Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Moveos, 2021-08-10
In 2018, statistica arata ca 68% dintre companiile din Romania au avut o mare dificultate in gasirea angajatilor din ce in ce mai calificati. Din pacate, multi romani, activi in toate domeniile, aleg sa paraseasca tara pentru a lucra la firme externe, provocand un gol greu de umplut de companiile angajatoare din Romania. Vestea buna este ca pentru aceasta problema s-au gasit deja solutii, iar una dintre acestea ne va fi prezentata chiar de reprezentantii companiei Moveos
Pus la dispozitie de remarkabil.ro, 2021-08-30
Firma de consultanta remarkabil.ro a lansat una dintre cele mai eficiente si mai intuitive platforme de screening si recrutare (videoCV.io/ro) cu ajutorul careia iti poti crea anunturi de recrutare in care soliciti candidatilor ca in timpul procesului de aplicare sa-ti raspunda la intrebari predefinite, inregistrandu-si raspunsurile in format video direct in platforma.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
De la nevoia acuta de digitalizare a proceselor strategice de HR, la cresterea engagementului sau eficientizarea procesului de onboarding, trecem in revista cele mai importante 5 probleme intalnite in organizatii si prezentam o solutie la indemana.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
Am invitat o serie de experti HR de top din Romania sa impartaseasca experienta lor in materie de programe generatoare de engagement. Iti prezentam cateva instrumente utile si solutii aplicate, care se evidentiaza prin conturarea de actiuni tactice de generare de engagement.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
Avansul tehnologic a adus beneficii semnificative companiilor care au adoptat digitalizarea si au automatizat procesele si fluxurile de lucru. Procese imbunatatite, sarcini realizate mai eficient, costuri mai mici, crestere a profiturilor, toate acestea sunt realizabile atunci cand organizatiile isi asuma transformarea digitala. Cu toate acestea, trecerea catre o organizatie ce pune accent pe automatizare poate sa aiba efecte negative, atat asupra angajatilor, cat si asupra companiei.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
​In ultimul an, tot mai multe companii s-au convins de beneficiile digitalizarii si automatizarii proceselor operationale. Beneficiile se reflecta atat in indicatorii de performanta, cat si in nivelul de satisfactie si motivatie al angajatilor. Compania ta cum se asigura ca transformarea digitala va fi un succes, in conditiile in care angajatii remote sunt deja satui de “munca pe Zoom”?
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Cetatenii Non-UE pot fi angajati in Romania pe durata determinata sau nedeterminata, cu norma intreaga, iar permisul de munca va avea o valabilitate de un an urmand sa fie prelungit inainte de expirarea termenului. Vestea buna este ca Guvernul a aprobat recent suplimentarea numarului de lucratori straini nou-admisi pe piata fortei de munca din Romania in anul 2021 cu inca 25.000.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Primesti solicitarea de a acorda concediu medical de carantina, care intervine dupa concediul de odihna. Cum procedezi ca angajator in acest caz? Silvia Manolache – Outsourcing Manager si Cornel Anghel – Outsourcing Manager in cadrul BIA HR iti prezinta noutatile legislative in materie de concedii medicale. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, Associate Partner K.M.Trust & Partners, 2021-08-31
Abilitatea de a construi si descrie o imagine legata de viitor care sa inspire este, in opinia multora, un factor cheie de diferentiere intre un lider autentic si un manager bun. In aceasta luna discutam despre viziune si leadership.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-08-31
Stim cu totii ca pontajul lunar este indispensabil in orice organizatie, dar nevoile difera in functie de companie. Daca angajatii tai lucreaza de la 9:00 la 17:00, poti alege linistit un program standard, automatizand minimul de actiuni necesare. Ai insa batai de cap frecvente cu turele, schimburile, orarele atipice de lucru? Un program de pontaj axat pe flexibilitate in setarea programelor de lucru si monitorizarea timpului petrecut la job ti-ar salva multa energie. 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-08-31
Si in aceasta toamna va exista un mix intre munca de la birou si telemunca! Cu scopul de a deveni angajatori mai flexibili si mai atractivi, acum companiile publice si private considera foarte serios implementarea de solutii care sa le permita angajatilor si intoarcerea la birou dar dupa un program ales/ planificat de comun acord, simplu de realizat si implementat.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Evaluarea maturitatii proceselor HR faciliteaza o analiza critica a situatiei de fapt, folosind dimensiunile modelului de maturitate propus. Optimizarea acestora creste eficienta operationala a companiei si adauga valoare afacerii. Digitalizand procesele de resurse umane, se pot automatiza sarcinile de bază din domeniul fortei de munca si se poate aloca mai mult timp pentru strategie si crestere. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitații reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Urmareste performanta proiectelor tale pe baza de efort, venit, cost, profit si profitabilitate. Stabileste valorile bugetate la inceput de proiect. Urmareste evolutia lor pe parcursul desfasurarii proiectului si actioneaza atunci cand este cazul pentru a atinge valori cat mai apropiate de cele bugetate. La finalizarea proiectului analizeaza indicatorii fata de valori reper sau bune practice.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2021-08-31
Un articol scris de colegii Thomas din UK pentru a servi a ghid pas cu pas in Planificarea fortei de munca, identificarea nevoilor de recrutare viitoare si importanta unui plan de succesiune. Afla cum sa ramai o companie agila, gata sa raspunda schimbarilor din piata si cerintelor clientilor.
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-08-31
Din ce in ce mai des se discuta despre semnatura electronica in contextul in care atat companiile private cat si cele de stat isi doresc o gestionare mai buna a documentelor, astfel incat procesele interne si externe sa aiba un flux orientat spre online, eliminand interactiunea fizica.
Pus la dispozitie de Dacris, 2021-09-15
Dacris, companie romaneasca veterana de office supplies, este cel mai nou membru semnatar al Pactului Global al Organizatiei Natiunilor Unite – o retea internationala de peste 13.000 de companii si 3.000 de participanti non business din peste 130 de tari, care se angajeaza sa construiasca impreuna un viitor durabil.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2021-09-24

A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza pe 06 octombrie 2021, de la ora 18.00, conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VI-a, beneficiind de un panel de exceptie. Evenimentul va avea loc live, online, pe ZOOM, si se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, antreprenorilor.

Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri profesionale acreditate, cursuri de marketing deschise, cursuri de marketing speciale
Adresa: B-dul. General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, Bucuresti, Romania
E-mail: info@institutuldemarketing.ro
Telefon: +40.373.743.377
Prezentarea companiei
 
Institutul de Marketing este prima optiune de training de marketing atat pentru programe certificate international, cat si pentru cursuri de marketing deschise sau programe customizate de dezvoltare si formare continua in cadrul organizatiilor.

Institutul de Marketing a fost fondat in partneriat cu Oxford College of Marketing, unul dintre cele mai puternice centre acreditate de pregatire pentru formare prin Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a oferi profesionistilor din Romania posibilitatea de a se perfectiona si a-si dezvolta cariera la standarde internationale.

Institutul de Marketing a creat pentru prima data suport in Romania pentru obtinerea de certificari, prin intermediul studiului la distanta sau combinat cu weekenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si traineri locali acreditati.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala.

Oxford College of Marketing este cel mai mare si mai puternic centru acreditat CIM la nivel international, cu cea mai mare rata de promovabilitate in randul absolventilor. Pentru a obtine o certificare CIM, candidatii trebuie sa studieze printr-un centru acreditat.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tuturor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing).
  • Peste 8 ani de activitate in Romania
  • Peste 2000 de cursanti instruiti
  • 17 module de training certificat international
  • Peste 200 absolventi certificati international
  • 25 de traineri colaboratori din Romania si strainatate.
Servicii / Produse
 
Training marketing, programe de training certificate international, cursuri certificate marketing digital, certificari de scurta durata, cursuri marketing customizate, training marketing acreditat, cursuri marketing online, training marketing digital, training Customer Experience, training Customer Journey Mapping, cursuri comunicare integrata de marketing, training brand management, training marketing si HR, brand engagement si employer branding, training product management, training social selling, training content marketing, marketing pentru LinkedIn, marketing prin Google, training bazele marketingului/Marketing Essentials, training Marketing Gateway, training Digital Gateway, Marketing for Non Marketers, training Strategic Marketing, Camera Confidence for Marketers, Excel for Marketers, Marketing for Sales Teams, Marketing Pass.

Cursuri profesionale acreditate
Prin Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing ofera o serie larga de programe specializate de training si certificare in marketing, de la cursuri de marketing strategic, la cursuri de marketing online si digital, managementul experientei clientilor (Customer Experience)

Cursuri de marketing deschise
Pentru profesionistii cu timp limitat si nevoi de training punctuale, Institutul de Marketing ofera cursuri deschise de scurta durata, de la ateliere interactive de 4 sau 6 ore la cursuri intensive de doua zile, cu suport facultativ pe termen lung.

Cursuri de marketing speciale
Pentru companiile din Romania, Europa si Orientul Mijlociu, Institutul de Marketing organizeaza cursuri special la cerere in cadrul companiilor sau programe de training customizate, adaptate nevoilor concrete ale echipelor, industriilor si companiilor.

 
Recomandari
 
A fost foarte util suportul pentru echipa noastra. Ne-am structurat informatiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri si noutati. Cel mai mult am apreciat activitatile practice pe care le vom extinde si replica intern. Sunt utile si ne vor creste cu sigurantar rezultatele. Aportul si efortul trainerilor m-au inspirat sa ma inscriu si eu intr-un program de training de  lunga durata certificat international.” - Angela Capatina, Marketing Manager, Herbalife.

„In ceea ce priveste programul de certificare CIM in strategie digitala, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune ca a fost o perioada frumoasa pentru ca m-am bucurat din plin de informatia pusa la dispozitie in platforma, care este foarte bine organizata si structurata, de bibliografia valoroasa si de un tutore care m-a provocat permanent cu intrebari pe marginea lucrarii astfel incat am putut scoate ce a fost mai bun din tema data. Cursul blended a inclus si workshopuri cu Red Barrington si Oana Sav, fiind o oportunitate excelenta de a interactiona pe marginea cursurilor si lucrarii practice”. - Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR
 
Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.”  - Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic      

”La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.” - Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas        

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-tt clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  - Andra Platon, Head of ASEAN Region, UiPath despre CIM Professional Diploma in Marketing

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate