Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2020-12-21
Mediul de afaceri din intreaga lume a suferit schimbari majore, dupa un an marcat de pandemia cu SARS-COV 2. Toate interactiunile s-au redus la un minim posibil, iar continuarea activitatii s-a concentrat spre lucrul de acasa in cele mai multe dintre cazuri, acolo unde tipicul activitatii a permis acest lucru. Unul dintre cele mai afectate domenii, in urma pandemiei, este cel al Resurselor Umane, unde volumul mare de documente ce necesita semnare, printare, expediere este greu de gestionat in general, insa in conditiile actuale este aproape imposibil de realizat.

Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2021-01-05
Aplicatia de pontaj CREASOFT bazata pe monitorizarea activitatii pe PC nu preia date cu caracter personal si, ca urmare, nu intra sub incidenta Legii 190/2018 cu privire la prelucrarea si stocarea datelor. Aceasta afiseaza doar numele aplicatiilor si site-urilor/ ferestrelor in care lucreaza angajatul (ex. amazon.com, anaf.ro, Word, Excel, AutoCAD etc.) si durata de utilizare a fiecareia in parte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Angajatii motivati, performanti, dornici sa isi atinga tintele lunare si sa-si finalizeze cu brio si la timp proiectele sunt de cele mai multe ori cheia succesului in afaceri. Dar realitatea ne arata ca un astfel de comportament tine, in primul rand, de mentalitatea angajatului, iar, in al doilea rand, trebuie sustinut si de organizatie, prin politicile de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Ziua de lucru obisnuita a profesionistului din HR este pe cat de variata, pe atat de solicitanta. Ziua tipica de lucru presupune, spre exemplu, ca prima ora sa fie dedicata mailurilor, telefoanelor si solicitarilor. Urmeaza focusul pe partea de recrutare: postare de anunturi, recrutare, interviuri, intalniri. Dupa-amiaza unui profesionist de resurse umane poate fi ocupata cu partea de evaluare si documentare a performantei angajatilor, precum si salarizare, traininguri sau alte activitati ce presupun atentie sporita.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-01-06
Independenta, invatarea constanta, sentimentul de apartenenta dar si acela ca eforturile lor au un sens, sunt factori motivationali importanti pentru angajati. Pentru a raspunde acestor nevoi, companiile au creat programe variate de engagement, de sustinere a participarii active a angajatilor la "viata" companiei. Astfel de programe includ adesea si actiuni de voluntariat. 
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-01-06
Nevoia accentuata de telemunca va mai dura cel putin cateva luni, timp in care companiile trebuie sa mearga mai departe. In acest context, integrarea cu succes a noilor angajati este o provocare, iar miza pentru companii ramane mare. Indiferent ca in organizatia ta il numiti Onboarding, Induction sau Inductia noilor angajati, descopera cum poti desfasura acest proces ca la carte, de la distanta, cu ajutorul tehnologiei, si care sunt, pe termen lung, diferentele intre Onboarding si Induction. 
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-01-06
Anul 2020 a schimbat modul in care eram obisnuiti sa lucram si ne-a lasat intr-o situatie confuza, greu de controlat. Cu totii am simtit lipsa vietii de dinainte de pandemie, ne-a fost dor de discutiile cu colegii de birou, glumele si zambetele neascunse de masca, chiar si de discutiile in contradictoriu. Totusi, pentru multi dintre noi a fost o perioada in care am invatat multe despre capacitatea noastra de a ne adapta rapid la neprevazut si despre rezistenta pe care o avem in fata pericolului.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-01-06
Problemele dentare afecteaza calitatea vietii, acest lucru este clar. Persoanele afectate pot deveni mult mai timide in a lua cuvantul intr-o sedinta sau in discutiile cu clienti, isi pot reduce participarea la activitatile sociale sau isi pot limita activitatile de zi cu zi din cauza sanatatii orale precare. 1 din 4 adulti evita sa zambeasca din cauza aspectului danturii, iar 1 din 5 simt chiar anxietate cu privire la acesta. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2021-01-06
Sanatatea copiilor este cea mai importanta. Pentru ca ne dorim sa ii protejam cat mai mult, am introdus Fluenz Tetra, vaccinul fara injectie pentru prevenirea gripei. Vaccinul este dedicat copiilor si adolescentilor, cu varste cuprinse intre 24 de luni si 18 ani. Acesta ajuta la protejarea impotriva celor 4 tulpini de virusuri continute de vaccin, cat si a altor tulpini inrudite cu acestea. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2021-01-06
Acest nou episod de podcast este diferit, pentru ca este o conversatie in 3. Cei doi invitati ai nostri, Alina Florea, Talent & Learning Manager la Danone si Anca Grezov, HR Manager Danone, au impartasit foarte multe lucruri concrete (de aceea si dureaza 50 de minute conversatia). Si ne-au mai aratat ce se intampla cand se lucreaza intr-adevar ca o Super Echipa de HR. 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2021-01-06
La finalul anului trecut, respectiv inceputul anului curent, au aparut doua noi legi care aduc modificari Codului Fiscal si Codului Muncii in ceea ce priveste impozitarea sumelor asimilate cu veniturile si contributiile sociale obligatorii corespunzatoare, dar si situatiile in care angajatorii pot suspenda, din initiativa proprie, contractele individuale de munca ale salariatilor. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-01-19
​Digitalizarea proceselor de resurse umane nu trebuie sa ramana doar o idee pe lista rezolutiilor de inceput de an. Aceasta poate fi extrem de usor de implementat pornind de la baza oricarei activitati de HR – semnarea documentelor. Dar nu oricum, ci semnarea electronica la distanta, cu valoare legala, cu ajutorul solutiei Paperless flowSIGN. Curiosi cum scapam de “print si semnat in doua exemplare” in cazul documentelor de resurse umane? Raspundem in continuare la aceasta intrebare si multe altele.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
2020 a fost un an intens pentru activitatea de Resurse Umane. Profesionistii din HR au fost nevoiti sa se adapteze rapid la realitatea muncii de acasa si au integrat accelerat, in activitatea lor, tehnologiile noi. 2021 se anunta la fel de intens! Cu toate ca avansul tehnologiei in HR nu pare a incetini deloc, din contra, oamenii din Resurse Umane nu au de ce sa se teama. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
Este cineva care nu isi doreste sa munceasca patru zile pe saptamana si sa se bucure de un weekend de trei zile? Pentru companii nu este insa o alegere usoara si necesita o cantarire atenta a beneficiilor si dezavantajelor si o schimbare majora in cultura organizationala. Din fericire, calea catre implementarea saptamanii de lucru de patru zile a fost deja deschisa prin mai multe proiecte-pilot. 
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2021-01-21
Amrop, una dintre cele mai mari companii de executive search la nivel global, a intervievat 5 directori de vanzari B2B din Romania despre ce provocari au intampinat si ce tendinte au remarcat de-a lungul anului 2020. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2021-01-21
​Sunt in continuare multi oameni in business care cred ca succesul si caracterul unui lider se exclud reciproc si ca nu putem cuantifica caracterul in termeni de rezultate financiare. In ultimii ani insa, numarul din ce in ce mai mare de scandaluri in jurul corporatiilor a aratat cat de mult conteaza lipsa caracterului in leadership. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri profesionale acreditate, cursuri de marketing deschise, cursuri de marketing speciale
Adresa: B-dul. General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, Bucuresti, Romania
E-mail: info@institutuldemarketing.ro
Telefon: +40.373.743.377
Prezentarea companiei
 
Institutul de Marketing este prima optiune de training de marketing atat pentru programe certificate international, cat si pentru cursuri de marketing deschise sau programe customizate de dezvoltare si formare continua in cadrul organizatiilor.

Institutul de Marketing a fost fondat in partneriat cu Oxford College of Marketing, unul dintre cele mai puternice centre acreditate de pregatire pentru formare prin Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a oferi profesionistilor din Romania posibilitatea de a se perfectiona si a-si dezvolta cariera la standarde internationale.

Institutul de Marketing a creat pentru prima data suport in Romania pentru obtinerea de certificari, prin intermediul studiului la distanta sau combinat cu weekenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si traineri locali acreditati.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala.

Oxford College of Marketing este cel mai mare si mai puternic centru acreditat CIM la nivel international, cu cea mai mare rata de promovabilitate in randul absolventilor. Pentru a obtine o certificare CIM, candidatii trebuie sa studieze printr-un centru acreditat.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tuturor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing).
  • Peste 8 ani de activitate in Romania
  • Peste 2000 de cursanti instruiti
  • 17 module de training certificat international
  • Peste 200 absolventi certificati international
  • 25 de traineri colaboratori din Romania si strainatate.
Servicii / Produse
 
Training marketing, programe de training certificate international, cursuri certificate marketing digital, certificari de scurta durata, cursuri marketing customizate, training marketing acreditat, cursuri marketing online, training marketing digital, training Customer Experience, training Customer Journey Mapping, cursuri comunicare integrata de marketing, training brand management, training marketing si HR, brand engagement si employer branding, training product management, training social selling, training content marketing, marketing pentru LinkedIn, marketing prin Google, training bazele marketingului/Marketing Essentials, training Marketing Gateway, training Digital Gateway, Marketing for Non Marketers, training Strategic Marketing, Camera Confidence for Marketers, Excel for Marketers, Marketing for Sales Teams, Marketing Pass.

Cursuri profesionale acreditate
Prin Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing ofera o serie larga de programe specializate de training si certificare in marketing, de la cursuri de marketing strategic, la cursuri de marketing online si digital, managementul experientei clientilor (Customer Experience)

Cursuri de marketing deschise
Pentru profesionistii cu timp limitat si nevoi de training punctuale, Institutul de Marketing ofera cursuri deschise de scurta durata, de la ateliere interactive de 4 sau 6 ore la cursuri intensive de doua zile, cu suport facultativ pe termen lung.

Cursuri de marketing speciale
Pentru companiile din Romania, Europa si Orientul Mijlociu, Institutul de Marketing organizeaza cursuri special la cerere in cadrul companiilor sau programe de training customizate, adaptate nevoilor concrete ale echipelor, industriilor si companiilor.
 
Recomandari
 
A fost foarte util suportul pentru echipa noastra. Ne-am structurat informatiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri si noutati. Cel mai mult am apreciat activitatile practice pe care le vom extinde si replica intern. Sunt utile si ne vor creste cu sigurantar rezultatele. Aportul si efortul trainerilor m-au inspirat sa ma inscriu si eu intr-un program de training de  lunga durata certificat international.” - Angela Capatina, Marketing Manager, Herbalife.

„In ceea ce priveste programul de certificare CIM in strategie digitala, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune ca a fost o perioada frumoasa pentru ca m-am bucurat din plin de informatia pusa la dispozitie in platforma, care este foarte bine organizata si structurata, de bibliografia valoroasa si de un tutore care m-a provocat permanent cu intrebari pe marginea lucrarii astfel incat am putut scoate ce a fost mai bun din tema data. Cursul blended a inclus si workshopuri cu Red Barrington si Oana Sav, fiind o oportunitate excelenta de a interactiona pe marginea cursurilor si lucrarii practice”. - Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR
 
Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.”  - Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic      

”La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.” - Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas        

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-tt clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  - Andra Platon, Head of ASEAN Region, UiPath despre CIM Professional Diploma in Marketing

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate