Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: office@learning-architect.ro, stefania.antone@learning-architect.ro, malina.chirea@learning-architect.ro
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate