Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Wizrom, 2020-07-29
In mediul de lucru tot mai provocator din prezent, in special in contextul schimbarilor dramatice si rapide din ultimele luni, departamentul de HR are potentialul sa contribuie semnificativ la succesul viitor al oricarei companii. Cu toate acestea, multi specialisti se simt sufocati de sarcini de admin sau alte activitati care consuma mult timp, dar ofera prea putina valoare. In acelasi timp, investitia intr-un software de management al resurselor umane reprezinta un pas mare. Cum stii cand este cel mai bun moment sa il faci? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
La inceputul lunii iunie 2020 a avut loc o importanta conferinta de HR, unde speakerii - directori de HR, specialisti in resurse umane, traineri in programe de leadership, experti in Inteligenta Artifciala - au dezbatut teme de interes legate de cum a afectat pandemia de COVID-19 piata muncii si industria HR, cum se vor schimba strategiile de HR, ce tendinte in HR ar putea sa apara dupa ce criza va trece, cum arata profilul noilor lideri si cum ar trebui sa comunice acestia in vremuri incerte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2020-07-23
Orice sarcina HR care implica o activitate manuala si repetitiva are potential sa devina una eficienta cu ajutorul automatizarii. Identificarea si eficientizarea proceselor fara valoare adaugata ii ajuta pe specialistii HR sa se concentreze pe activitati holistice, precum planificarea strategica, atragerea si managementul talentelor si, bineinteles, sa aiba si mai multa grija de membrii echipei si de dezvoltarea lor profesionala. Mai departe, implementarea unor strategii integrate de automatizare a sistemelor de salarizare, administrare personal si pontaj, inseamna economie de costuri pentru companie si un pas inainte in atingerea obiectivelor de business. Iata ce procese pot fi automatizate atunci cand echipa ta lucreaza de acasa.
Pus la dispozitie de Cristina Matei, 2020-07-23
Bate vant de schimbare? Cristina Matei, Leadership Adviser al Amrop Romania, scrie despre (aproape) toate gandurile care ne trec prin cap atunci cand ne apropiem de o rascruce in cariera, in acest articol publicat in Business Review.
Pus la dispozitie de Florin Popa, 2020-07-24
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care o organizatie sau un lider trebuie sa il faca este sa isi sprijine oamenii sa se dezvolte si sa creasca. Nu doar ca ajuta la imbunatatirea rezultatelor companiei, ci are si un impact pozitiv asupra comunitatii din care fac parte, deoarece ii responsabilizeaza si ii incurajeaza sa contribuie la randul lor la bunastarea acesteia. In articolul nostru din aceasta luna am povestit mai multe despre acest subiect.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2020-07-28
Desfasurarea activitatii de acasa nu este o experienta noua, insa am vazut recent ca pandemia a fortat multi angajati si organizatii sa faca trecerea, in mod oficial, la un mediul de lucru virtual. Cu toate acestea, este important sa nu neglijam comportamentele care devin necesare pentru ca oamenii sa poata lucra eficient de acasa. Situatia actuala ne ofera ocazia de a revizui ceea ce stim despre competentele necesare la locul de munca. Care sunt cele care conteaza? 
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Consilierea psihopedagogica este un proces complex de acordare a asistentei psihopedagogice persoanelor normale, care parcurg diverse experiente de invatare, in scopul formarii si dezvoltarii propriei personalitati.
Pus la dispozitie de Medicover, 2020-07-29
Zosterul este o afectiune cutanata, de obicei dureroasa, produsa prin reactivarea virusului care produce varicela sau varsatul de vant, virusul varicelozosterian. Acesta face parte din familia virusurilor herpetice.
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2020-07-30
Avand in vedere schimbarile recente provocate de pandemia COVID-19, multe organizatii au fost nevoite sa isi adapteze modul de lucru la sistemul remote working. Existenta unui soft de pontaj in care se pot gestiona automat evenimentele de timp precum cel de tip “work from home” sau cererile de absenta ale angajatilor este cu atat mai necesara in contextul actual in care majoritatea activitatilor si task-urilor trebuiesc realizate de la distanta.
Pus la dispozitie de Mariana Cosenco, 2020-07-30
Confruntati cu o societate tulburata de evenimente care ne depaseste capacitatea de ordine si control, oamenii raspund la provocarile complexe regresand la comportamente arhaice de adaptare sociala. Ceea ce caracterizeaza aceasta „adaptare sociala” este o conditie de singuratate, cea mai neajutorata si solitara forma de fragmentare sociala. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Executive search, recrutare si selectie, salarizare si administare personal, munca temporara, consultanta, asistenta imigrare, tranzitie in cariera
Adresa: Str. Horia Macelariu, nr. 61-81, corp B, etaj 1, camera 7, Sector 1, Bucuresti
E-mail: biaoffice@bia.ro
Telefon: +40 21 319.35.82; Fax: +40 21 319.35.83
Prezentarea companiei
 
BIA - Human Resource Management Services este fondata in anul 1992 fiind unul dintre pionierii serviciilor profesionale de resurse umane din Romania. De peste 20 ani suntem alaturi de managerii de resurse umane din Romania folosind cunostintele, tehnologia si abilitatile specialistilor nostri pentru a oferi externalizarea totala sau partiala a activitatilor de resurse umane la un nivel maxim de competenta.
       
Valorile care ne ghideaza, si anume Profesionalism, Pasiune si Parteneriat stau la baza succesului companiei.

Profesionalismul - suntem specialisti cu un inalt nivel de pregatire tehnica in aria noastra de activitate si adaugam acestei pregatiri experienta noastra in diverse industrii si cu companii de diferite marimi.

Pasiunea – traim zi de zi ceea ce facem si suntem dedicati clientilor nostri, gasind astfel in cel mai scurt timp solutia potrivita.
 
Parteneriatul – increderea si comunicarea eficace au stat la baza succesului de zi cu zi si au condus la dezvoltarea de parteneriate pe termen lung.
Servicii / Produse
 
Am inceput ca o companie de executive search si ne-am extins treptat portofoliul de servicii ca urmare a dezvoltarii mediului de afaceri din Romania. Astazi oferim un portofloliu complex de servicii in domeniul resurselor umane:

1. Executive search

BIA este prima companie romaneasca care a oferit servicii de Executive Search incepand din anul 1992.

Intre proiectele BIA de Executive Search putem aminti:
  • Consiliu de Supraveghere – holding in domeniul energetic
  • Country Manager - companie multinationala in domeniul materialelor de constructii
  • Country Manager - companie multinationala in domeniul healthcare
  • Group Financial Director - companie multinationala in domeniul automotive
  • Chief Finacial Officer – holding in domeniul Oil & Gas

2. Recrutare si selectie de personal 

Pasii BIA in abordarea proiectelor de recrutare si selectie de personal sunt:
  • Definirea profilului jobului impreuna cu modelul si cerintele echipei din care va face parte
  • Integrarea profilului in cultura organizationala a companiei
  • Definirea strategiei de cautare a candidatilor potentiali si activarea canalelor de atragere a acestora
  • Dezvoltarea si personalizarea instrumentelor de testare si evaluare
  • Evaluarea si selectia candidatilor potriviti
  • Prezentarea candidatilor
  • Organizarea interviurilor finale
  • Suport in procesul de ofertare si negociere

3. Salarizare si administrare de personal
 
BIA ofera solutii de externalizare totala sau parţiala a activitatii de salarizare şi administrare de personal adaptate necesitatilor dumneavoastra.
 

4. Consultanta in managementul resurselor umane
 
Expertiza dezvoltata in peste 20 de ani de activitate continua in Romania si rezultatele excelente de pana in prezent ne fac sa fim parteneri de incredere in proiectele de consultanta in domeniul resurselor umane.
 

5. Asistenta pentru expatriati
 
Consultantii nostri ofera solutii optime in vederea obtinerii documentelor necesare sederii legale a persoanelor fizice straine care urmeaza sa desfasoare activitati pe teritoriul Romaniei. Serviciile noastre se adreseaza inclusiv membrilor de familie ai cetatenilor straini aflati pe teritoriul Romaniei.
 

6. Leasing de personal (agent de munca temporara)
 
Serviciul de agent de munca temporara cunoscut si sub denumirea de leasing de personal se adreseaza tuturor companiilor care decid sa uzeze de o solutie economica, accesibila si lipsita de riscuri.
 

7. Consiliere in tranzitie de cariera
Recomandari
 
Cristian Codrea, District Manager, C&A Romania    
"Folosim serviciile BIA HR din Septembrie 2008, anul in care am lansat operatiunile in Romania. Avandu-i pe ei ca furnizor de incredere pentru serviciile de salarizare, administrare de personal si consultanta pe relatii de munca, ne putem concentra eforturile pentru dezvoltarea capitalului uman pe care il avem. Recomand cu caldura BIA ca pe un partener pe care te poti baza."

Simona Miholca, HR Manager, GTS Telecom 
"Pe parcursul colaborarii noastre am apreciat in mod deosebit profesionalismul echipei de consultanti, disponibilitatea si timpul scurt de reactie la solicitari foarte variate, intr-adevar fara costuri aditionale sau ascunse. De asemenea, extrem de util a fost si modul pro - activ in care ei au inteles sa ne sprijine, BIA devenind mai mult decat un furnizor de servicii: un partener de incredere!"
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate