|
|
|
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-11-27
Stii cum se spune ca “o imagine face cat 1000 de cuvinte”? Acele 1000 de cuvinte sunt unice pentru fiecare dintre noi, ne atrage atentia doar ceea ce este important pentru noi in acel moment.
|
Pus la dispozitie de Aura Icodin, 2024-11-28
A_BEST in presa: Aura ICODIN, Fondatoarea si CEO-ul Centrul de Limbi Straine A_BEST, despre cum iti poate transforma viata invatarea unei limbi straine, intr-un articol publicat de Antena 3 CNN.
|
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-11-29
Training-urile sunt esentiale pentru dezvoltare profesionala, dar o treime dintre angajatii romani considera ca acestea nu sunt de ajutor in activitatea lor curenta, conform unui studiu EY. Totusi, intr-o piata a muncii unde rata somajului ramane ridicata, recalificarea si programele de formare orientate catre competente reale sunt mai importante ca oricand.
|
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-10-01
O dimineata de miercuri obisnuita in biroul unei companii multinationale. Board-ul s-a reunit pentru a discuta implementarea unei strategii de recastigare a cotei de piata care se erodase treptat in ultimele 3 trimestre. Atmosfera era tensionata – fiecare avea opinii diferite, iar discutiile pareau sa se transforme intr-un conflict.
|
Pus la dispozitie de TIMEOFF GURU, 2024-10-11
TIMEOFF GURU, o solutie software avansata pentru managementul electronic al timpului liber in companii, si-a anuntat lansarea in Romania. Platforma ofera companiilor un sistem electronic eficient, transparent si usor de utilizat pentru a eficientiza managementul concediilor si zilelor libere ale angajatilor.
|
Pus la dispozitie de Centrul de Limbi Straine A_BEST, 2024-10-29
Vrei sa valorifici la maximum potentialul echipei tale la nivel global? Liderii/ Training Managerii de succes stiu ca depasirea barierelor lingvistice este esentiala pentru a stimula colaborarea, inovatia si productivitatea. Descopera in cel mai recent articol al nostru din HR MANAGER cele mai eficiente startegii pentru a-ti ajuta echipa sa comunice eficient dincolo de granite.
|
Pus la dispozitie de Schouten Romania, 2024-10-29
In acest articol, va impartasim care sunt caile prin care se desfasoara procesul de customizare al trainingurilor: de la definirea scopului la evaluarea competentelor; de la recomandari la proiectarea programului; si de la evaluarea finala la directii pentru viitor.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-10-29
Evaluarile anuale prezinta o imagine incompleta a performantei angajatilor. Datorita schimbarilor rapide ale locurilor de munca moderne, angajatii isi doresc discutii perioadice si bidirectionale cu managerii lor. Daca in organizatia ta nu exista un sistem de management al performantei sau daca exista, insa rezultatele nu sunt conform asteptarilor, este momentul sa iei masuri.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-10-29
Conform ultimelor studii, angajatii care simt ca apartin unui grup la locul de munca sunt de 5x mai dornici sa ramana in companie pentru o perioada lunga de timp. Daca in trecut locul de munca era vazut pur tranzactional, acum oamenii cauta lucruri mai profunde in viata lor profesionala.
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-10-29
Stilul de management autoritar, in care inca domneste controlul e ca o buruiana care sufoca tot ce-i in jur. Creste incet, dar sigur, si cand iti dai seama, a acaparat tot. Si nu doar ca face rau, dar iti transforma gradina in ceva toxic, unde nimeni nu mai vrea sa fie.
|
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-10-29
Imi propun astazi o scurta interventie despre potential si capacitatea acestuia de a servi drept instrument de leadership pentru antreprenori si manageri – o sa ofer in curand un framework experiential, mult mai generos decat reflectia oferita acum, despre generarea si gestionarea potentialului personal, de business si potentialul ecosistemului de business.
|
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-10-29
O structura clar definita este esentiala pentru succesul unei companii, iar modulul Organigrama al WizOne HR ofera o perspectiva noua asupra ierarhiei organizationale. Vizualizarea clara a fiecarei pozitii si monitorizarea in timp real a posturilor ocupate si vacante ajuta echipele HR si conducerea sa inteleaga mai bine structurile echipelor si sa dezvolte o perspectiva mai larga asupra acestora. Citeste materialul Wizrom pentru a afla mai multe despre modulul Organigrama.
https://wizonehr.ro//
|
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-10-29
Lipsa de performanta a angajatilor este o problema semnificativa, ale carei efecte nu se resimt doar la nivel individual, ci, mai profund, la nivelul intregii companii, afectand rezultatele financiare, moralul echipei si chiar reputatia organizatiei.
|
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-10-29
Departe de a fi doar o formalitate bifata la final de an, evaluarea este un moment de bilant si de ajustare a directiilor strategice. Dar, conform unui studiu Gallup, doar 14% dintre angajati considera ca evaluarile traditionale le imbunatatesc performantele.
|
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-10-30
Viata personala nu poate fi tinuta separata de viata profesionala. Este himeric sa avem o astfel de asteptare. Ceea ce insa putem face, este sa mentinem aceste doua talere intr-un cat mai bun echilibru. Acest echilibru evaziv munca-viata este dificil de atins, mai ales atunci cand munca ajunge un scop in sine pentru multi dintre noi.
|
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-10-30
Intr-un mediu profesional caracterizat de schimbari rapide si provocari constante, organizatiile nu se mai limiteaza la evaluarea angajatilor doar pe baza competentelor tehnice. Succesul pe termen lung depinde intr-o masura semnificativa de competentele soft pe care le dezvolta angajatii.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-10-30
75% dintre angajatorii la nivel global raporteaza ca au dificultati in ocuparea unor roluri. Conform unui studiu recent al LinkedIn, peste 70% dintre specialistii de resurse umane au raportat ca numarul de pozitii deschise care necesita competente avansate va depasi oferta de candidati disponibili, cu o crestere estimata de 15%, in comparatie cu 2020.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-10-30
Finalul de an inseamna bucurie, dar si oboseala, precum si o scadere a moralului, mai ales dupa o perioada lunga de munca intensa. De aceea, este important sa implementezi strategii care sa creasca motivatia colegilor, sa intareasca relatiile de colaborare și să optimzieze rezultatele.
|
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-10-30
Cresterea increderii, atat in cadrul echipelor, cat si cu clientii, este cruciala pentru succesul pe termen lung. Insa, in mediile de lucru hibride sau remote, poate parea o provocare sa stabilim conexiuni autentice. In acest articol vei descoperi strategii dovedite pentru construirea unor relatii de incredere pe termen lung si pentru depasirea provocarilor de comunicare, cu sprijinul evaluarilor Thomas.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-10-30
Intr-un mediu profesional aflat intr-o continua schimbare, retentia si satisfactia angajatilor au devenit obiective prioritare pentru companii. Worktelligent automatizeaza procesele HR si personalizeaza experienta de lucru, oferind feedback continuu si transparenta.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-10-30
Tehnologia transforma rapid domeniul resurselor umane, iar companiile care integreaza inovatii precum inteligența artificiala (AI), automatizarea proceselor si analiza predictiva vor avea un avantaj competitiv. Aceste solutii eficiente contribuie la anticiparea nevoilor angajatilor, personalizarea experientei si reducerea riscurilor de burnout.
|
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-10-31
In contextul aniversarii a 10 ani pe piata din Romania, compania Marco Polo CEE a realizat o cercetare de piata cu sprijinul echipei MKOR, privind evolutia solutiilor de dezvoltare personal-profesionala in piata corporate din Romania, in ultimii 20 de ani.
|
Pus la dispozitie de Ioan Dumitrascu (partner), Diana Gavra (senior associate), Christiana Bouleanu (associate) - Filip & Company, 2024-11-20
Regulamentul UE privind inteligenta artificiala (Regulamentul AI) stabileste un cadru normativ obligatoriu pentru operatorii economici implicati in furnizarea, implementarea, importul si distributia sistemelor de AI. Desi acesta a intrat in vigoare inca de la 1 august 2024, majoritatea prevederilor vor deveni aplicabile incepand cu data de 2 august 2026 (anumite aspecte urmand a fi deja aplicabile din 2025).
|
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-11-29
Stresul nu este ceea ce ni se intampla, ci raspunsul nostru la o situatie anume. Dar, din fericire, raspunsul este alegerea noastra. Intrebarea este CUM? Autoconstientizarea strategica este un concept crucial in confruntarea cu nesiguranta. Cu ajutorul instrumentelor Hogan, avem trei modalitati prin care putem gestiona mai bine stresul.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-11-29
Stii cat de implicati sunt angajatii tai? Pentru a te ajuta sa raspunzi la aceasta intrebare, echipa Mirro a adunat date si cifre intr-un infografic despre implicarea angajatilor la locul de munca. Descarca acest infografic pentru a accesa sfaturi practice pentru crearea unei experiente pozitive pentru angajatii tai.
|
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-11-29
Crearea unui profil al angajatului ajuta atat in procesul de recrutare, cat si la pastrarea celor mai buni oameni. Companiile le pot folosi pentru o abordare mai sistematica si mai transparenta a angajarilor, pentru a imbunatati calitatea managementului si pentru a facilita colaborarea in echipa.
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-11-29
Te confrunti cu o piata a muncii din ce in ce mai competitiva, cu un deficit de candidati si de specialisti, precum si cu asteptarile tot mai mari ale acestora. Studiile arata ca aproape 70% dintre angajatori raporteaza dificultati in a gasi candidati calificati, iar 60% dintre profesionistii din resurse umane spun ca nu pot tine pasul cu schimbarile tehnologice. In acest context, cum va arata 2025 in recrutare?
|
Pus la dispozitie de BIA, 2024-11-29
La final de an ai planificat poate si discutii 1:1 cu ai tai colegi pentru a evalua activitatea din 2024 si pentru a oferi bonusuri sau mariri de salariu. Insa astfel de evaluari sunt deseori percepute ca stresante si inutile, atat de angajati, cat si de manageri. Conform unui studiu realizat de Gallup, doar 14% dintre angajati considera ca evaluarile lor ii motiveaza sa isi imbunatateasca performanta.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-11-29
Digitalizarea transforma resursele umane, aducand eficienta si inovatie in procesele organizationale. Lavinia Lazar, Director HR al SanoVita, discuta despre impactul tehnologiilor moderne precum inteligenta artificiala si Machine Learning in automatizarea proceselor HR. Solutii digitale precum Worktelligent simplifica gestionarea prezentei, reduc erorile si economisesc timp.
|
Pus la dispozitie de B-APPS, 2024-11-29
Generatia Z, prima generatie digitala nativa, redefineste piata muncii din IT, punand accent pe flexibilitate, dezvoltare profesionala si impact social. In contextul economic actual, tinerii profesionisti se confrunta cu provocari in gasirea unui loc de munca, desi aduc o perspectiva inovatoare si adaptabilitate rapida la noile tehnologii.
|
Pus la dispozitie de Wizrom, 2024-11-29
Gestionarea salarizarii reprezinta o adevarata provocare pentru departamentele HR, deoarece implica un echilibru delicat intre acuratete, respectarea legislatiei si eficienta operationala. Totusi, un software HR bine implementat poate simplifica semnificativ acest proces, ajutand la reducerea erorilor si economisirea de timp pretios pentru echipa.
|
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-11-29
Pentru fiecare dintre noi, ideea de a fi pedepsiti sau de a pedepsi pe cei din jur se contureaza sub anumite comportamente sau actiuni. Avem un trecut, avem un context familial, un context social, un context relational care ne-a invatat totul despre a pedepsi sau a fi pedepsiti. Multi dintre noi am fost crescuti de parinti autoritari, impozitori si care puneau semnul egal intre a ne educa si a ne pedepsi.
|
Pus la dispozitie de Hilio, 2024-11-29
Pentru multi dintre noi, perioada pe care o traversam acum reprezinta si o mare sursa de stres in ceea ce priveste finantele. Daca ne planificam din timp bugetul, insa, si aplicam cateva metode simple de economisire, ne putem face viata mai usoara si castiga mai multa independenta si libertate. Afla cum iti poti recapata echilibrul financiar si chiar economisi.
|
|
|
|
Reorganizarea biroului, parte dintr-o strategie noua de resurse umane!
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-05-31
|
In ultimul an s-a schimbat modul de lucru al salariatilor. Multe companii au fost obligate sa renunte, in totalitate sau partial, la spatiile de birouri. In prezent, pandemia pare a fi pe final si viata incepe sa revina la o forma apropiata de ceea ce a fost pana in 2020.
Companiile au vazut si care sunt avantajele, care sunt economiile de costuri daca angajatii lucreaza din alte parti, nu de la biroul cu care erau invatati. Semnalele sunt ca, in urmatorii ani, va exista un mix intre munca de la birou si telemunca.
Cu scopul de a deveni angajatori mai flexibili si mai atractivi, acum companiile publice si private considera foarte serios implementarea de solutii care sa le permita angajatilor si intoarcerea la birou dar dupa un program ales/ planificat de comun acord, simplu de realizat si implementat. Cum se va face asta? Compania romaneasca de software, Creasoft a dezvoltat o solutie care ajuta atat angajatii, cat si angajatorii sa planifice zilele in care lucreaza de acasa in Telemunca, sau de la birou, in urmatoarea perioada, pentru o organizare mai eficienta si pentru respectarea noilor reguli impuse de pandemie.
"Nu se va renunta complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie sa socializeze si vor vrea sa mearga la birou una, doua, trei zile pe saptamana. Office-urile care au ramas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distantarea. Din aceasta cauza e nevoie de un planificator, la care sa aiba acces toti angajatii si unde sa isi autoprogrameze zilele in care aleg sa munceasca de la birou, sau sa li se solicite asta de catre angajator. Sunt departamente in care managerul poate avea nevoie zilnic de un numar minim de salariati la sediul firmei, caz in care solicita angajatilor acest lucru. Acest planificator ii ajuta sa se organizeze mult mai eficient", spune CEO Creasoft, Adrian Dinu.
In multe cazuri, spatiile de birouri restranse de companii in perioada de pandemie sau recompartimentate astfel incat sa permita distantare reala, inclusiv prin micsorarea numarului de birouri si scaune, nu mai permit tuturor angajatilor sa vina la birou in acelasi timp.
In acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care sa se limiteze numarul angajatilor care pot veni la sediul companiei. Fara acest planificator s-ar ajunge la situatia hilara in care angajatii care vin la birou sa nu aiba unde sa isi desfasoare activitatea, din lipsa de spatiu.
Un exemplu in acest sens il ofera tocmai Comisia Europeana care a a anuntat recent ca intentioneaza sa reduca la jumatate numarul de cladiri de birouri din Bruxelles pana in 2030, propunandu-si sa permita munca de acasa si in perioada urmatoare, dupa pandemie.
"Am facut sondaje si mai mult de 90% din personalul nostru este in favoarea ideii sa avem doua-trei zile pe saptamana de telemunca”, subliniind ca "suprafetele noastre de birou vor fi adaptate la utilizarea generalizata a telemuncii", declara unul din oficialii Comisiei Europene.
Telemunca nu mai este, in vremurile pe care le traversam, o metoda la care se recurge doar in Vest. Intreaga lume a fost fortata sa adopte acest procedeu.
Iar, in prezent, sunt exploatate avantajele telemuncii atat de angajatori, cat si de angati. Si pentru a face aceasta realitate mai usor de traversat, Creasoft a dezvoltat planificatorul care ajuta ambele parti. Afla mai multe!
|
Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT
|
Alte articole
|
|
|