza Covid-19 in acest articol publicat in Business Review.

 
Comunicare in vreme de criza: Sfaturi despre cum si ce discuti cu angajatii
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
 
Mai multa siguranta
O companie poate sa ii sugereze unui angajat care se simte rau sa mearga acasa pentru a evita ca el sa imbolnaveasca toata echipa, dar ar trebui sa aiba grija sa nu ii ceara prea multe informatii personale ori sa il faca sa se simta inconfortabil. Este important sa eviti stigmatizarea membrilor echipei care au intrat in contact cu persoane din zone afectate de coronavirus. Firmele trebuie sa le arate angajatilor in aceasta perioada, mai mult ca oricand, ca ii pun pe primul loc si au grija de sanatatea lor. Asadar, poti sa extinzi la cerere concediile medicale – daca este posibil – si sa incurajezi munca de acasa. La birou, trebuie pus accentul cat mai mult pe spalatul des pe maini si curatenia spatiilor de lucru, iar pe fiecare birou sa fie un dezinfectant. Pentru firmele care pot munci in totalitate de acasa, existe sisteme foarte performante de pontaj online.
 
Teleconferinte, in loc de deplasari de serviciu
Mai departe, deplasarile in interes de serviciu in tara sau in strainatate trebuie evitate in aceasta perioada. Sistemele moderne de teleconferinta inlocuiesc foarte usor intalnirile clasice de afaceri si nici nu ii pun in pericol sau expun stresului pe membrii echipei. In plus, aplicatiile diverse, cum este, de exemplu, Zoom, permit schimbul de documente si convorbiri in orice moment, indiferent de locatia partenerilor de business. Practic, pentru a face legatura dintre biroul din Bucuresti si cel din Londra sau Madrid, de exemplu, nu ai nevoie decat de o conexiune la internet si un sistem de videoconferinte performant.
 
Retele sociale interne
Comunicarea este foarte importanta acum, iar angajatii trebuie fie la curent cu toate schimbarile anuntate de management si sa poata dialoga rapid cu ceilalti membri ai echipei, chiar si in situatiile in care sedintele fata in fata au fost anulate. O platforma sociala corporate permite schimbul de idei si documente, eliminand email-urile inutile. Firmele care folosesc o astfel de plaftorma online pot trimite notificari salariatilor, iar prin modul Calendar pot urmari pas cu pas modul in care se desfasoara intreaga activitate a companiei. Si daca cel putin o parte dintre angajati lucreaza de acasa, pontajul poate fi facut in functie de proiecte si activitati, astfel incat managerii sa aiba o situatie clara – exportata facil in Excel – a costurilor salariale pe proiecte.
 
Strategie pentru munca de acasa
In domeniile in care activitatea poate fi continuata de acasa, angajatii trebuie informati despre conditiile si indatoririle pe care le au in aceasta perioada. De aceea, expertii HR trebuie sa aiba un plan de comunicare bine pus la punct, aprobat de conducerea companiei, care sa prevada pasii pe care firma trebuie sa ii faca, mai ales in situatia in care unul dintre angajati se imbolnaveste.
 
Nu uita! Liderii HR sunt mai importanti ca niciodata in acest context, pentru ca ei pot asigura o comunicare adecvata cu angajatii, pot veni cu propuneri si solutii pentru management in asa fel incat salariatii sa treaca atat de usor cat se poate prin pandemia COVID-19, iar compania sa nu fie afectata suplimentar.
 

Vezi toate articolele scrise de Romanian Software

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate