Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
55% dintre oamenii de HR se asteapta ca gestionarea cresterii costurilor salariale din cauza inflatiei sa reprezinte cea mai mare provocare de business in 2024. Care sunt cele mai presante provocari legate de candidati? Ce piedici avem in procesul de recrutare? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
Cum stau lucrurile pe piata muncii in ultima vreme? Pana in anul 2030, se prevede o nevoie de peste 600.000 de persoane pentru a ocupa posturi care necesita competente avansate, in conditiile in care doar 1% din populatia cu varsta intre 25 si 64 de ani participa la programe de formare profesionala.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-04-29
Digitalizarea in domeniul resurselor umane nu este doar o adaptare la progresul tehnologic, ci o oportunitate de a revolutiona complet modul in care functionează departamentul tau. Adoptarea unor solutii software specializate este esentiala pentru a creste eficienta, a raspunde cerintelor pietei in schimbare si a ramane competitiv. 
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-04-29
Implicarea si performanta angajatilor sunt factori cruciali in succesul organizatiei dar intrebarea e cum poti debloca intregul potentialul echipei pentru a creste productivitatea? 

 
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-04-29
Aceste doua functii cognitive importante tind sa ne incetineasca sau sa ne joace feste, pe masura ce inaintam in varsta. Aceasta poate fi o provocare, mai ales daca ai un job care necesita multa planificare si gandire creativa.
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-04-30
In ciuda progreselor tehnologice pe care le-am facut si le facem, munca unei organizatii este facuta de oameni. Oamenii sunt aceia care alcatuiesc interfata cu clientul, realizeaza produsul, presteaza serviciul, planifica si coordoneaza, imbunatatesc procese, asigura calitatea si aduc profit.
Pus la dispozitie de Andreea Gheorghita, Doru Paducel & Ana M. Marin, 2024-04-30
Iti creezi timp si spatiu pentru a te asculta pe tine insuti?  Un articol util despre modele si practici de reflectie si reflexie scris de colegii nostri de la EMCC Romania.
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Acest articol contine informatii utile top managerilor, directorilor HR si coordonatorilor HSE interesati sa implementeze in organizatia lor programe de tip Autoritatea sa Opresti Munca (in engleza Stop Work Authority – SWA).
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Articolul da o imagine de ansamblu asupra modului in care pot fi setate elementele care contribuie la o experienta a clientilor controlabila si de buna calitate.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Descopera cum instrumentele Thomas au fost integrate in programul de dezvoltare a leadershipului unei mari universitati din Marea Britanie pentru a o diferentia ca angajator.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Intr-un interviu realizat de Thomas International cu Alicia Collinson, Senior Associate la Thrive Law, au fost explorate aspectele cruciale ale bunastarii angajatilor si sanatatii mentale in organizatii. Alicia a oferit idei valoroase despre provocarile comune cu care se confrunta organizatiile si sfaturi practice pentru a le depasi. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-04-30
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-05-07
Ultimii ani gasesc organizatiile din ce in ce mai preocupate de construirea unui mediu de lucru motivant si plin de scop pentru membrii generatiei Z, urmati indeaproape de Millenials. Tinand cont de contextul global in care ne aflam, caracterizat de instabilitate, de o populatie care imbatraneste, de noi tendinte legate de ce anume ne dorim de la locul de munca, acest focus pe generatiile mai noi e lesne de inteles. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-05-07
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-05-07
In mod frecvent suntem expusi la schimbari si provocari care ne cer sa ne adaptam si sa ne integram noi rutine in viata noastra. De la tranzitiile majore la cele mai mici ajustari, capacitatea noastra de a face fata schimbarii si de a ne adapta este esentiala pentru succesul si bunastarea noastra.
2 invitatii speciale din partea Trend pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. Noi, la Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
 
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club: 
 
In primul rand, ne bucuram sa va anuntam ca lansam platforma evolutionjourney.ro cu acces in conditii exceptionale.
Aveti posibilitatea de a accesa toate cele peste 80 de cursuri de tip e-learning (plus toate cele pe care le vom adauga constant extra):
  • timp de o luna gratuit (adaugand codul de discount HRClubSpecial in cosul de cumparaturi)
  • apoi pentru 1 an, platind doar 20% din abonament
  • adica abonamentul anual de 960ron (80ron per luna) este redus la doar 16 ron/luna
Platforma contine si resursele de evaluare, coaching si training care sa sustina o calatorie continua de invatare cu un format al cursurilor dedicat unui transfer rapid de cunostinte.
 
Insa ce e cel mai important, nimeni nu este singur in calatoria lui de invatare!
Da, oferim posibilitatea ca fiecare sa isi poata construi singur un “journey” mulat fix pe ce vrea sa invete, pe personalitatea si nevoile sale sau in baza unui test, dar, foarte important, fiecare poate apela la ajutorul unui consilier de cariera pentru a-l insoti in a-si construi un parcurs de evolutie ambitios.
 
Credem ca astfel cresc spiritul autodidact si gradul de implicare in atingerea de rezultate.
 
Pana acum in platforma exista 35 FURNIZORI cu 82 MODULE DE INVATARE si a fost folosita de 192 CLIENTI pentru 3.211 ORE DE INVATARE.
 
In al doilea rand, va adresam invitatia de a include in planurile voastre elementul de „customer service” sau de a descoperi „ce altceva se mai poate face in acest domeniu” .
 
Astazi, fiecare companie de pe piata din Romania, si nu numai, se lupta sa devina numarul unu in preferintele clientilor ei. Achizitia - acumularea de clienti noi - este o preocupare, insa realitatea din piata noastra ne arata ca avem o crestere economica moderata, ceea ce inseamna ca avem potential mic de a avea „clienti noi”.
Vestea asta proasta vine insa cu o veste buna: clientii pe care ii avem raman cu noi daca le oferim o experienta...asa cum si-o doresc ei!
 
Totul depinde de raspunsul la urmatoarea intrebare: „Compania ta este dispusa sa investeasca in customer delight inainte sa inceapa competitia sa o faca?”
 
Daca raspunsul este pozitiv, atunci rezultatele vor veni rand pe rand si constau in imbunatatirea KPI-lor care masoara satisfactia clientilor, retentia bazei actuale de clienti, cresterea angajamentului angajatilor care ofera customer delight fata de munca pe care o fac si micsorarea turn-over-ului de personal in departamentele care ofera customer service.
 
Noi, in Trend ne stim partenerii de business; lucram cu industrii diferite, acoperim domenii diverse de consultanta & training si credem ca este important sa venim cu solutii care au sens, atat pentru clienti cat si pentru noi.
 
Piata matura si din ce in ce mai educata din Romania impreuna cu investitiile companiilor in tehnologie digitala, neuro-marketing si sales consultativ au dus la o noua evolutie in ceea ce priveste customer service-ul de la un simplu customer experience la un customer delight.
 
In workshop-ul online din 8 aprilie la care va puteti inscrie gratuit aici: http://bit.ly/Trend-CustomerDelight-8apr, Catalin Vasile puncteaza principalele elemente ale programul de customer service integrat in contextul companiei si in contextul zilelor pline de social media si content „engaging”.
 
Va asteptam cu drag!

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate