Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-05-31
In ultimul an s-a schimbat modul de lucru al salariatilor. Multe companii au fost obligate sa renunte, in totalitate sau partial, la spatiile de birouri. In prezent, pandemia pare a fi pe final si viata incepe sa revina la o forma apropiata de ceea ce a fost pana in 2020. Companiile au vazut si care sunt avantajele, care sunt economiile de costuri daca angajatii lucreaza din alte parti, nu de la biroul cu care erau invatati. Semnalele sunt ca, in urmatorii ani, va exista un mix intre munca de la birou si telemunca.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-06-22
In HR, schimbarea digitala se produce intr-un ritm accelerat in companiile in care leadershipul cauta solutii reale pentru a optimiza spatiile de lucru, pentru a le oferi angajatilor nu doar o cariera, ci experiente profesionale, dar si pentru a crea o cultura a invatarii. Despre diferentele dintre un HR traditional si un HR digital vorbeste Aurelian Chitez, director de Vanzari Romanian Software, intr-un interviu acordat pentru Ziarul Financiar. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-06-22
Care ar trebui sa fie rolul managerului si cel al specialistului de HR atunci cand organizatia are nevoie sa aduca oameni noi in echipa? Recrutarea face parte, traditional, din responsabilitatile departamentului de Resurse Umane, in vreme ce decizia de angajare apartine managerului. La o prima vedere, s-ar parea ca managerii si oamenii de HR lucreaza separat si de pe pozitii opuse in procesul de recrutare.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-06-23
Sezonul estival 2021 se anunta unul foarte activ din punctul de vedere al angajarilor. Dupa un an cu sute de mii de someri si zeci de mii de contracte incetate prin acordul partilor, vaccinarea si ridicarea restrictiilor au readus optimismul si planurile de dezvoltare a business-urilor. Acum iti poti completa echipa cu lucratori temporari, fara a avea grija recrutarii acestora, a gestionarii documentelor necesare angajarii ori a calculului salarial.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-06-23
Am trecut poate prin cel mai neasteptat program de munca remote care ne-a oferit si lectii pe care merita sa le punem in practica in continuare. Avem nevoie de timp acasa pentru a lucra la task-uri importante care necesita concentrare, dar avem mare nevoie si de socializare. Si cum perspectivele sunt optimiste din punct de vedere medical, e momentul sa ne intoarcem la viata de la birou, cu prudenta si organizare. 
Pus la dispozitie de Oraroo  , 2021-06-28
Odata cu inregistrarea de noi clienti, cat si cresterea adoptiei si utilizarii platformei Oraroo de catre clientii existenti, echipa Oraroo a identificat si alte nevoi de digitalizare si automatizare procese pe care le-a adresat prin extinderea functionalitatilor. Printre acestea enumeram verificare si aprobare efort facturabil inregistrat pe proiecte, grafic de capacitate trecut/viitor, calcul si afisare indicatori de performanta proiect si alte imbuntatiri ale experientei de utilizare
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-06-28
Un program de salarizare flexibil, in cloud, ofera multiple beneficii. In zona operationala, te pot ajuta configurabilitatea elementelor de calcul salarial si posibilitatea efectuarii de calcule diferentiate, adaptarea soft-ului de salarii la schimbarile legislative sau conexiunea facila cu departamentul financiar-contabil. Managementul va aprecia usurinta accesarii datelor salariale si optiunile de analiza a cifrelor in profunzime, pe centre de cost, departamente, activitati, perioade de timp sau nivel de calificare a angajatilor. 
Pus la dispozitie de SAP, 2021-06-30
Companiile se confrunta astazi cu una dintre cele mai mari provocari din istoria recenta. Trecerea catre un program flexibil, o criza a talentelor si nevoia de a accelera transfomararea digitala au loc toate odata si in toate industriile. Mai mult ca oricand, organizatiile au nevoie de tehnologie moderna in cloud, care sa sustina si sa se adapteze facil la nevoile in schimbare rapida ale angajatilor si ale businessului. 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2021-07-01
Calculul salariilor este unul dintre procesele fara de care nici o companie, de la cele mici pana la cele mai mari, nu poate functiona. Mai mult decât atat, este un proces complex, care necesita multa atentie, inclusiv la nivelul respectarii legislatiei in vigoare, iar erorile se pot dovedi extrem de costisitoare. Tocmai de aceea, chiar si companiile cu putini angajati pot beneficia de pe urma utilizarii unui software care sa automatizeze procesul.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
14 experti HR de top din Romania ne impartasesc experienta lor bogata in materie de stimulare a creativitatii angajatilor si ne fac recomandari de instrumente si idei pentru a declansa potentialul creativ al angajatilor intr-un material din seria “Idei care dau idei”. La sfarsitul acestui articol, puteti accesa linkul care va va conduce la documentul integral.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-07-16
PROIECT PREMIAT in cadrul Galei Premiilor de Excelenta HR Bucuresti, 2015, Categoria “Managementul Performantei”. Obiectivele au fost stabilite in urma unui audit initial, organizat de Co-Factor, audit la care a participat managementul de top si care a vizat subiecte organizationale strategice, cu scopul cresterii implicarii si performantei angajatilor.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-07-22
Inteligenta artificiala (IA) reprezinta capacitatea sistemelor sau masinilor de a imita cat mai fidel inteligenta umana, pentru a rezolva probleme si pentru a atinge obiective. Sistemele de Inteligenta Artificiala se adapteaza, analizeaza date, prevad viitoare actiuni pe baza informatiilor existente si functioneaza autonom. Afla mai multe despre modul de functionare al Inteligentei Artificiale, cum este folosita in viata de zi cu zi si pe piata muncii, precum si care sunt avantajele si provocarile pe care le aduce din acest articol.
Pus la dispozitie de Forbes Romania, 2021-07-22
Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software, interviu in Forbes Romania la aniversarea a 20 de ani de activitate a companiei: "Companiile care vor investi in digitalizarea activitatilor de resurse umane se vor putea baza pe procese masurabile si predictibile, vor avea in companie talentele pe care si le doresc si profesionistii HR care sa-si asume roluri strategice. Viitorul in domeniul resurselor umane apartine tehnologiei, iar leadershipul nu ar trebui sa ignore trendul digitalizarii." 
Pus la dispozitie de KPMG, 2021-07-21
Talentul continua sa fie un element cheie, iar in noua realitate a muncii, capacitatea de a crea conditii colaborative pentru talente creste in importanta. Centrele de inovatie importante continua sa se dezvolte si in afara ecosistemului Silicon Valley. Abilitatea de a crea conditii pentru dezvoltarea acestora face diferenta intre economii cu valoare adaugata mare si economii cu valoare adaugata scazuta.
Reorganizarea biroului, parte dintr-o strategie noua de resurse umane!
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-05-31
In ultimul an s-a schimbat modul de lucru al salariatilor. Multe companii au fost obligate sa renunte, in totalitate sau partial, la spatiile de birouri. In prezent, pandemia pare a fi pe final si viata incepe sa revina la o forma apropiata de ceea ce a fost pana in 2020.

Companiile au vazut si care sunt avantajele, care sunt economiile de costuri daca angajatii lucreaza din alte parti, nu de la biroul cu care erau invatati. Semnalele sunt ca, in urmatorii ani, va exista un mix intre munca de la birou si telemunca.

Cu scopul de a deveni angajatori mai flexibili si mai atractivi, acum companiile publice si private considera foarte serios implementarea de solutii care sa le permita angajatilor si intoarcerea la birou dar dupa un program ales/ planificat de comun acord, simplu de realizat si implementat. Cum se va face asta? Compania romaneasca de software, Creasoft a dezvoltat o solutie care ajuta atat angajatii, cat si angajatorii sa planifice zilele in care lucreaza de acasa in Telemunca, sau de la birou, in urmatoarea perioada, pentru o organizare mai eficienta si pentru respectarea noilor reguli impuse de pandemie.

"Nu se va renunta complet la munca de la sediul firmei, oamenii au nevoie sa socializeze si vor vrea sa mearga la birou una, doua, trei zile pe saptamana. Office-urile care au ramas au trebuit rearanjate, pentru a respecta distantarea. Din aceasta cauza e nevoie de un planificator, la care sa aiba acces toti angajatii si unde sa isi autoprogrameze zilele in care aleg sa munceasca de la birou, sau sa li se solicite asta de catre angajator. Sunt departamente in care managerul poate avea nevoie zilnic de un numar minim de salariati la sediul firmei, caz in care solicita angajatilor acest lucru. Acest planificator ii ajuta sa se organizeze mult mai eficient", spune CEO Creasoft, Adrian Dinu.

In multe cazuri, spatiile de birouri restranse de companii in perioada de pandemie sau recompartimentate astfel incat sa permita distantare reala, inclusiv prin micsorarea numarului de birouri si scaune, nu mai permit tuturor angajatilor sa vina la birou in acelasi timp.

In acest caz, planificatorul este un instrument obligatoriu prin care sa se limiteze numarul angajatilor care pot veni la sediul companiei. Fara acest planificator s-ar ajunge la situatia hilara in care angajatii care vin la birou sa nu aiba unde sa isi desfasoare activitatea, din lipsa de spatiu.

Un exemplu in acest sens il ofera tocmai Comisia Europeana care a a anuntat recent ca intentioneaza sa reduca la jumatate numarul de cladiri de birouri din Bruxelles pana in 2030, propunandu-si sa permita munca de acasa si in perioada urmatoare, dupa pandemie.

"Am facut sondaje si mai mult de 90% din personalul nostru este in favoarea ideii sa avem doua-trei zile pe saptamana de telemunca”, subliniind ca "suprafetele noastre de birou vor fi adaptate la utilizarea generalizata a telemuncii", declara unul din oficialii Comisiei Europene.

Telemunca nu mai este, in vremurile pe care le traversam, o metoda la care se recurge doar in Vest. Intreaga lume a fost fortata sa adopte acest procedeu.

Iar, in prezent, sunt exploatate avantajele telemuncii atat de angajatori, cat si de angati. Si pentru a face aceasta realitate mai usor de traversat, Creasoft a dezvoltat planificatorul care ajuta ambele parti. Afla mai multe!

Vezi toate articolele scrise de Creasoft IT

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate