Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-07-27
Tot mai multe studii scot in evidenta faptul ca in ultimii ani departamentele de HR au inceput sa capete un rol strategic in trasformarea digitala a companiilor. Si, deoarece tehnologia poate prelua mare parte din procesele operationale de HR, precum salarizarea si administrarea de personal, atentia specialistilor in resurse umane se duce mult spre atragerea si retentia talentelor, si spre implementarea unor strategii de employer branding si employee experience. Totusi, multi dintre specialistii HR se tem sa nu fie inlocuiti de tehnologie. Este oare fondata teama lor?
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-07-31
Timpul este unul dintre putinele lucruri pe care nu le putem cumpara si are un impact major asupra calitatii vietii noastre, atat personala cat si profesionala. In articolul nostru, am lucrat la un set de intrebari care sa va ofere un punct de pornire pentru a provoca si regandi, daca este cazul, modul in care va folositi timpul.
Pus la dispozitie de BenefitOnline.ro, 2018-07-31
Angajatii romani cheltuiesc tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achizitia de servicii turistice, potrivit unei analize BenefitOnline.ro, cea mai mare platforma de beneficii extrasalariale pentru angajati din Romania. Pana la finalul anului 2018, angajatii vor cumpara vacante in valoare de aproximativ 4 milioane de lei prin intermediul BenefitOnline.ro.
Pus la dispozitie de Diana Voicu, 2018-07-31
Da, exista si "prea mult feedback", nu doar prea putin.
Cum stii ca ai exagerat? Iata aici un check-list: auzi des "stiu asta"; petreci mult timp oferind feedback pe aceeasi sarcina; discutiile de feedback sunt mai multe si mai dese decat cele despre proiecte, decizii, idei, monitorizarea activitatii, rezolvarea problemelor; dai feedback si pentru unde e pusa virgula.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-07-31
Sanatatea este importanta pentru fiecare. De aceea, in momentul cand apare o problema de sanatate, e bine sa stii care sunt optiunile pe care le ai la dispozitie, pentru a putea actiona in timp util.
Despre leadership - Robert Hogan
Pus la dispozitie de Robert Hogan, PhD, profesor I/O psychology, 2018-04-26
Leadershipul este un subiect care ma obsedeaza. Organizatiile au nevoie de lideri pentru a lua decizii cheie, a anticipa si a gestiona schimbarea tendintelor pietei si a stabili o viziune strategica. Cand predomina leadershipul competent, oamenii si companiile prospera. Leadershipul necorespunzator genereaza aproape intotdeauna angajati neimplicati, eventual, esecul in afaceri.

Problema cu majoritatea modelelor de competente de leadership este ca nu reusesc sa faca distinctia intre manageri de succes - oameni care sunt promovati rapid in organizatiile lor si manageri eficienti - oameni ai caror subordonati sunt angajati si ale caror departamente functioneaza bine. Daca facem distinctia intre aceste grupuri si revizuim literatura de leadership din perspectiva eficacitatii echipei, gasim sase generalizari utile.

Una din ele se refera la caracteristicile pe care oamenii doresc sa le vada in conducatorii lor. Kouzes si Posner (2010) au conceput o paradigma simpla pentru a studia acest lucru: cereti oamenilor sa descrie cei mai buni si cei mai rai manageri pe care i-au avut vreodata folosind un format standardizat. Aceasta cercetare arata ca oamenii evalueaza liderii in termeni de patru mari categorii:

1. Integritate - oamenii vor sa stie ca persoanele responsabile nu vor profita de pozitiile lor - nu vor minti, nu vor fura, nu vor avea favoriti sau nu-si vor trada subordonatii.

2. Deciziile - succesul sau esecul organizatiilor depinde de luarea deciziilor. Unii lideri iau decizii mai bune decat altii.

3. Competenta - Liderii buni par sa stie despre ce vorbesc, au competenta in activitatea echipei. Subordonatii vad liderii care nu dispun de cunostinte de afaceri ca niste costume goale si nu doresc sa le urmeze.

4. Viziune - Liderii buni pot explica modul in care misiunea lor se incadreaza in schema mai larga a lucrurilor. Aceasta viziune clarifica rolurile, obiectivele si calea de urmat, facilitand astfel performanta echipei.

Aceste patru teme apar in ordine descrescatoare - integritatea este cel mai important atribut si viziunea este cea mai putin importanta - dar toate cele patru sunt componente cruciale ale reputatiei liderilor. Deopotriva, conducatorii care nu au integritate, judecata, competenta si viziune bune vor da gres.

Vezi toate articolele scrise de HART Consulting

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate