Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Eucom, 2024-01-29
Proverbele romanesti sunt o parte importanta a bogatei noastre traditii culturale, fiind adesea folosite pentru a transmite intelepciune si experienta. Cu toate acestea, atunci cand incercam sa le traducem in limba engleza, ne putem lovi de dificultati in pastrarea sensului si umorului original.
Pus la dispozitie de Decebal Marin - Corporate Dynamics, 2024-02-23
Cultura organizationala modeleaza modul in care angajatii gandesc, acționeaza si iau decizii legat de business si in viata personala. Daca esti interesat sa intelegi mai bine cultura organizationala, acest articol iti aduce cateva perspective utile.
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-02-23
Pentru profesionistii HR, imbunatatirea abilitatilor de interviu poate face diferenta intre angajarea unui candidat excelent si pierderea unei oportunitati valoroase. Iata 5 tips&tricks pentru a face interviurile de angajare mai eficiente si mai productive.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2024-02-23
Exploreaza modul in care perfectionarea competentelor lingvistice redefineste excelenta in industria BPO. Cum se elimina barierele de comunicare si se asigura pregatirea pentru viitoarea evolutie.
Pus la dispozitie de goFLUENT, 2024-02-23
Acest articol va explora principalele tendinte de invatare a limbilor straine pe care ar trebui sa le urmaresti in 2024. Apoi va aborda ceea ce ar trebui sa faci pentru a tine pasul cu aceste schimbari si tendinte noi.
Pus la dispozitie de Smartree HRTech, 2024-02-23
Nevoia de eficientizare si optimizare a proceselor de resurse umane este mai stringenta ca niciodata. Automatizarea HR ofera solutia ideala pentru a va elibera echipa de HR de sarcini repetitive si consumatoare de timp, permitandu-le sa se concentreze pe obiective strategice cu impact in organizatie. 
Pus la dispozitie de Smartree HRTech, 2024-02-23
Potrivit Gartner, investitiile globale in solutii IT sunt estimate sa atinga 5 trilioane de dolari in 2024, o crestere de 6,8% comparativ cu 2023. Software-ul va inregistra cea mai mare crestere (12,7%), urmat de serviciile IT (8,7%).
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2024-02-23
Cand apar modificari in viata noastra profesionala sau chiar si cea personala, ne dorim ca aceea perioada in care suntem scosi din zona de confort sa treaca cat mai repede si sa devenim din nou stapani pe situatie. Insa in tot aceast timp dificil si plin de provocari te cunosti mai bine, evoluezi si iti dezvolti rabdarea fata de tine. 
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2024-02-23
Situatiile negative din cadrul unei echipe sunt imposibil de evitat, insa cheia este sa stii sa le gestionezi astfel încat persoanele sa nu aiba de suferit. Accesand acest articol, poti afla din perspectiva unui angajat cum sa gestionezi aceste momente.
Pus la dispozitie de Blue Colibri, 2024-02-23
Exploreaza articolul de pe blogul Blue Colibri care dezvaluie abordari originale pentru consolidarea comunitatii in cadrul companiei voastre. Descopera cum Campionatul European de Fotbal poate stimula spiritul de echipa si coeziunea, contribuind la crearea unui mediu de lucru mai unit.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-02-23
Wellnessentially a inceput ca o schimbare radicala pentru Radu Carlig si Cristi Minica. In 2021, in plina pandemie, cand cererea pentru servicii IT a crescut considerabil, cei doi au intrat in burnout, si au decis sa dezvolte o aplicatie care promoveaza bunastarea si sanatatea la locul de munca.
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-02-23
Procesul de recrutare si selectie a candidatilor a evoluat semnificativ in ultimii ani, iar intrebarile adresate la interviu joaca un rol crucial in obtinerea informatiilor relevante. Cu toate acestea, unele intrebari considerate "nepotrivite" raman inca la moda, avand potentialul de a ingreuna recrutarea si de a afecta negativ experienta candidatilor.
Pus la dispozitie de Thomas Romania, 2024-02-23
Majoritatea companiilor tind sa acorde prioritate competentelor tehnice atunci cand selecteaza candidate. Iar abilitatile soft precum comunicarea, lucrul in echipa, rezolvarea problemelor, gandirea critica si adaptabilitatea s-au dovedit esentiale pentru o cultura de munca pozitiva si succesul general al organizatiilor.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-02-27
Frustrarea este o traire extrem de versatila. Ne face sa trecem prin tot felul de stari si ganduri, intr-un interval scurt de timp sau pe o perioada mult mai lunga, caz in care implicatiile asupra starii noastre de bine devin perceptibile. Frustrarea poate fi greu de exprimat in cuvinte – este un amestec complicat de furie, dezamagire si suparare. 
Pus la dispozitie de BIA, 2024-02-27
Principalele tale preocupari in rolul de HR sau manager este cum sa identifici talentele potrivite si cum sa eficientizezi task-urile administrative care-ti ocupa mare parte din programul de lucru dintr-o zi. Si probabil ai apelat la tool-urile AI, dar te-ai intrebat cat de etic este sa le folosesti? Pentru ce activitati poti apela la AI si unde trebuie sa fii prudent? 
Pus la dispozitie de BIA, 2024-02-27
Uneori rolul de angajator poate fi dificil, mai ales cand trebuie sa tii pasul cu schimbarile din legislatia muncii, sa interpretezi diferite spete sau sa gestionezi solicitarile particulare venite din partea angajatilor, dar si a partenerilor de business. Cum poți fi la zi cu modificarile legislative din ultimul an, care vizeaza aspecte de fiscalitate cu impact in raporturile de munca?
Pus la dispozitie de Wizrom, 2024-02-28
Administrarea salariilor este una dintre cele mai importante si complexe sarcini ale departamentelor de resurse umane, avand un impact profund asupra angajatilor si bunei functionari a companiei. Cu toate acestea, chiar si cu o atentie deosebita acordata acestui proces, pot aparea adesea diverse provocări, cum ar fi erorile de calcul sau adaptarea sistemelor de calcul la schimbarile legislative. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-2-28
Pe o piata din ce in ce mai competitiva, companiile se confrunta cu provocari din ce in ce mai dificile pentru mentinerea si cresterea performantei angajatilor. In acest context, managementul performantei si implicarea angajatilor, componente vitale ale unei culturi organizationale performante, joaca roluri cruciale. 
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-02-28
Ca un HSE Manager sa se faca auzit, trebuie sa vorbeasca limba de business. Managerii sunt oameni pragmatici, interesati de avantaje, beneficii, performanta, reducere de costuri, productivitate etc. 
Pus la dispozitie de Valoris HR, 2024-02-29
Daca in compania ta s-au desfasurat recent procese de recrutare si selectie, te-ai intalnit cu singuranta cu cateva provocari, cum ar fi: lipsa de canditati potriviti, aplicari care nu sunt relevante pentru rolul pe care doresti sa il ocupi sau timpul prea scurt in care trebuie sa faci o inlocuire in echipa ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-02-29
44% din liderii HR simt presiune crescuta pentru a demonstra valoarea investitiilor in programele pentru angajati. Desi recunosc importanta muncii lor si legatura cu performanta financiara a firmei, justificarea numerica a impactului strategiilor HR este o provocare. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-02-29
Worktelligent inoveaza modul in care HR-ul interactioneaza cu angajatii, digitalizand si simplificand procese operationale traditionale. Prin integrarea tehnologiei de invatare automata (Machine Learning), Worktelligent analizeaza si clasifica automat cererile trimise prin e-mail, convertindu-le in tichete gestionate inteligent si redirectionandu-le eficient catre echipa HR potrivita.
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-02-29
Implementarea Worktelligent la Zentiva a redefinit semnificativ operatiunile HR. Solutia a simplificat procesele de pontaj si suport angajati, transformand acest proces complex intr-o experienta usoara, prietenoasa si totodata transparenta pentru angajati.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-03-01

DISC este un model de evaluare a comportamentului si a personalitatii, care isi are originile in teoriile psihologului american William Marston. Acesta imparte comportamentul uman in patru dimensiuni principale: Dominanta (D), Influenta (I), Stabilitate (S) si Conformitate (C).

2 invitatii speciale din partea Trend pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. Noi, la Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
 
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club: 
 
In primul rand, ne bucuram sa va anuntam ca lansam platforma evolutionjourney.ro cu acces in conditii exceptionale.
Aveti posibilitatea de a accesa toate cele peste 80 de cursuri de tip e-learning (plus toate cele pe care le vom adauga constant extra):
  • timp de o luna gratuit (adaugand codul de discount HRClubSpecial in cosul de cumparaturi)
  • apoi pentru 1 an, platind doar 20% din abonament
  • adica abonamentul anual de 960ron (80ron per luna) este redus la doar 16 ron/luna
Platforma contine si resursele de evaluare, coaching si training care sa sustina o calatorie continua de invatare cu un format al cursurilor dedicat unui transfer rapid de cunostinte.
 
Insa ce e cel mai important, nimeni nu este singur in calatoria lui de invatare!
Da, oferim posibilitatea ca fiecare sa isi poata construi singur un “journey” mulat fix pe ce vrea sa invete, pe personalitatea si nevoile sale sau in baza unui test, dar, foarte important, fiecare poate apela la ajutorul unui consilier de cariera pentru a-l insoti in a-si construi un parcurs de evolutie ambitios.
 
Credem ca astfel cresc spiritul autodidact si gradul de implicare in atingerea de rezultate.
 
Pana acum in platforma exista 35 FURNIZORI cu 82 MODULE DE INVATARE si a fost folosita de 192 CLIENTI pentru 3.211 ORE DE INVATARE.
 
In al doilea rand, va adresam invitatia de a include in planurile voastre elementul de „customer service” sau de a descoperi „ce altceva se mai poate face in acest domeniu” .
 
Astazi, fiecare companie de pe piata din Romania, si nu numai, se lupta sa devina numarul unu in preferintele clientilor ei. Achizitia - acumularea de clienti noi - este o preocupare, insa realitatea din piata noastra ne arata ca avem o crestere economica moderata, ceea ce inseamna ca avem potential mic de a avea „clienti noi”.
Vestea asta proasta vine insa cu o veste buna: clientii pe care ii avem raman cu noi daca le oferim o experienta...asa cum si-o doresc ei!
 
Totul depinde de raspunsul la urmatoarea intrebare: „Compania ta este dispusa sa investeasca in customer delight inainte sa inceapa competitia sa o faca?”
 
Daca raspunsul este pozitiv, atunci rezultatele vor veni rand pe rand si constau in imbunatatirea KPI-lor care masoara satisfactia clientilor, retentia bazei actuale de clienti, cresterea angajamentului angajatilor care ofera customer delight fata de munca pe care o fac si micsorarea turn-over-ului de personal in departamentele care ofera customer service.
 
Noi, in Trend ne stim partenerii de business; lucram cu industrii diferite, acoperim domenii diverse de consultanta & training si credem ca este important sa venim cu solutii care au sens, atat pentru clienti cat si pentru noi.
 
Piata matura si din ce in ce mai educata din Romania impreuna cu investitiile companiilor in tehnologie digitala, neuro-marketing si sales consultativ au dus la o noua evolutie in ceea ce priveste customer service-ul de la un simplu customer experience la un customer delight.
 
In workshop-ul online din 8 aprilie la care va puteti inscrie gratuit aici: http://bit.ly/Trend-CustomerDelight-8apr, Catalin Vasile puncteaza principalele elemente ale programul de customer service integrat in contextul companiei si in contextul zilelor pline de social media si content „engaging”.
 
Va asteptam cu drag!

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate