Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
55% dintre oamenii de HR se asteapta ca gestionarea cresterii costurilor salariale din cauza inflatiei sa reprezinte cea mai mare provocare de business in 2024. Care sunt cele mai presante provocari legate de candidati? Ce piedici avem in procesul de recrutare? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
Cum stau lucrurile pe piata muncii in ultima vreme? Pana in anul 2030, se prevede o nevoie de peste 600.000 de persoane pentru a ocupa posturi care necesita competente avansate, in conditiile in care doar 1% din populatia cu varsta intre 25 si 64 de ani participa la programe de formare profesionala.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-04-29
Digitalizarea in domeniul resurselor umane nu este doar o adaptare la progresul tehnologic, ci o oportunitate de a revolutiona complet modul in care functionează departamentul tau. Adoptarea unor solutii software specializate este esentiala pentru a creste eficienta, a raspunde cerintelor pietei in schimbare si a ramane competitiv. 
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-04-29
Implicarea si performanta angajatilor sunt factori cruciali in succesul organizatiei dar intrebarea e cum poti debloca intregul potentialul echipei pentru a creste productivitatea? 

 
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-04-29
Aceste doua functii cognitive importante tind sa ne incetineasca sau sa ne joace feste, pe masura ce inaintam in varsta. Aceasta poate fi o provocare, mai ales daca ai un job care necesita multa planificare si gandire creativa.
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-04-30
In ciuda progreselor tehnologice pe care le-am facut si le facem, munca unei organizatii este facuta de oameni. Oamenii sunt aceia care alcatuiesc interfata cu clientul, realizeaza produsul, presteaza serviciul, planifica si coordoneaza, imbunatatesc procese, asigura calitatea si aduc profit.
Pus la dispozitie de Andreea Gheorghita, Doru Paducel & Ana M. Marin, 2024-04-30
Iti creezi timp si spatiu pentru a te asculta pe tine insuti?  Un articol util despre modele si practici de reflectie si reflexie scris de colegii nostri de la EMCC Romania.
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Acest articol contine informatii utile top managerilor, directorilor HR si coordonatorilor HSE interesati sa implementeze in organizatia lor programe de tip Autoritatea sa Opresti Munca (in engleza Stop Work Authority – SWA).
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Articolul da o imagine de ansamblu asupra modului in care pot fi setate elementele care contribuie la o experienta a clientilor controlabila si de buna calitate.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Descopera cum instrumentele Thomas au fost integrate in programul de dezvoltare a leadershipului unei mari universitati din Marea Britanie pentru a o diferentia ca angajator.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Intr-un interviu realizat de Thomas International cu Alicia Collinson, Senior Associate la Thrive Law, au fost explorate aspectele cruciale ale bunastarii angajatilor si sanatatii mentale in organizatii. Alicia a oferit idei valoroase despre provocarile comune cu care se confrunta organizatiile si sfaturi practice pentru a le depasi. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-04-30
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-05-07
Ultimii ani gasesc organizatiile din ce in ce mai preocupate de construirea unui mediu de lucru motivant si plin de scop pentru membrii generatiei Z, urmati indeaproape de Millenials. Tinand cont de contextul global in care ne aflam, caracterizat de instabilitate, de o populatie care imbatraneste, de noi tendinte legate de ce anume ne dorim de la locul de munca, acest focus pe generatiile mai noi e lesne de inteles. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-05-07
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-05-07
In mod frecvent suntem expusi la schimbari si provocari care ne cer sa ne adaptam si sa ne integram noi rutine in viata noastra. De la tranzitiile majore la cele mai mici ajustari, capacitatea noastra de a face fata schimbarii si de a ne adapta este esentiala pentru succesul si bunastarea noastra.
Cum poate tehnologia ai sa sustina dezvoltarea potentialului uman? O incursiune in experientele imersive
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2023-05-09
Desi avem senzatia ca tehnologia AI este un produs recent, ea este prezenta in vietile noastre inca din prima parte a secolului trecut. De la conceptualizarea sa in 1935 de catre Allan Turing si scrierea primului program de tip AI in 1951 de catre Christopher Strachey pana in ziua de azi cand este folosit deja in diagnosticarea unei game largi de boli, aceasta tehnologie a starnit interes si teama in proportii egale. 
 
De ce discutam insa despre AI intr-un domeniu cum este cel de Formare & Dezvoltare care este caracterizat de experiente profund personale, in care vorbim despre conexiune human-to-human, si care se afla sub o palarie mult mai larga, numita mai mult decat simbolic, “Human Resources”?
 
Ca sa raspundem la aceasta intrebare, haideti sa luam cateva exemple din zona de vanzari si cea de management.

STIM CU TOTII CA IN VANZARI, UN PROCES DE VANZARE FORMALIZAT ESTE UNUL DINTRE INGREDIENTELE SUCCESULUI. 

La fel, stim si ca reprezentantii unei forte de vanzari numeroase si extinse ar trebui sa fie aliniati pana la suprapunere in ceea ce priveste elementele esentiale ale unei interactiuni cu un client. Ca fazele precum investigarea unei oportunitati de vanzare sau demonstrarea capabilitatilor trebuie sa fie parcurse dupa acelasi cadru, indiferent daca reprezentantul este un junior sales cu 6 luni de experienta din Iasi sau un senior sales la Oradea. Sau ca tratarea celebrei obiectii din vanzari, “este scump”, ar trebui sa fie facuta la fel, de fiecare data intreband: “Scump in comparatie cu ce?”
 
Daca lasam deoparte vanzarea si ne indreptam spre management, nu ne-am dori oare ca feedback-ul referitor la un comportament mai putin productiv, sa se desfasoare de fiecare data dupa acelasi cadru? Indiferent in ce departament il intalnim, indiferent cine este managerul care ofera feedback-ul sau angajatul care il primeste?
 
Cum putem sa ne asiguram ca aceste comportamente esentiale sunt folosite unitar, de catre toti angajatii, in munca de zi cu zi?

CEA MAI AVANSATA SOLUTIE LA ACEASTA PROVOCARE POARTA NUMELE PITCHBOY, SI ESTE UN SIMULATOR DE CONVERSATIE CE OFERA EXPERIENTE IMERSIVE MENITE SA SUSTINA FORMAREA PROFESIONALA.

Asa cum sportivii se antreneaza prin diverse exercitii pentru a-si forma memoria musculara, simulatorul Pitchboy ii ajuta pe angajati sa-si dezvolte acele automatisme esentiale pe care ar trebui sa le foloseasca pe parcursul unei conversatii. 
 
Asa cum simulatorul de zbor ii ajuta pe piloti sa se antreneze in conditii reale, si Pitchboy este un simulator de zbor pentru o diversitate mare de roluri din companii si care are misiunea de transforma cunostintele in competente prin replicarea unor conversatii reale din munca de zi cu zi.

CUM FACE ASTA?! CU AJUTORUL REALITATII VIRTUALE SI AL INTELIGENTEI ARTIFICIALE.

Realitatea virtuala ne ajuta sa simulam mediul in care se desfasoara conversatia (birou, magazin) iar cu ajutorul IA construim personajul cu care utilizatorul va dialoga, in conditii foarte apropiate de realitate. Odata dezvoltat, role play-ul poate fi jucat de oriunde, de pe orice echipament si de ori cate ori este nevoie.
 
Pentru simulari se pot dezvolta formate audio pentru conversatii telefonice (conversatii cu Clienti in Telesales) sau scenarii video. Acestea pot fi 2D (pentru un role play care are loc la un birou) sau 360° pentru role play-uri care se desfasoara in medii complexe (camere de triaj in sectiile de urgenta ale unui spital). De asemenea putem folosi tehnologia deep fake video pentru a crea avatarul clientului si mediul in care se desfasoara interactiunea.
 
Conversatia cu persoana care este in formare este purtata pe baza unui proces predefinit, a unui arbore decizional si a recunoasterii unor cuvinte cheie pe care interlocutorul uman trebuie sa le foloseasca.
 
Role play-ul va fi inregistrat ceea ce inseamna ca utilizatorul il poate revedea si intelege cum a pus in practica cunostintele. Dupa fiecare role play Pitchboy ii va oferi feedback utilizatorului si va pastra punctajul obtinut in baza de date. Astfel dezvoltarea unei competente pe parcursul mai multor role-play-uri va putea fi usor observata atat de catre utilizator cat si de catre manager.
 
Un alt beneficiu al folosirii simulatorului este faptul ca se va desfasura de fiecare data la fel astfel ca angajatii vor putea sa deprinda exact aceleasi rutine esentiale din cadrul unui proces (de vanzare, de oferire a feedback-ului, etc.).
 
Pitchboy poate sa testeze cunostintele prin simple quizz-uri sau poate sa dezvolte role play-uri in care utilizatorul este ghidat in timpul interactiunii astfel incat acesta sa continue sa invete si sa exerseze, concomitent. In final putem crea simulari chiar si in conditii dificile, in care nu exista plasa de siguranta, (exact ca intr-un joc video) astfel incat competentele sa fie atat de bine dezvoltate incat interactiunea ulterioara cu un client real sa i se para angajatului foarte facila.
 
In concluzie, tehnologia AI poate fi utilizata in directia augmentarii potentialului uman fiind un sprijin al practicienilor in resurse umane. 

Vezi toate articolele scrise de

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate