Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
Schimbarea este singura constanta in viata - stim asta, suntem de acord, aprobam si dam din cap, insa, atunci cand apare, de cele mai multe ori omitem sa o aducem ca proces de tranzitie! Care sunt momentele de schimbare ce au nevoie sa fie adresate punctual si in mod dedicat in dinamica de viata a unei organizatii, indiferent de marimea ei? 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
“O imagine face cat 1000 de cuvinte!” suntem familiari cu acest concept si asta este un as in maneca pe care avem nevoie sa-l aduce in interventiile de invatare si crestere! La acest moment, suportul proiectiv al imaginilor este suficient de cunoscut profesionistilor si este adus in spatiul intalnirilor de lucru, atat in cele individuale cat si in cele de grup si echipa.
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Stii cat de implicati sunt angajatii tai? Pentru a te ajuta sa raspunzi la aceasta intrebare, echipa Mirro a adunat date si cifre intr-un infografic despre implicarea angajatilor la locul de munca. 
Pus la dispozitie de Mirro, 2024-03-28
Crearea unui profil al angajatului ajuta atat in procesul de recrutare, cat si la pastrarea celor mai buni oameni. Companiile le pot folosi pentru o abordare mai sistematica si mai transparenta a angajarilor, pentru a imbunatati calitatea managementului si pentru a facilita colaborarea in echipa.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Gestionarea eficienta a procesului de salarizare consta in realizarea unui calcul salarial corect si a repectarii termenelor limita. Acest lucru poate fi realizat prin externalizarea calculului salarial catre un furnizor cu experienta, decizie care vine cu beneficii care pot contribui la succesul intregului business.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Colaborarea dintre Wolters Kluwer si Smartree reprezinta un exemplu de succes in optimizarea proceselor esentiale de salarizare si administrare de personal, asigurand, in acelasi timp, adaptabilitatea la evolutiile legislative. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-03-28
Securitatea si sanatatea in munca reprezinta doua aspecte extrem de importante atat pentru angajatori, cat si pentru angajati. O abordare prudenta a acestui aspect, de catre ambele parti, contribuie la crearea unui mediu de lucru mai sigur, mai sanatos si mai productiv. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Ai auzit vreodata o statistica care sa te faca sa te opresti din scrollat pe telefon? Ei bine, aici vine una: mai mult de 40% dintre limbile vorbite pe aceasta planeta sunt intr-o lupta serioasa pentru supravietuire. 
Pus la dispozitie de EUCOM, 2024-03-28
Aveti vreodata acele momente cand o mica piatra in pantof se transforma intr-o adevarata odisee? Ei bine, in lumea vasta si adesea amuzanta a proverbelor romanesti, exista o expresie care imbratiseaza acest sentiment si il ridica la nivelul urmator: „Buturuga mica rastoarna carul mare”.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-03-28
Mediul psihologic sigur este un element esential intr-o echipa - ii ajuta pe oameni sa se simta liberi si sa fie ei insisi, sa isi asume riscuri si sa-si exprime opinii fara teama de consecinte negative. Tu stii daca esti un lider care creeaza siguranta psihologica in cadrul echipei?
Pus la dispozitie de Olivia Podobea, 2024-03-28
Fie ca privesti lucrurile ca lider sau ca angajat un lucru e cert din orice perspectiva ai fi iti doresti sa evoluezi, sa te dezvolti astfel incat sa ajungi acolo unde iti visezi. Dar de cele mai multe ori drumul pe care il parcurgi poate fi atat de intens incat uiti sa te bucuri de experienta.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
Un manager are, in medie, cu 51% mai multe responsabilitati decat poate gestiona in mod eficient, iar 29% dintre angajati demisioneaza curand dupa promovari. Cum ajutam in mod real managerii sa treaca printr-o perioada de tranzitie care sa le contureze roluri care li se potrivesc? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-03-29
De ce angajatii tineri manifesta o reticenta din ce in ce mai pronuntata in ceea ce priveste dedicarea catre sarcinile lor? Statisticile arata o tendinta descendenta in randul angajatilor sub 30 de ani, cu o rata de implicare care scade de la an la an. Ce putem face?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-03-29
Comunicarea interna este unul dintre cei mai importanti piloni organizationali, care tine laolalta intreaga companie, iar tehnologia poate juca un rol crucial in operationalizarea unor procese esentiale pentru o comunicare autentica. Aducem in atentia ta un proiect de succes, premiat recent pentru cea mai buna utilizare a tehnologiei in comunicarea interna.
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
In 2024 au ales sa-si mareasca echipele angajatorii care au nevoie de specialisti in vanzari, in domeniul financiar, in arhitectura și logistica, prin urmare si solicitarile catre echipa de recrutare BIA Human Capital Solutions au crescut in primul trimestru. 
Pus la dispozitie de BIA Human Capital Solutions, 2024-03-29
O recrutare gresita te-ar putea costa 30% din salariul anual al unui angajat, arata datele din 2023 ale Departamentului Muncii din SUA. Iar un proces de recrutare are costuri vizibile si mai putin vizibile, pe care uneori cu greu la anticipezi. Acestea cresc atunci cand atragi candidati nepotriviti. 
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-03-29
Curiozitatea a fost recunoscuta in mod constant ca un motiv critic care influenteaza comportamentul uman atat in mod pozitiv, cat si negativ, in toate etapele ciclului de viata. Curiozitatea este considerata ca fiind cea mai nobila dintre impulsurile umane si totodata este adesea denigrata ca fiind periculoasa (ca in expresia "curiozitatea a ucis pisica").
Pus la dispozitie de Decebal Marin, 2024-03-29
Cand este vorba despre risc si siguranta in munca, exista trei predictori puternici: inteligenta riscului, inteligenta cognitive si inteligenta emotionala. Daca vrei sa afli mai multe despre rolul fiecaruia dintre ei si despre coeficientii care ii masoara – IQ, EQ si ICue, te invitam sa citesti acest articol.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-03-29
HR fara tehnologie e deja de neconceput in 2024! Dar cum ramane cu relatia si interactiunea directa cu candidatii? Un interviu Thomas Int., realizat cu partenerii nostrii de la Workable (platforma de recrutare), despre provocarile si tendintele care redefinesc recrutarea. 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: [email protected], [email protected], [email protected]
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate