Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Catalin Vasile, 2020-04-30
In noul context de business, companiile trebuie sa fie pregatite sa interactioneze cu clientii in mediul preferat de acestia atunci cand le este solicitat. Daca un client vrea sa discute prin video-call, ar trebui sa poti sustine o conversatie valoroasa pentru acesta si chiar sa creezi o experienta de nivel superior. Odata cu familiarizarea clientilor cu noile tehnologii, apare o mare oportunitate pentru multe companii de a accesa cu usurinta clienti din alte zone geografice. Pentru a face fata acestor provocari, echipele profesioniste de vanzatori dezvolta un model nou de interactiune cu clientul, model cunoscut ca INSIDE SALES.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Pot sa intreb un angajat daca are sau nu Coronavirus? Pot sa trimit acasa un membru al echipei daca se simte rau si sa ii cer sa aduca o adeverinta medicala care sa arate ca este sanatos, inainte sa se intoarca la munca? Sunt doar cateva dintre intrebarile adresate de expertii HR din SUA, care au participat recent la o intalnire cu reprezentantii Centrului pentru Prevenirea și Controlul Bolilor. Expertii citati de Bloomberg au reiterat importanta pe care trebuie sa o acorde companiile in aceasta perioada pentru a avea o strategie clara de comunicare, sa ia masuri ferme pentru a asigura sanatatea angajatilor si sa usureze tranzitia catre munca de acasa, in sectoarele in care acest lucru este posibil. Iata cateva recomandari in acest sens, care se pot aplica si in firma ta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-04-30
Rolul expertului in resurse umane de a fi omul care ajuta compania sa isi adapteze business-ul si care ghideaza angajatii intr-un moment care pune la incercare modul lor de lucru devine vital in noua realitate a pietei muncii. Iata cinci moduri in care criza sanitara va schimba activitatea departamentului de resurse umane.
Pus la dispozitie de Madalina Balan, 2020-04-30
Odata cu declararea starii de urgenta si implementarea recomandarilor de distantare sociala, multi dintre noi resimtim acut izolarea sociala. Si este normal, deoarece oamenii sunt, prin natura lor, fiinte sociale. Astfel, nu ne surprinde faptul ca reducerea conectarii sociale are un impact asupra echilibrului emotional si asupra sanatatii psihologice, impactand semnificativ eficienta la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-04-30
A schimbat pandemia de coronavirus pentru totdeauna modul in care lucram? In ultimii ani, s-a dezbatut intens subiectul muncii remote, cu sustinatori puternici si pro, si contra. Cu toate acestea, multe dintre piedicile considerate inainte insurmontabile s-au dovedit, in ultimele saptamani, relativ usor de de depasit, in conditiile in care milioane de angajati nu au avut alta solutie decat sa isi mute birourile acasa. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2020-04-30
Cineva spunea odata despre mindfulness ca este "...an eastern tool for western results". Pentru o lunga perioada de timp mindfulness a fost un concept privit cu destul de mult scepticism in vest. Dar astazi este practicata in nenumarate locuri, de la Parlamentul Britanic si Forumul de la Davos pana la companii de renume precum Google sau Intel. 
Pus la dispozitie de Indivizo, 2020-04-30
Desi avem multe motive sa simtim ca viata s-a oprit pur si simplu, de fapt doar si-a incetinit ritmul si s-a dat peste cap! Dar avem cele mai bune sanse sa supravietuim acestei schimbari enorme daca ne adaptam tuturor conditiilor - temporare sau permanente - cat mai curand posibil. Noi, la Indivizo, lucram de ani buni la digitalizarea procesului de angajare si la dezvoltarea instrumentelor online care fac recrutarea mai eficienta.
Pus la dispozitie de Creasoft, 2020-05-04
Situatia de criza cauzata de pandemia de COVID-19 ne-a obligat pe noi, angajatorii, sa gasim solutii pentru a ne continua activitatea si mai ales pentru a ne proteja angajatii. Cea mai populara masura, acolo unde a fost posibil, a fost sa ne desfasuram cu totii activitatea de acasa. Cum tinem evidenta timpului pentru munca de acasa al angajatilor?
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-04
Ups, iata-te in carantina, cu toata situatia asta cu Covid-19. Acum chiar ca nu mai poti sa mergi la dentist, s-au inchis toti. Insa maseaua aceea incepe sa te deranjeze din ce in ce mai des. Si ai fi vrut, daca tot era sa te fi dus, sa vorbesti si de un implant pentru maseaua lipsa. Intre timp insa, angajatorul ti-a redus 20% din salariu, ca deh, afacerile merg prost, acum lucrezi doar 4 zile din 5 pe saptamana. Cui ii mai arde de investitii dentare? Pot sa mai astepte.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2020-05-05
Colega noastra Malina Chirea, trainer si psiholog, ne impartaseste cateva sugestii practice despre cum putem gestiona anxietatea, una dintre emotiile puternice ale acestor zile. 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2020-05-26
Sanatatea generala buna este o conditie importanta a performantei angajatilor. Conform unui studiu, 77% din pierderile de performanta se datoreaza unei stari de sanatate precare. Iar sanatatea orala nu face exceptie.
Realitatea augmentata, element-cheie in retentia angajatilor
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-06-27
Cand vine vorba de retentie, oamenilor de HR li se da o misiune aproape imposibila. Intr-o lume a scroll-ului neobosit, a cautarilor depersonalizate, dar si a nevoii avide to fit in, poate fi cu adevarat solicitant sa acaparezi si sa stimulezi mintea angajatului.

De cele mai multe ori, lipsa unei legaturi puternice cu organizatia, a interactiunilor umane in ce priveste diversitatea de terminologii, proceduri de lucru, traininguri sau cursuri, cat si suprauzajul neinspirat de tehnologie, vor duce la un slab engagement in relatia angajat-companie.

Prin urmare, departamentul de HR este in continua cautare de solutii noi care sa imbunatateasca productivitatea angajatilor si rationalizarea proceselor, dar nu numai! Cea mai grea dintre indatoririle tale, ca om de HR, este o sabie cu doua taisuri: sa mentii imaginea companiei printr-un employer branding puternic (sau chiar sa aduci plusvaloare acesteia), dar si sa observi in permanenta nevoile si cerintele angajatilor, cat si ce ii motiveaza si ii face sa vina cu drag la serviciu.

In ce fel ajuta realitatea augmentata la retentia angajatilor

Felul in care angajatii sunt imersati in cultura companiei - acel mod prin care devin parte din povestea pe care o scriu - ii determina pe acestia sa contribuie permanent la succe-sul companiei. Daca ei sunt multumiti, inspirati si implicati, munca lor va genera rezultate pentru companie. Cu atat mai mult, cata vreme satisfactia la locul de munca este data de usurinta cu care vor putea sa puna intrebari, sa obtina raspunsuri si sa fie in perma-nenta informati si instruiti, RA va deveni un instrument puternic in retentia angajatilor. Studii recente arata efectele pozitive ale acesteia asupra angajatilor, eficienta fiind considerabil imbunatatita in toate ariile de lucru ale HR-istilor. Astfel, realitatea augmentata aduce solutii inovatoare si life-saving pentru acestia, bifand numeroase modalitati prin care beneficiile angajatilor, recrutarea, instruirea, analiza performantelor si compensarea devin procese interesante si usor de imersat in viata reala si in work flow-ul prezent al companiei.

Cum poate fi folosita realitatea augmentata in diverse domenii de lucru

Acolo unde se lucreaza cu protocoale, regulamente stricte si proceduri ce trebuie memo-rate inainte de a performa, angajatii pot exersa in timp real si pot avea la dispozitie simu-lari de situatii in care se pot gasi la locul de munca. Mai mult decat atat, RA are capaci-tatea de a pune angajatul in circumstante care in mod real nu pot fi reproduse. De ex-emplu, in industria medicala, realitatea augmentata poate redefini interventii chirugicale sau proceduri medicale care, exersate in acest fel, nu risca viata pacientului. 

RA – experiente cu puternic impact asupra organizatiei

Procesele de pregatire si invatare, recalificarile, colaborarile intre angajati, dar si produc-tivitatea acestora pot cunoaste un nivel superior. Informatiile extrem de folositoare inte-grate in scenarii din viata reala vor facilita intelegerea generala a tot ce inseamna locul de munca si felul in care compania ta trebuie sa functioneze. De asemenea, interacti-unea cu realitatea augmentata este un element de diferentiere in randul angajatorilor… o interactiune altfel cu un continut de impact.

Genereaza interactiunea cu valorile companiei intr-un mod inedit

Prin intermediul unor ochelari, prin telefon sau tableta poti adauga un plus de informatie la realitatea fizica, fiind de mare ajutor in mai multe contexte de comunicare. Aplicatia poate arata un produs diferit fata de cum este el in realitate, de exemplu asa cum ar putea fi imbunatatit sau dezvoltat; poate genera animatii care interactioneaza cu elementele fizice din jurul nostru. Generand interactivitate si dezvaluind un nivel ascuns de reali-tate, RA este un element de noutate, e foarte distractiv si poate fi implementat atat la evenimente, cat si in materialele corporate (tiparite) sau printuri de mari dimensiuni. Inchipuie-ti cum ar fi sa augmentezi posterele din cadrul organizatiei tale cu filme care sa arate fie istoria companiei, fie cum a fost creat cel mai nou produs sau serviciu al companiei, fie o poveste speciala a unui a dintre colegi…

Vrei sa aduci un avantaj competitiv companiei tale? E timpul sa introduci realitatea augmentata pe “campul de lupta”! Ca HR Manager ar trebui sa stii ca acest tool are potentialul de a revolutiona felul in care angajatul se raporteaza la mediul de lucru, datorita faptului ca pune la dispozitie noi forme de interactiune prin invatare, miscare si simulare de scenarii prin care lumea reala poate fi imbunatatita. 

Vezi toate articolele scrise de Marcom Hub

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate