Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Moveos, 2021-08-10
In 2018, statistica arata ca 68% dintre companiile din Romania au avut o mare dificultate in gasirea angajatilor din ce in ce mai calificati. Din pacate, multi romani, activi in toate domeniile, aleg sa paraseasca tara pentru a lucra la firme externe, provocand un gol greu de umplut de companiile angajatoare din Romania. Vestea buna este ca pentru aceasta problema s-au gasit deja solutii, iar una dintre acestea ne va fi prezentata chiar de reprezentantii companiei Moveos
Pus la dispozitie de remarkabil.ro, 2021-08-30
Firma de consultanta remarkabil.ro a lansat una dintre cele mai eficiente si mai intuitive platforme de screening si recrutare (videoCV.io/ro) cu ajutorul careia iti poti crea anunturi de recrutare in care soliciti candidatilor ca in timpul procesului de aplicare sa-ti raspunda la intrebari predefinite, inregistrandu-si raspunsurile in format video direct in platforma.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
De la nevoia acuta de digitalizare a proceselor strategice de HR, la cresterea engagementului sau eficientizarea procesului de onboarding, trecem in revista cele mai importante 5 probleme intalnite in organizatii si prezentam o solutie la indemana.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
Am invitat o serie de experti HR de top din Romania sa impartaseasca experienta lor in materie de programe generatoare de engagement. Iti prezentam cateva instrumente utile si solutii aplicate, care se evidentiaza prin conturarea de actiuni tactice de generare de engagement.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
Avansul tehnologic a adus beneficii semnificative companiilor care au adoptat digitalizarea si au automatizat procesele si fluxurile de lucru. Procese imbunatatite, sarcini realizate mai eficient, costuri mai mici, crestere a profiturilor, toate acestea sunt realizabile atunci cand organizatiile isi asuma transformarea digitala. Cu toate acestea, trecerea catre o organizatie ce pune accent pe automatizare poate sa aiba efecte negative, atat asupra angajatilor, cat si asupra companiei.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
​In ultimul an, tot mai multe companii s-au convins de beneficiile digitalizarii si automatizarii proceselor operationale. Beneficiile se reflecta atat in indicatorii de performanta, cat si in nivelul de satisfactie si motivatie al angajatilor. Compania ta cum se asigura ca transformarea digitala va fi un succes, in conditiile in care angajatii remote sunt deja satui de “munca pe Zoom”?
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Cetatenii Non-UE pot fi angajati in Romania pe durata determinata sau nedeterminata, cu norma intreaga, iar permisul de munca va avea o valabilitate de un an urmand sa fie prelungit inainte de expirarea termenului. Vestea buna este ca Guvernul a aprobat recent suplimentarea numarului de lucratori straini nou-admisi pe piata fortei de munca din Romania in anul 2021 cu inca 25.000.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Primesti solicitarea de a acorda concediu medical de carantina, care intervine dupa concediul de odihna. Cum procedezi ca angajator in acest caz? Silvia Manolache – Outsourcing Manager si Cornel Anghel – Outsourcing Manager in cadrul BIA HR iti prezinta noutatile legislative in materie de concedii medicale. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, Associate Partner K.M.Trust & Partners, 2021-08-31
Abilitatea de a construi si descrie o imagine legata de viitor care sa inspire este, in opinia multora, un factor cheie de diferentiere intre un lider autentic si un manager bun. In aceasta luna discutam despre viziune si leadership.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-08-31
Stim cu totii ca pontajul lunar este indispensabil in orice organizatie, dar nevoile difera in functie de companie. Daca angajatii tai lucreaza de la 9:00 la 17:00, poti alege linistit un program standard, automatizand minimul de actiuni necesare. Ai insa batai de cap frecvente cu turele, schimburile, orarele atipice de lucru? Un program de pontaj axat pe flexibilitate in setarea programelor de lucru si monitorizarea timpului petrecut la job ti-ar salva multa energie. 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-08-31
Si in aceasta toamna va exista un mix intre munca de la birou si telemunca! Cu scopul de a deveni angajatori mai flexibili si mai atractivi, acum companiile publice si private considera foarte serios implementarea de solutii care sa le permita angajatilor si intoarcerea la birou dar dupa un program ales/ planificat de comun acord, simplu de realizat si implementat.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Evaluarea maturitatii proceselor HR faciliteaza o analiza critica a situatiei de fapt, folosind dimensiunile modelului de maturitate propus. Optimizarea acestora creste eficienta operationala a companiei si adauga valoare afacerii. Digitalizand procesele de resurse umane, se pot automatiza sarcinile de bază din domeniul fortei de munca si se poate aloca mai mult timp pentru strategie si crestere. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitații reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Urmareste performanta proiectelor tale pe baza de efort, venit, cost, profit si profitabilitate. Stabileste valorile bugetate la inceput de proiect. Urmareste evolutia lor pe parcursul desfasurarii proiectului si actioneaza atunci cand este cazul pentru a atinge valori cat mai apropiate de cele bugetate. La finalizarea proiectului analizeaza indicatorii fata de valori reper sau bune practice.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2021-08-31
Un articol scris de colegii Thomas din UK pentru a servi a ghid pas cu pas in Planificarea fortei de munca, identificarea nevoilor de recrutare viitoare si importanta unui plan de succesiune. Afla cum sa ramai o companie agila, gata sa raspunda schimbarilor din piata si cerintelor clientilor.
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-08-31
Din ce in ce mai des se discuta despre semnatura electronica in contextul in care atat companiile private cat si cele de stat isi doresc o gestionare mai buna a documentelor, astfel incat procesele interne si externe sa aiba un flux orientat spre online, eliminand interactiunea fizica.
Pus la dispozitie de Dacris, 2021-09-15
Dacris, companie romaneasca veterana de office supplies, este cel mai nou membru semnatar al Pactului Global al Organizatiei Natiunilor Unite – o retea internationala de peste 13.000 de companii si 3.000 de participanti non business din peste 130 de tari, care se angajeaza sa construiasca impreuna un viitor durabil.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2021-09-24

A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza pe 06 octombrie 2021, de la ora 18.00, conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VI-a, beneficiind de un panel de exceptie. Evenimentul va avea loc live, online, pe ZOOM, si se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, antreprenorilor.

Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: cursuri de formare si specializare financiar-bancara, certificari internationale (ACCA, ACI Dealing), evaluare personal, consiliere in cariera, outplacement
Adresa: Str. Negru Voda, nr.3, sector 3, Bucuresti
E-mail: office@ibr-rbi.ro; oferta@ibr-rbi.ro 
Telefon/fax: 0371 405 959; 021 327 48 91; 0748 886 812 / 021 327 47 24
Prezentarea companiei
 
INSTITUTUL BANCAR ROMAN, persoana juridica fara scop patrimonial fondata in 1991 de catre Banca Nationala a Romaniei (BNR) si Asociatia Romana a Bancilor (ARB) are ca principal obiectiv perfectionarea profesionala, pregatirea si specializarea personalului din sectorul financiar – bancar, in conformitate cu strategia stabilita de membri fondatori.

Programele de formare si specializare financiar – bancara desfasurate in cadrul IBR se adreseaza nevoilor reale de pregatire ale angajatilor, precum si profesionistilor care vizeaza o cariera in domeniul financiar-bancar sau personalului care lucreaza in alte sectoare de activitate, dar care prin natura profesiei au nevoie de cunostinte de specialitate in domeniu. Tematica variata a cursurilor este conceputa pentru toate nivelurile de formare continua, astfel incat aceasta sa indeplineasca cerintele de calitate, flexibilitate si accesibilitate ale grupurilor tinta carora li se adreseaza.

Cateva dintre reperele activitatii IBR:
  • este membru al European Banking & Financial Services Training Association (EBTN), asociatia europeana a institutelor bancare din Europa;
     
  • conduce Comitetul Sectorial “Activitati Financiare, Bancare si de Asigurari”, in aceasta calitate avand un rol activ in procesul de certificare a competentelor, elaborarea standardelor ocupationale si implementarea conceptului de formare profesionala continua;
     
  • este autorizat de Autoritatea Nationala a Calificarilor (ANC) pentru cursuri de initiere, perfectionare si specializare in domeniul financiar-bancar, pentru oferirea de cursuri specializate de limba engleza (limbaj economic, de afaceri si financiar-bancar) si cursuri IT;
     
  • IBR are in prezent un numar de 8 centre regionale in cele 8 capitale ale regiunilor de dezvoltare din Romania si 30 de centre judetene asociate; cca 200  de experti asociati (specialisti din sectorul financiar-bancar, cadre universitare, conducatori de banci si institutii financiare nebancare); Certificarile pe care le puteti obtine in urma absolvirii programelor sunt recunoscute la nivel national si international. Prin apostilarea certificatelor nationale de competente recunoscute de Ministrul Muncii si Ministerul Educatiei, se recunosc si la nivel international competentele profesionale.
     
Servicii / Produse
 
Serviciile oferite de Institutul Bancar Roman sunt: 
  • organizarea de seminarii
  • cursuri in sistem invatamant la distanta („blended learning”: la distanta si la clasa)
  • cursuri ANC
  • cursuri de limbi straine
  • cursuri IT&C
  • certificari internationale (ACCA; ACI Dealing; CIOBS; ECDL)
  • MBA
  • Organizarea de evenimente specializate
Recomandari
 
-
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate