Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-09-22
Cine, cum si cat de eficient lucreaza de acasa? Aceasta este una dintre cele mai apasatoare intrebari ale liderilor din business, care, de jumatate de an, au majoritatea angajatilor de acasa. Sunt circa 500 de mii de angajati din birouri care inca lucreaza remote, iar monitorizarea muncii lor a devenit o problema critica pentru companii, mai ales ca programul de lucru nu mai este unul clasic.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
De doi ani, Maria lucreaza ca business analyst intr-o multinationala. A inceput sa lucreze pe acest post in aprilie 2020, la scurt timp de la declansarea pandemiei de coronavirus. Cu foarte putine exceptii, Maria a lucrat doar de acasa, dupa ce angajatorul a decis sa prelungeasca pe termen nelimitat munca remote. In ultima perioada, Maria simte ca nu mai da randament, isi gaseste greu motivatia, a limitat discutiile cu colegii doar la chestiuni legate de munca. Situatia se acutizeaza si nu vrea sa lasa lucrurile asa. Intra in dialog cu chatbot-ul coach.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-09-23
Tehnologia schimba radical modul in care oamenii lucreaza, interactioneaza si gestioneaza proiectele, la birou ori remote. Aceasta duce la eficientizarea activitatii, la scurtarea timpilor de evaluare a performantei si apoi ajuta la imbunatatirea business-ului, pentru ca defectele sunt reparate din mers cu ajutorul soft-urilor. Si acestea sunt doar cateva exemple ale modului in care digitalizarea schimba in mai bine locul de munca. Sa le luam pe rand.
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2020-09-23
Cum te pozitionezi pe piata muncii globale? Primul pas este optimizarea profilului tau de LinkedIn, pe baza acestui ghid detaliat prezentat de Sandra Rosu, Talent Adviser & Marketing Lead al Amrop Romania. 
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2020-09-25
Modul in care masuram, in ziua de azi, succesul si performanta companiei ia prea putin sau deloc in considerare impactul acesteia asupra mediului, sanatatii si bunastarii angajatilor sau asupra societatii per ansamblu. Daca vrem sa vedem schimbari reale, in bine, in jurul nostru, credem ca este necesar sa incurajam si sa dezvoltam un alt set de metrici care sa fie adaugate la cele existente si pe baza carora sa evaluam succesul. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
In aceste luni am fost parteneri cu oameni speciali de L&D: oameni care au indraznit sa continue cu mult curaj, compasiune si creativitate investitia in colegi; care ne-au arat ca invatarea continua mai ales in momente grele pentru ca... la vremuri noi, skilluri noi. Asa ca am lansat o serie de dialoguri cu bune practici, esecuri utile, cu dileme, emotii, actiuni concrete, cu tot ce ne-am luat bun si provocator din lunile anterioare, din rolul de L&D. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-09-30
„The OmniLearning Experience” este, de fapt, modul in care invata oamenii in mod natural in 2020 iar acum poate deveni modul in care invata organizatiile. Learning Architect a creat, pe baza acestui insight, o categorie inovativa de programe de invatare multichannel.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, 2020-09-30
Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, povesteste in acest articol despre secretul invatarii digitale si ofera cateva sugestii practice de self-management, testate cu aproximativ o mie de oameni in ultimele sase luni, care genereaza momente constiente de invatare si obiceiuri sanatoase pentru dezvoltarea individuala.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-09-30
In noul mod de lucru, angajatii lucreaza mai mult de acasa. Ne-am obisnuit deja si stim ca va dura, din motive de protectie a sanatatii in primul rand. Ceea ce mai aduce nou insa aceasta situatie, este cresterea nevoii de retentie a angajatilor. Piata muncii devine una internationala pentru angajatii cu activitate exclusiv online – computer, mail, telefon, ei putand sa inlocuiasca angajatul local.
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-09-30
Cele mai multe companii stiu deja ca solutiile potrivite de software le pot ajuta sa isi gestioneze mai bine resursele, sa isi consolideze performanta interna si sa isi controleze finantele. Cu toate acestea, mult mai putine companii sunt constiente de faptul ca un soft poate fi raspunsul la problemele de eficienta a muncii in echipa sau la imbunatatirea productivitatii si capabilitatilor echipei de HR.
Pus la dispozitie de Smartree, 2020-09-30
S-au publicat normele care stabilesc modalitatea de acordare a sprijinului financiar in valoare de 2.500 de lei, companiilor, pentru fiecare angajat care a lucrat in regim de telemunca in perioada starii de urgenta pentru cel putin 15 zile lucratoare. 
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-10-01
Oamenii sunt creaturi ale obisnuintei – ne bazam pe rutine pentru a ne gestiona programul, a ramane productivi si a ne mentine sanatosi. Cand rutina se schimba, trebuie sa ne adaptam, sa cream noi strategii sau sa riscam sa fim ineficienti, neproductivi sau chiar nealiniati. Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra functionarii echipelor care se confrunta cu provocari comune.
Cursuri A_BEST online de limbi straine: conectati de oriunde cu mediul corporate din Romania si UE!
Pus la dispozitie de A_BEST, 2020-09-09
A_BEST (http://www.abest.ro/), unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, functioneaza la acest moment  integral in mediul virtual, in contextul COVID-19. Astfel, echipa de traineri si traducatori A_BEST asigura in continuare remote servicii lingvistice de calitate, pentru companiile care activeaza pe piete straine si pentru care comunicarea eficienta si rapida cu partenerii de afaceri este vitala.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cursurile online, live, de limbi straine A_BEST sunt organizate cu ajutorul platformelor Zoom, Webex sau Microsoft Teams, instrumente interactive si eficiente de comunicare, care au si avantajul de a putea fi accesate din orice loc s-ar afla cursantii.

Indiferent de locul in care ne aflam, comunicarea cu partenerii de afaceri poate sa ne apropie, mai ales cand vorbim… aceeasi limba. Dezvoltarea unei noi abilitati, cum ar fi studiul unei limbi straine este o oportunitate care poate fi valorificata de companii chiar si in aceasta perioada mai dificila, explorand resursele oferite de mediul virtual.  De altfel, cursurile online nu reprezinta o noutate, ba chiar ele sunt o alternativa la abordarea clasica a studiului in sala de curs, care au avantajul ca pot fi accesate de cursanti din orice loc s-ar afla, conform unui orar flexibil. Incurajam companiile din Romania, dar si din alte tari ale Uniunii Europene, sa faciliteze in continuare accesul angajatilor la programe de training lingvistic, iar in perioada aceasta se ofera si discounturi atractive pentru organizatiile care vor sa eficientizeze bugetele de training”, a declarat Aura Icodin, CEO si fondatoarea Centrului de Limbi Straine A_BEST.

Trainerii A_BEST mentin gradul inalt de interactivitate a activitatilor de invatare, functiile platformelor online ajutand la acest lucru din punct de vedere didactic, prin posibilitatea de a partaja ecranul, de a utiliza tabla alba virtuala, de a crea sondaje live etc 
Care sunt beneficiile cursurilor A_BEST online de limbi straine pentru companii?
  • Contribuie la dezvoltarea competentelor lingvistice ale angajatilor si la continuarea activitatii acestora la locul de munca prin cursuri de limbi straine/ programe de training lingvistic;
  • Conecteaza echipele care lucreaza in diferite orase din Romania sau alte state ale Uniunii Europene si le facilitezi astfel accesul la cursuri, A_BEST organizand cursuri corporate atat in Bucuresti, cat si in alte orase;
  • Mentin interactiunea intre participantii la cursuri, pentru a valorifica astfel si relationarea intre echipele de angajati si sentimentul de apartenenta la un grup;
  • Pun in legatura angajatii din companie cu o echipa de traineri profesionisti, care sunt permanent conectati la pulsul unei lumi in continua transformare;
  • Ofera angajatilor posibilitatea de a “muta” sala de curs intr-un spatiu accesibil acestora, indiferent de locul in care se afla si de a participa la sesiuni de training lingvistic interactive, care chiar si online raman la acelasi standard de calitate si mentin atmosfera live din sala de curs;
  • Primesc  materiale de curs si raportare online din partea echipei A_BEST, pentru a raspunde in proportie de 100% nevoilor lingvistice punctuale ale cursantilor;
  • Au acces la un sistem riguros de organizare a cursurilor si la platforme user-friendly pentru evaluarea cursantilor.
In relatia cu clientii, reprezentantii Centrului de Limbi Straine A_BEST sunt in permanenta preocupati sa le puna la dispozitie pachete de servicii lingvistice menite sa valorifice intr-o foarte mare masura bugetele existente pe aceste segmente, contribuind astfel la optimizarea costurilor. Totodata, se ofera consultanta in ceea ce priveste Strategia de Management Lingvistic, aceasta reprezentand un pachet de masuri si tehnici utilizate de diversele companii pentru a evita barierele lingvistice si culturale pe piete straine noi sau in expansiune.
  
A_BEST - furnizor de incredere de cursuri corporate de limbi straine, pentru un numar mare de companii multinationale
 
De aproximativ 12 ani, Centrul de Limbi Straine  A_BEST organizeaza cursuri de limbi straine si de limba romana pentru expati, portofoliul sau de clienti fiind format din peste 250 de companii multinationale, din domenii precum IT, telecomunicatii, banking, asigurari, pharma, FMCG, transporturi si logistica. Cu un portofoliu de 10 limbi straine, o acreditare nationala si trei acreditari internationale, in ultimii 5 ani Centrul de Limbi Straine a avut aproximativ 6500 cursanti corporate, activitatea celor peste 30 de traineri de limbi straine insumand in perioada mentionata un numar de aproape 43000 de ore de curs predate.
 
In plus, A_BEST este prima companie locala care a obtinut certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001:2015, in urma auditului realizat de compania TÜV SÜD Management Service GmbH, organizatie germana de certificare de terta parte.
 
Traducerile A_BEST, realizate rapid si cu acuratete – o solutie pentru o comunicare corporate eficienta
 
Echipa de traducatori a Centrului de Limbi Straine A_BEST poate asigura suport lingvistic de incredere pentru orice companie. Traducatorii A_BEST pun pe primul loc clientii si cerintele acestora. De aceea, ei se angajeaza sa respecte cu strictete atat termenul de executare, cat si pe cel de predare a unei lucrari. Traducatorii A_BEST pot gasi solutii pentru cele mai dificile situatii lingvistice. Acestia au experienta in domeniu si pot transpune cat mai fidel in limba tinta textul tradus. Totodata, ei tin cont in efectuarea traducerilor de contextul cultural diferit. Mai mult decat atat, echipa de traducatori A_BEST garanteaza confidentialitatea informatiilor din materialele furnizate fiecarui client.
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Despre Centrul de Limbi Straine A_BEST
 
A_BEST a fost infiintat in 2008 si este unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Bucuresti, Romania. A_BEST ofera servicii lingvistice complete, la standarde internationale: cursuri de limbi straine – limbaj general/ de afaceri/ specializat, open/ corporate; cursuri de limba romana pentru expati; cursuri de limbi straine pentru copii; testari cu recunoastere internationala; traduceri; audit lingvistic; evenimente dedicate mediului academic.

Echipa A_BEST organizeaza cursuri de limbi straine si de limba romana pentru expati, iar din portofoliul nostru de clienti fac parte peste 250 de companii multinationale, din domenii precum IT, telecomunicatii, banking, asigurari, pharma, FMCG, transporturi si logistica. De asemenea, portofoliul A_BEST este format din 10 limbi straine si detinem o acreditare nationala si trei acreditari internationale. A_BEST este si prima companie locala care a obtinut certificarea Sistemului de Management al Calitatii conform standardului ISO 9001:2015, in urma auditului realizat de compania TÜV SÜD Management Service GmbH, organizatie germana de certificare de terta parte.

Pentru detalii, va invitam pe http://abest.ro/.

Vezi toate articolele scrise de Centrul de Limbi Straine A_BEST (SC A_BEST Interactiv SRL)

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate