Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Orangefresh, 2021-04-22
Orice angajat ar vrea sa isi inceapa ziua, la birou, cu un pahar de suc proaspat de portocale, cu numai 1 leu.
Orice angajator le poate oferi salariatilor sai acest beneficiu cu Vendomatele Orangefresh.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-04-26
Suntem inconjurati de date, de la informatiile primite si transmise de telefoanele mobile, la datele inregistrate de aplicatiile folosite. Fluxul continuu de date emise de fiecare dintre noi, fie ca face o tranzactie financiara, fie ca utilizeaza un instrument de pontaj pentru munca, este coplesitor. Puse in contextul potrivit, aceste date se pot dovedi un instrument util de business.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-04-26
Pontarea angajatilor la venirea si plecarea de la munca este o practica veche, pe care angajatorii o folosesc pentru ca ii ajuta sa ia decizii de business. Cu toate acestea, unii angajati pot considera ca este vorba mai degraba de nevoia de control din partea sefilor. Felul in care oamenii din Resurse Umane introduc o aplicatie noua de pontaj in companie poate sa contribuie la succesul business-ului sau la generarea de resentimente din partea angajatilor.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2021-04-27
Pe 11 martie s-a implinit un an de cand Organizatia Mondiala a Sanatatii a declarat pandemia COVID-19. Exista modificari pe scara larga ale personalitatii sau a valorilor noastre, pe masura ce stresul cauzat de pandemie si schimbarile survenite in viata noastra s-au acumulat pe parcursul acestui an? A crescut volatilitatea emotionala si s-au schimbat valorile pe scala echilibrului emotional? S-au accentuat acele comportamente exagerate care pot deraia cariere si impacta negative performanta sau am dezvoltat altele noi? 
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2021-04-27
Inteligenta Emotionala este unul din elementele de baza ale unui lider de succes. Cei care au un EQ ridicat sunt mai orientati spre colaborare, mai motivati, mai optimisti si mai buni la gestionarea conflictelor. In articolul nostru ne uitam la componentele inteligentei emotionale si de ce este importanta pentru lideri.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-04-27
Legea 58/2021 publicata in Monitorul Oficial din 5 aprilie 2021 prevede noi modificari la timpul de munca, precum si la valoarea indemnizatiei prin programul Kurzarbeit. De asemenea, din 6 aprilie 2021 au fost aprobate si noile modele de cerere si declaratie pe propria raspundere pentru somaj tehnic.
Pus la dispozitie de BIA  , 2021-04-27
Legislatia muncii si legislatia fiscala se schimba frecvent si, din pozitia de manager al unei companii sau director HR, activitatea de salarizare si administrare personal este poate coplesitoare. Iti ocupa mare parte din timpul de lucru si muta strategiile de motivare a oamenilor in plan secund, cu efecte asupra retentiei si asupra bugetului companiei.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-04-28
Spre deosebire de alte tipuri de software HR, specializate pe procese, un software HCM actioneaza la un nivel mai cuprinzator, strategic, pe langa cel operational, oferind o perspectiva mai larga. Citeste pe blogul Sincron HR cum ajuta un software HCM o companie sa fie pregatita in avans pentru noile trend-uri ale pietei muncii.
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-04-28
Tichetele de masa, cadourile, turismul intern (accesat prin intermediul voucherelor de vacanta), serviciile medicale (pentru angajati si apartinatori) si pensiile private (pilonul III) sunt principalele 5 beneficii flexibile alese de angajati, in 2020, potrivit analizei anuale Benefit, o companie Edenred, asupra industriei de beneficii extrasalariale din Romania. 
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-04-28
Tichetele de masa sunt in continuare cel mai apreciat beneficiu extrasalarial, iar includerea acestora in oferta salariala contribuie la retentia de personal si demonstreaza ca un angajat motivat este un angajat productiv. In prezent, valoarea nominala maxima ce poate fi oferita unui angajat pentru o zi lucrata este de 20,01 lei. Conform statisticilor Edenred, utilizatorii solutiei Edenred Ticket Restaurant au cheltuit, in medie, 25 lei pentru un pranz. 
Pus la dispozitie de Edenred, 2021-04-28
​Jonglezi deja o multitudine de procese legate de personal: de la recrutare si angajare, salarizare, comunicarea interna, traininguri, evaluarea si retentia angajatilor la securitatea si protectia muncii? Atunci, cu siguranta, sa fii la curent cu numeroase acte normative care tin de legislatia muncii si sa te asiguri ca reglementarile GDPR sunt respectate reprezinta un efort in plus.
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-04-28
Ne apropiem cu pasi repezi spre un cadru legal care sa specifice, mai clar decat pana acum, faptul ca semnatura electronica calificata aplicata pe un document transforma documentul intr-un inscris sub semnatura privata, conform art. 272 din Codul de procedura civila, deoarece poarta echivalentul semnaturii olografe pentru inscrisurile pe hartie.
2 invitatii speciale din partea Trend pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. Noi, la Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
 
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club: 
 
In primul rand, ne bucuram sa va anuntam ca lansam platforma evolutionjourney.ro cu acces in conditii exceptionale.
Aveti posibilitatea de a accesa toate cele peste 80 de cursuri de tip e-learning (plus toate cele pe care le vom adauga constant extra):
  • timp de o luna gratuit (adaugand codul de discount HRClubSpecial in cosul de cumparaturi)
  • apoi pentru 1 an, platind doar 20% din abonament
  • adica abonamentul anual de 960ron (80ron per luna) este redus la doar 16 ron/luna
Platforma contine si resursele de evaluare, coaching si training care sa sustina o calatorie continua de invatare cu un format al cursurilor dedicat unui transfer rapid de cunostinte.
 
Insa ce e cel mai important, nimeni nu este singur in calatoria lui de invatare!
Da, oferim posibilitatea ca fiecare sa isi poata construi singur un “journey” mulat fix pe ce vrea sa invete, pe personalitatea si nevoile sale sau in baza unui test, dar, foarte important, fiecare poate apela la ajutorul unui consilier de cariera pentru a-l insoti in a-si construi un parcurs de evolutie ambitios.
 
Credem ca astfel cresc spiritul autodidact si gradul de implicare in atingerea de rezultate.
 
Pana acum in platforma exista 35 FURNIZORI cu 82 MODULE DE INVATARE si a fost folosita de 192 CLIENTI pentru 3.211 ORE DE INVATARE.
 
In al doilea rand, va adresam invitatia de a include in planurile voastre elementul de „customer service” sau de a descoperi „ce altceva se mai poate face in acest domeniu” .
 
Astazi, fiecare companie de pe piata din Romania, si nu numai, se lupta sa devina numarul unu in preferintele clientilor ei. Achizitia - acumularea de clienti noi - este o preocupare, insa realitatea din piata noastra ne arata ca avem o crestere economica moderata, ceea ce inseamna ca avem potential mic de a avea „clienti noi”.
Vestea asta proasta vine insa cu o veste buna: clientii pe care ii avem raman cu noi daca le oferim o experienta...asa cum si-o doresc ei!
 
Totul depinde de raspunsul la urmatoarea intrebare: „Compania ta este dispusa sa investeasca in customer delight inainte sa inceapa competitia sa o faca?”
 
Daca raspunsul este pozitiv, atunci rezultatele vor veni rand pe rand si constau in imbunatatirea KPI-lor care masoara satisfactia clientilor, retentia bazei actuale de clienti, cresterea angajamentului angajatilor care ofera customer delight fata de munca pe care o fac si micsorarea turn-over-ului de personal in departamentele care ofera customer service.
 
Noi, in Trend ne stim partenerii de business; lucram cu industrii diferite, acoperim domenii diverse de consultanta & training si credem ca este important sa venim cu solutii care au sens, atat pentru clienti cat si pentru noi.
 
Piata matura si din ce in ce mai educata din Romania impreuna cu investitiile companiilor in tehnologie digitala, neuro-marketing si sales consultativ au dus la o noua evolutie in ceea ce priveste customer service-ul de la un simplu customer experience la un customer delight.
 
In workshop-ul online din 8 aprilie la care va puteti inscrie gratuit aici: http://bit.ly/Trend-CustomerDelight-8apr, Catalin Vasile puncteaza principalele elemente ale programul de customer service integrat in contextul companiei si in contextul zilelor pline de social media si content „engaging”.
 
Va asteptam cu drag!

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate