Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-07-27
Tot mai multe studii scot in evidenta faptul ca in ultimii ani departamentele de HR au inceput sa capete un rol strategic in trasformarea digitala a companiilor. Si, deoarece tehnologia poate prelua mare parte din procesele operationale de HR, precum salarizarea si administrarea de personal, atentia specialistilor in resurse umane se duce mult spre atragerea si retentia talentelor, si spre implementarea unor strategii de employer branding si employee experience. Totusi, multi dintre specialistii HR se tem sa nu fie inlocuiti de tehnologie. Este oare fondata teama lor?
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, 2018-07-31
Timpul este unul dintre putinele lucruri pe care nu le putem cumpara si are un impact major asupra calitatii vietii noastre, atat personala cat si profesionala. In articolul nostru, am lucrat la un set de intrebari care sa va ofere un punct de pornire pentru a provoca si regandi, daca este cazul, modul in care va folositi timpul.
Pus la dispozitie de BenefitOnline.ro, 2018-07-31
Angajatii romani cheltuiesc tot mai mult din bugetele de beneficii primite de la angajatori pentru achizitia de servicii turistice, potrivit unei analize BenefitOnline.ro, cea mai mare platforma de beneficii extrasalariale pentru angajati din Romania. Pana la finalul anului 2018, angajatii vor cumpara vacante in valoare de aproximativ 4 milioane de lei prin intermediul BenefitOnline.ro.
Pus la dispozitie de Diana Voicu, 2018-07-31
Da, exista si "prea mult feedback", nu doar prea putin.
Cum stii ca ai exagerat? Iata aici un check-list: auzi des "stiu asta"; petreci mult timp oferind feedback pe aceeasi sarcina; discutiile de feedback sunt mai multe si mai dese decat cele despre proiecte, decizii, idei, monitorizarea activitatii, rezolvarea problemelor; dai feedback si pentru unde e pusa virgula.
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2018-07-31
Sanatatea este importanta pentru fiecare. De aceea, in momentul cand apare o problema de sanatate, e bine sa stii care sunt optiunile pe care le ai la dispozitie, pentru a putea actiona in timp util.
Timpul petrecut in trafic, de acasa si pana la birou de catre angajati, o decizie care influenteaza alegerea unei cladiri de birouri
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-04-26
In momentul in care companiile aleg sa isi relocheze activitatea intr-o cladire de birouri, noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante. Potrivit unui raport calitativ de evaluare a dezvoltarii imobiliare, elaborat de compania de cercetare de piata Unlock Research Market pentru AFI Europe Romania, se remarca o noua tendinta prin care companiile isi indreapta atentia, din nou, catre oras. In acest context, AFI Tech Park, dezvoltat de AFI Europe Romania, reprezinta un proiect vizionar, creativ si inspirator, dezvoltat intr-o noua zona de business, mai aproape de centrul orasului.
 
Acest studiu calitativ realizat in ultimul trimestru al anului 2017 a aratat ca o cladire de birouri nu reprezinta doar o locatie, ci este un simbol al fortei si al caracterului unei companii. Reprezinta imaginea si valorile companiei atat in randul angajatilor, cat si in randul clientilor externi. Atunci cand aleg un loc pentru a-si reloca afacerea, directorii executivi analizeaza caracteristicile cladirii nu numai din punct de vedere tehnic, ci si tinand seama de nevoile si valorile companiei si ale angajatilor sai.
 
„Incurajam companiile sa se relocheze in AFI Tech Park pentru ca angajatii acestora sa nu isi mai iroseasca o mare parte din viata in trafic. AFI Tech Park, ale carui lucrari de constructie pentru prima cladire vor fi finalizate in luna mai a acestui an, ofera cele mai bune conditii la o valoare justa pentru companiile mari ce au un numar considerabil de angajati care traiesc in sectoarele 4, 5 si 6. AFI Tech Park 1 are deja o rata de ocupare de aproape 40%. Cladirea de birouri este situata intr-o zona mai putin aglomerata, aproape de centrul orasului si de alte zone centrale precum Izvor, J.W. Marriott, Piata Unirii sau Centrul Vechi. Locatia beneficiaza de mai multe mijloace de transport public in vecinatate, usor accesibile publicului, indiferent de zona in care locuieste, dar si de o gama larga de facilitati: magazine, restaurante, farmacii, sali de sport si centre comerciale”, a declarat Tal Roma, Business Development Manager al AFI Europe Romania.
 
Potrivit studiului, cele mai importante tendinte care influenteaza decizia relocarii intr-o cladire de birouri sunt urmatoarele:
  • Viitorul este urban. Noile zone in curs de dezvoltare, mai aproape de centrul orasului, devin relevante, in timp ce platformele situate la distanta de inima orasului incep sa isi piarda din stralucire. Motivul se datoreaza faptului ca angajatii petrec mai putin timp in trafic;.
  • Incorporarea amenajarii peisagistice in „cladire", ceea ce presupune ca fiecare cladire de birouri ar trebui sa beneficieze de spatii verzi unde oamenii pot evada si lua o pauza de la termene limita si tehnologie; 
  • Locatii accesibile din punctul de vedere al localizarii, situate in zone cat mai indepartate de aglomeratie si blocajele din trafic si mai aproape de zonele unde locuiesc angajatii. 
In ceea ce priveste procesul de luare a deciziilor, se pot remarca trei tipologii de companii cand vine vorba despre relocarea intr-o cladire noua:
  1. Cultura VIP corporativa: companii multinationale cu valori corporative puternice, principii si proceduri bine definite. In mediul de afaceri corporativ, procesul decizional este centralizat, standardizat, cu reguli clare, flexibilitate mica, foarte conventional. 
  2. Cultura organizationala promovata de CEO: reprezinta afaceri dezvoltate la nivel local, de obicei de catre persoane care au lucrat anterior in mediul corporativ. CEO-ul incearca, de regula, sa reproduca mediul corporativ ca pe o modalitate prin care compania castiga credibilitate si prestigiu. Decizia este rezultatul unui proces autocratic, foarte personal, in functie de dorinta CEO-ului. 
  3. Cultura antreprenoriala: pot fi atat companii mari, recunoscute, infiintate la nivel local, cat si companii care fac parte din mediul de afaceri international, dar cu traditie. Antreprenorii sunt de obicei deschisi si au o atitudine flexibila fata de business si procedurile corporative. In acest mediu, procesul decizional este deschis, democratic, flexibil si orientat catre evolutie si noi proiecte de pionierat. 
Detalii despre proiectul de birouri AFI Tech Park sunt disponibile pe site-ul oficial: www.afitechpark.ro.

Vezi toate articolele scrise de AFI Europe Romania

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate