Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri profesionale acreditate, cursuri de marketing deschise, cursuri de marketing speciale
Adresa: B-dul. General Gheorghe Magheru Nr. 41, Et.1, Ap.1, Sector 1, Bucuresti, Romania
E-mail: info@institutuldemarketing.ro
Telefon: +40.373.743.377
Prezentarea companiei
 
Institutul de Marketing este prima optiune de training de marketing atat pentru programe certificate international, cat si pentru cursuri de marketing deschise sau programe customizate de dezvoltare si formare continua in cadrul organizatiilor.

Institutul de Marketing a fost fondat in partneriat cu Oxford College of Marketing, unul dintre cele mai puternice centre acreditate de pregatire pentru formare prin Chartered Institute of Marketing (CIM) pentru a oferi profesionistilor din Romania posibilitatea de a se perfectiona si a-si dezvolta cariera la standarde internationale.

Institutul de Marketing a creat pentru prima data suport in Romania pentru obtinerea de certificari, prin intermediul studiului la distanta sau combinat cu weekenduri intensive cu tutori din Marea Britanie si traineri locali acreditati.

Chartered Institute of Marketing (CIM) este cea mai mare institutie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta. Calificarile profesionale CIM sunt programe de pregatire in marketing cu recunoastere internationala.

Oxford College of Marketing este cel mai mare si mai puternic centru acreditat CIM la nivel international, cu cea mai mare rata de promovabilitate in randul absolventilor. Pentru a obtine o certificare CIM, candidatii trebuie sa studieze printr-un centru acreditat.

Institutul de Marketing si More Marketing Solutions reprezinta Oxford College of Marketing in Romania si pot oferi astfel sprijin in Romania tuturor marketerilor interesati sa-si creasca performanta profesionala prin calificari CIM (Chartered Institute of Marketing).
  • Peste 8 ani de activitate in Romania
  • Peste 2000 de cursanti instruiti
  • 17 module de training certificat international
  • Peste 200 absolventi certificati international
  • 25 de traineri colaboratori din Romania si strainatate.
Servicii / Produse
 
Training marketing, programe de training certificate international, cursuri certificate marketing digital, certificari de scurta durata, cursuri marketing customizate, training marketing acreditat, cursuri marketing online, training marketing digital, training Customer Experience, training Customer Journey Mapping, cursuri comunicare integrata de marketing, training brand management, training marketing si HR, brand engagement si employer branding, training product management, training social selling, training content marketing, marketing pentru LinkedIn, marketing prin Google, training bazele marketingului/Marketing Essentials, training Marketing Gateway, training Digital Gateway, Marketing for Non Marketers, training Strategic Marketing, Camera Confidence for Marketers, Excel for Marketers, Marketing for Sales Teams, Marketing Pass.

Cursuri profesionale acreditate
Prin Chartered Institute of Marketing (CIM), Institutul de Marketing ofera o serie larga de programe specializate de training si certificare in marketing, de la cursuri de marketing strategic, la cursuri de marketing online si digital, managementul experientei clientilor (Customer Experience)

Cursuri de marketing deschise
Pentru profesionistii cu timp limitat si nevoi de training punctuale, Institutul de Marketing ofera cursuri deschise de scurta durata, de la ateliere interactive de 4 sau 6 ore la cursuri intensive de doua zile, cu suport facultativ pe termen lung.

Cursuri de marketing speciale
Pentru companiile din Romania, Europa si Orientul Mijlociu, Institutul de Marketing organizeaza cursuri special la cerere in cadrul companiilor sau programe de training customizate, adaptate nevoilor concrete ale echipelor, industriilor si companiilor.

 
Recomandari
 
A fost foarte util suportul pentru echipa noastra. Ne-am structurat informatiile teoretice, ne-am pus la curent cu trenduri si noutati. Cel mai mult am apreciat activitatile practice pe care le vom extinde si replica intern. Sunt utile si ne vor creste cu sigurantar rezultatele. Aportul si efortul trainerilor m-au inspirat sa ma inscriu si eu intr-un program de training de  lunga durata certificat international.” - Angela Capatina, Marketing Manager, Herbalife.

„In ceea ce priveste programul de certificare CIM in strategie digitala, organizat prin Institutul de Marketing, pot spune ca a fost o perioada frumoasa pentru ca m-am bucurat din plin de informatia pusa la dispozitie in platforma, care este foarte bine organizata si structurata, de bibliografia valoroasa si de un tutore care m-a provocat permanent cu intrebari pe marginea lucrarii astfel incat am putut scoate ce a fost mai bun din tema data. Cursul blended a inclus si workshopuri cu Red Barrington si Oana Sav, fiind o oportunitate excelenta de a interactiona pe marginea cursurilor si lucrarii practice”. - Roxana Oana Bucerzan, Head of Marketing Department, BCR
 
Am cautat mult timp un program de studiu avansat care sa ma ajute sa imi structurez cunostintele si sa imi fie cu adevarat util. Imi doream sa ma perfectionez in meseria pe care mi-am ales-o, nu doar sa adaug o diploma intr-un dosar. Asa am ajuns la Oxford College of Marketing, unde initial am fost cucerita de manualele pe care le-am vazut, pline cu studii de caz actualizate anual! Atunci mi-am dat seama ca nu voi invata doar teorii de marketing, dar ca voi invata din experienta recenta a marilor brand-uri internationale, ceea ce pentru mine a cantarit foarte mult.”  - Andra Mura, Brand Coordinator Water, Coca-Cola Hellenic      

”La nivel profesional, am dobandit o mai mare maturitate in intelegerea mecanismelor de marketing si, pana la urma, a strategiei de business. Simt ca studiul cu CIM mi-a facilitat  o mai mare luciditate in acest sens si m-a lasat mult mai bine utilata atat la nivelul stapanirii unor cunostinte teoretice, dar si la nivelul abordarilor practice de marketing si de strategie digitala.” - Diana Dragomir, Product Manager, Majoritas        

„Toate materiile pe care le studiez au legatura cu ce fac la jobul actual. Este cu totul alt mod de a face educatie, iar pe langa faptul ca se poate coresponda prin e-mail, se poate coresponda si telefonic. Tutorele este dispus sa iti aloce atat timp cat ai nevoie pentru a-tt clarifica toate neintelegerile, el este acolo pentru a-ti asigura sustinerea si a-ti acorda tot ajutorul de care ai nevoie, in orice moment.”  - Andra Platon, Head of ASEAN Region, UiPath despre CIM Professional Diploma in Marketing

 
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate