Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Software HR modular pentru: gestiune organigrama; recrutare; onboarding; administrare de personal; pontaj online si concedii; programe si ture angajati; salarizare; managementul performantei; training; employee portal; self-service; HR Analytics
Adresa: Strada Escalei, Nr. 1, Bucuresti, Sector 2
Email: office@sincronhr.com
Telefon: +40 372 921 197

 
Prezentarea companiei
 
HR Sincron este in business din 2007, ca unul dintre principalii jucatori independenti din piata locala de software HR.

Credem ca oamenii merita sa-si poata face job-ul cu pasiune, creativitate si empatie. Cream mai mult loc pentru aceste atribute umane, construind contexte operationale care reduc task-urile anoste, repetitive si cu potențial de eroare.

Facem viata profesionala a clientilor nostri mai placuta, oferindu-le un software de resurse umane prietenos si servicii complementare.
Sincron HR Software este platforma HR completa pentru era digitala – in cloud, creata cu mobilitatea utilizatorului in minte, definita prin flexibilitatea de configurare si automatizare a oricarui proces de HR.

Urmarim sa oferim un produs clar, actual si relevant. Dar tehnologia poate fi complicata, prin urmare completam produsul cu servicii care pot face diferenta in experienta de business a utilizatorului: consultanta pre-vanzare, calibrand nevoile clientului cu oferta noastra comerciala, servicii de implementare software HRM, training utilizatori, suport tehnic, mentenanta si client service.

Ca si companie, mindset-ul nostru este flexibilitatea. Ne defineste spiritul antreprenorial si ne bucuram sa lucram cu cei care apreciază disponibilitatea umană și dezvoltarea de relații care pot evolua in timp.

Din 2017, programul de resurse umane Sincron HR Software se vinde si in Canada si SUA.  
Servicii / Produse
 
Sincron HR Software este un software de resurse umane complet, in cloud, potrivit pentru toate nevoile de Human Capital Management (HCM) ale organizatiilor cu dimensiuni variind intre cateva zeci si cateva sute sau chiar mii de angajati.

Managementul centralizat al proceselor de HR si existenta datelor in format digital contribuie la optimizarea proceselor si la disponibilitatea informatiilor de business in timp real.  

Desi departamentul de HR ramane principalul utilizator al acestui software HR din punct de vedere al frecventei de utilizare si impactului in activitatea zilnica, solutia se adreseaza intregii organizatii, conectand HR-ul, angajatii si managerii, pe toate procesele de HR unde acestia se intersecteaza.

Si pentru ca investitia intr-un soft de resurse umane nu se face pe termen scurt, iar trendul muncii este catre „work from anywhere”, platforma de HR este disponibila in cloud, dar poate fi instalata si on-premise (local la client) – daca este nevoie.

Solutia Sincron HR Software incorporeaza multiple module, oferind un model flexibil de achizitie si utilizare, si se poate integra cu alte programe HR deja utilizate de catre o companie. Acest soft HRM asigura solutii de management pentru:
  1. Organigrama
  2. Recrutare
  3. Onboarding/induction/ integrare angajati
  4. Administrare de personal
  5. Time, care include Time Tracking (pontaj electronic propriu-zis) si Time Off (managementul concediilor), alaturi de Scheduling (planificarea programelor si turelor angajatilor)
  6. Salarizare
  7. Managementul performantei, evaluarea profesionala a angajatilor, OKRs
  8. Training management
  9. Employee Self-Service
  10. Comunicare interna si Employee Portal
  11. HR Analytics
 
Modulele soft-ului de resurse umane Sincron HR au in comun flexibilitatea, ca principiu esential de design al produsului software. Ele pot fi personalizate in functie de nevoile fiecarei organizatii, astfel incat configuratia solutiei software implementate sa fie cea mai relevanta si utila pentru fiecare client in parte.
Recomandari
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul AUTO
In contextul digitalizarii activitatii de Talent Acquisition, avem nevoie de solutii informatice optimizate si sisteme adaptate necesitatilor noastre de a atrage cei mai buni candidati.  
Colaborarea cu echipa Sincron a inceput in 2007. De-a lungul timpului ne-au oferit suport pentru dezvoltarile de care am avut nevoie, astfel incat solutia sa ramana adaptata cerintelor unei companii globale, dinamice, cu peste 17.000 de angajati in Romania.
 
Client Sincron HR Software – Companie din domeniul distributiei ELECTRO-IT
Echipa noastra a implementat trei module ale solutiei Sincron HR Software: Managementul organizatiei, Managementul performantei si Employee Portal - ca instrument de self-service si comunicare interna. Astfel, am redus cu peste 40% timpii in procesul de evaluare a performantei, a scazut timpul de raportare a rezultatelor centralizate cu peste 50 ore/sesiune de evaluare, self-service-ul pentru documente administrative de HR a contribuit la salvarea a 20 ore/ luna si cca. 80% dintre angajati folosesc portalul pentru comunicare interna, fiind conectati la proiectele organizatiei. 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate