Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Microsoft, 2020-06-19
The Changing Face of HR Work is an exclusive event created by Microsoft and dedicated to the HR Business Community in Romania. This online event brings together experts from HR and IT&C sectors focusing on identifying and unlocking trends, challenges and opportunities that shape the current future of work. During this event you will explore ways to adapt to the new normal, the future of working from home, new habits, as well as Microsoft’s remote working model. Get valuable insights on ways to work confidently and rapidly adjust to market needs directly from experts! 
Pus la dispozitie de Laura Vasluianu, 2020-06-23
Joi, 18 iunie, intr-un nou eveniment HR Partner, a fost despre Invatare. Impreuna cu Radu Gorduza - Managing Director Medicover Romania si Laura Vasluianu - L&D Senior Consultant, am discutat practic despre modul in care actiunile de HR nu sunt doar "nice to have", ci pornesc si se intregesc in business, cu impact in rezultate si management al organizatiei in context de criza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-06-24
Automatizarea proceselor de resurse umane si folosirea chatbotilor in HR sunt decizii care pot spori semnificativ productivitatea angajatilor din departamentele de resurse umane, in timp ce datele sunt stranse si analizate mai rapid si eficient. Mai mult, interactiunea cu salariatii din companie este mai usoara si se face in timp real, la orice ora, indiferent de tara sau de continentul unde se afla membrii echipei tale. Chatbotii in HR ajuta organizatiile sa faca economii semnificative de costuri per angajat si sa-si imbunatateasca fluxurile de personal, astfel incat specialistii HR sa se poata ocupa de lucrurile cu adevarat importante.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-06-24
Importanta unui software de pontaj si de gestionare a timpului de activitate al angajatilor pentru afacerea dvs. este sustinuta de statistici relevante in aceasta privinta, cum ar fi faptul ca monitorizarea timpului de lucru creste productivitatea: companiile au avut o crestere a productivitatii de 30% dupa prima luna de implementare. Iata cateva informatii si sugestii utile ce v-ar putea determina sa ajungeti printre aceste companii, implementand un sistem de pontaj electronic, menit sa ajute deopotriva angajatorul si angajatul. 
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2020-06-25
In ultimele luni, indiferent ca angajatii au lucrat doar de acasa sau ca a fost necesara impunerea de norme de distantare si de siguranta suplimentara, a fost datoria departamentelor de HR sa se asigure ca actele tuturor angajatilor sunt in ordine, ca acestia au acces la suportul de care au nevoie si ca au conditiile necesare pentru a fi productivi. Toate acestea au acaparat atentia HR-ului in ultimele saptamani, iar actiunile in slujba unei viziuni mai largi au fost puse in asteptare. 
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2020-06-25
In contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR este strategic pentru dezvoltarea companiilor. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. Cum poate ajuta un software de management al resurselor umane si cum stii cand este cel mai bun moment sa implementezi o astfel de solutie? 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-06-29
In perioade de criza cum este si cea de fata, companiile sunt fortate sa-si testeze capacitatea de reactie si de adaptare, dar in acelasi timp si abilitatile de leadership ale managerilor, care sunt cu atat mai importante. In articolul urmator iti prezentam principalele abilitati de leadership, care, in opinia noastra, sunt esentiale in aceasta perioada si motivul pentru care ele pot face diferenta in companie.
Pus la dispozitie de Medicover Romania, 2020-06-29
Apraxia este o tulburare de vorbire neurologica, ce se caracterizeaza prin probleme de exprimare in mod coerent si consecvent, desi exista intentia de a fi realizate.
Pus la dispozitie de , 2020-06-29

Mamografia digitala este o metoda imagistica prin care se depisteaza neoplasmul mamar, indicata ca investigatie obligatorie femeilor cu varste de peste 40 de ani. 

Pus la dispozitie de Clementina Anghelache, 2020-06-29
"Noi credem ca, mai mult ca oricand, avand in vedere si argumentele legate de reinventare, competentele necesare managerilor si angajatilor din multe organizatii se vor schimba. Deja lucrurile acestea erau evidente chiar inainte de criza, insa criza a accelerat procesul. Pe langa noi competente ce vor trebui dezvoltate, procesul de invatare se va schimba."
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-06-30
In timp ce guvernele din intreaga lume sunt supuse unor presiuni tot mai mari de reluare a activitatii sociale si economice, liderii de pretutindeni iau decizii confruntandu-se cu incertitudinea si informatiile contradictorii. Pentru lideri, pana acum, 2020 a fost un exercitiu intens in luarea unor decizii dificile. In multe dintre aceste decizii viitoare, identificarea alegerilor corecte si a celor gresite va fi dificila.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-06-30
Personalitatea unui angajat este definitorie pentru comportamentul acestuia la locul de munca. Atunci cand o companie doreste angajarea unor proaspat absolventi, in contextul situatiei actuale este recomandat ca aceasta sa verifice atitudinea si comportamentele care vor avea impact asupra performantei in munca. Afla cum instrumentele create de Hogan Assessments reprezinta o solutie eficienta si usor de utilizat pentru screening-ul candidatilor.
Pus la dispozitie de , 2020-06-30
Filip Nemteanu, Talent Partner Amrop Romania, prezinta 5 motive pentru care sa alegi o cariera internationala dupa criza Covid-19 in acest articol publicat in Business Review.

 
INSIDE SALES - posibila solutie de reorganizare a echipelor si a proceselor de vanzari
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
Nu exista niciun manual de bune practici pentru criza prin care trecem acum.
 
Niciunul dintre noi nu credea ca am fi putut sa ajungem aici, iar vietile noastre sunt date peste cap. Actiunea Covid19 asupra sanatatii noastre ne-a fortat sa ne izolam pentru o perioada. Nu stim ce va fi. Exista doar calcule, prognoze si speranta.
 
Industrii intregi care depindeau de interactiunea fizica cu consumatorii in mod real sunt puse in pericol. Obiceiurile s-au schimbat. Acolo unde a fost posibil, business-urile au fost mutate in online. Altele s-au reinventat.
 
Oamenii reticenti la tehnologie s-au adaptat din nevoia de a ramane conectati si de a-si continua activitatea. Apelurile video au castigat teren, iar experienta acestei comunicari, bizara pe alocuri, a devenit o practica uzuala.
Cumparaturile si platile online s-au accelerat, iar deciziile de cumparare bazate pe informatie provenita din medii lipsite de interactiune umana au inceput sa fie mai des acceptate.
 
Pentru a trai in aceaste vremuri ne adaptatam rapid si suntem mult mai flexibili.
Sa zbori si sa tranzitezi aeroporturi nu va mai fi, pentru o buna perioada de timp, o experienta fara riscuri. In plus, infruntarea traficului marilor orase care poate dubleaza timpul alocat unei intalniri va fi perceputa ca lipsa de eficienta.
Companiile sunt si vor ramane concentrate pe reducerea factorilor care genereaza costuri pentru a-si securiza business-ul si pentru a nu intra pe pierdere in exercitiul financiar 2020. Vorbim despre costuri generate de sedii, de transport si deplasare, despre cum stresul si presiunea timpului influenteaza productivitatea.
 
Pentru iesirea din criza, din orice fel de criza, avem nevoie sa activam tot potentialul organizatiilor noastre. Astfel, deciziile pot fi fundamentate pe eficienta si profitabilitate, iar cost of sales poate fi analizat si optimizat.
 
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice.
 
Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES - aparut acum mult timp in Statele Unite, acolo unde distantele sunt prea mari ca sa fie eficient sa intalnesti fizic un client, sau unde companiile multinationale se adreseaza unei piete globale, iar tehnologiile de comunicare au o rata de adoptie mai mare.
 
Aceasta “noua specie” de vanzatori incepe sa apara si in Romania.
Sunt specializati, folosesc CRM, email, telefon si video call-uri pentru a prospecta, contacta, califica, oferta, contracta si servisa clienti aflati la distanta, poate chiar si in alte tari.
In paralel, serviciile de telesales infloresc, insa nu toate produsele si serviciile se pot vinde intr-o maniera tranzactionala. INSIDE SALES adreseaza procese de vanzare consultativa unde solutia este adaptata nevoilor clientilor si in care sunt implicate mai multe persoane din organizatia-client pe parcursul a mai multe interactiuni.
 
O echipa de INSIDE SALES eficienta isi construieste si implementeaza noul model astfel:
  • Defineste etapele prin care trece clientul si, in oglinda, activitatile oamenilor de vanzari in fiecare etapa, fiind totodata clar definite rezultatele asteptate ca urmare a actiunilor si efortului vanzatorului.
  • Utilizeaza un proces care include cadenta de contactare a clientilor (canalul folosit, mesajul, spatiere in timp, numarul de reveniri).
  • Are abilitatile clasice de vanzare consultativa imbogatite cu abilitati de comunicare scrisa si cu modul in care poate fi folosita tehnologia de comunicare la distanta pentru a livra prezentari online si pentru a utiliza eficient canalele social media.
Claritatea in comunicare si persuasiunea sunt atribute esentiale pentru succes.
  • Este echipata cu instrumente de tip CRM si platforme care sa permita comunicarea online si cu materiale suport (prezentari, demo-uri, sabloane de mesaje etc.)
Ca in orice criza, companiile care reusesc sa se adapteze mai repede decat alti jucatori pot genera noi oportunitati, reusind astfel sa isi creasca cota de piata.

>>> Daca vrei sa afli mai multe despre modelul Inside Sales, te invitam la o sesiune gratuita Learning Pill, sustinuta de Catalin Vasile, H/O Sales & Customer Experience Trend, pe 7 mai, intre orele 11:00-12:30. Vom discuta despre echipele de Inside Sales eficiente, despre procese, abilitati si tehnologie. Inscrie-te aici.


 

Vezi toate articolele scrise de Trend

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate