Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2020-12-21
Mediul de afaceri din intreaga lume a suferit schimbari majore, dupa un an marcat de pandemia cu SARS-COV 2. Toate interactiunile s-au redus la un minim posibil, iar continuarea activitatii s-a concentrat spre lucrul de acasa in cele mai multe dintre cazuri, acolo unde tipicul activitatii a permis acest lucru. Unul dintre cele mai afectate domenii, in urma pandemiei, este cel al Resurselor Umane, unde volumul mare de documente ce necesita semnare, printare, expediere este greu de gestionat in general, insa in conditiile actuale este aproape imposibil de realizat.

Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2021-01-05
Aplicatia de pontaj CREASOFT bazata pe monitorizarea activitatii pe PC nu preia date cu caracter personal si, ca urmare, nu intra sub incidenta Legii 190/2018 cu privire la prelucrarea si stocarea datelor. Aceasta afiseaza doar numele aplicatiilor si site-urilor/ ferestrelor in care lucreaza angajatul (ex. amazon.com, anaf.ro, Word, Excel, AutoCAD etc.) si durata de utilizare a fiecareia in parte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Angajatii motivati, performanti, dornici sa isi atinga tintele lunare si sa-si finalizeze cu brio si la timp proiectele sunt de cele mai multe ori cheia succesului in afaceri. Dar realitatea ne arata ca un astfel de comportament tine, in primul rand, de mentalitatea angajatului, iar, in al doilea rand, trebuie sustinut si de organizatie, prin politicile de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Ziua de lucru obisnuita a profesionistului din HR este pe cat de variata, pe atat de solicitanta. Ziua tipica de lucru presupune, spre exemplu, ca prima ora sa fie dedicata mailurilor, telefoanelor si solicitarilor. Urmeaza focusul pe partea de recrutare: postare de anunturi, recrutare, interviuri, intalniri. Dupa-amiaza unui profesionist de resurse umane poate fi ocupata cu partea de evaluare si documentare a performantei angajatilor, precum si salarizare, traininguri sau alte activitati ce presupun atentie sporita.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-01-06
Independenta, invatarea constanta, sentimentul de apartenenta dar si acela ca eforturile lor au un sens, sunt factori motivationali importanti pentru angajati. Pentru a raspunde acestor nevoi, companiile au creat programe variate de engagement, de sustinere a participarii active a angajatilor la "viata" companiei. Astfel de programe includ adesea si actiuni de voluntariat. 
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-01-06
Nevoia accentuata de telemunca va mai dura cel putin cateva luni, timp in care companiile trebuie sa mearga mai departe. In acest context, integrarea cu succes a noilor angajati este o provocare, iar miza pentru companii ramane mare. Indiferent ca in organizatia ta il numiti Onboarding, Induction sau Inductia noilor angajati, descopera cum poti desfasura acest proces ca la carte, de la distanta, cu ajutorul tehnologiei, si care sunt, pe termen lung, diferentele intre Onboarding si Induction. 
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-01-06
Anul 2020 a schimbat modul in care eram obisnuiti sa lucram si ne-a lasat intr-o situatie confuza, greu de controlat. Cu totii am simtit lipsa vietii de dinainte de pandemie, ne-a fost dor de discutiile cu colegii de birou, glumele si zambetele neascunse de masca, chiar si de discutiile in contradictoriu. Totusi, pentru multi dintre noi a fost o perioada in care am invatat multe despre capacitatea noastra de a ne adapta rapid la neprevazut si despre rezistenta pe care o avem in fata pericolului.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-01-06
Problemele dentare afecteaza calitatea vietii, acest lucru este clar. Persoanele afectate pot deveni mult mai timide in a lua cuvantul intr-o sedinta sau in discutiile cu clienti, isi pot reduce participarea la activitatile sociale sau isi pot limita activitatile de zi cu zi din cauza sanatatii orale precare. 1 din 4 adulti evita sa zambeasca din cauza aspectului danturii, iar 1 din 5 simt chiar anxietate cu privire la acesta. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2021-01-06
Sanatatea copiilor este cea mai importanta. Pentru ca ne dorim sa ii protejam cat mai mult, am introdus Fluenz Tetra, vaccinul fara injectie pentru prevenirea gripei. Vaccinul este dedicat copiilor si adolescentilor, cu varste cuprinse intre 24 de luni si 18 ani. Acesta ajuta la protejarea impotriva celor 4 tulpini de virusuri continute de vaccin, cat si a altor tulpini inrudite cu acestea. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2021-01-06
Acest nou episod de podcast este diferit, pentru ca este o conversatie in 3. Cei doi invitati ai nostri, Alina Florea, Talent & Learning Manager la Danone si Anca Grezov, HR Manager Danone, au impartasit foarte multe lucruri concrete (de aceea si dureaza 50 de minute conversatia). Si ne-au mai aratat ce se intampla cand se lucreaza intr-adevar ca o Super Echipa de HR. 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2021-01-06
La finalul anului trecut, respectiv inceputul anului curent, au aparut doua noi legi care aduc modificari Codului Fiscal si Codului Muncii in ceea ce priveste impozitarea sumelor asimilate cu veniturile si contributiile sociale obligatorii corespunzatoare, dar si situatiile in care angajatorii pot suspenda, din initiativa proprie, contractele individuale de munca ale salariatilor. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-01-19
​Digitalizarea proceselor de resurse umane nu trebuie sa ramana doar o idee pe lista rezolutiilor de inceput de an. Aceasta poate fi extrem de usor de implementat pornind de la baza oricarei activitati de HR – semnarea documentelor. Dar nu oricum, ci semnarea electronica la distanta, cu valoare legala, cu ajutorul solutiei Paperless flowSIGN. Curiosi cum scapam de “print si semnat in doua exemplare” in cazul documentelor de resurse umane? Raspundem in continuare la aceasta intrebare si multe altele.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
2020 a fost un an intens pentru activitatea de Resurse Umane. Profesionistii din HR au fost nevoiti sa se adapteze rapid la realitatea muncii de acasa si au integrat accelerat, in activitatea lor, tehnologiile noi. 2021 se anunta la fel de intens! Cu toate ca avansul tehnologiei in HR nu pare a incetini deloc, din contra, oamenii din Resurse Umane nu au de ce sa se teama. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
Este cineva care nu isi doreste sa munceasca patru zile pe saptamana si sa se bucure de un weekend de trei zile? Pentru companii nu este insa o alegere usoara si necesita o cantarire atenta a beneficiilor si dezavantajelor si o schimbare majora in cultura organizationala. Din fericire, calea catre implementarea saptamanii de lucru de patru zile a fost deja deschisa prin mai multe proiecte-pilot. 
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2021-01-21
Amrop, una dintre cele mai mari companii de executive search la nivel global, a intervievat 5 directori de vanzari B2B din Romania despre ce provocari au intampinat si ce tendinte au remarcat de-a lungul anului 2020. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2021-01-21
​Sunt in continuare multi oameni in business care cred ca succesul si caracterul unui lider se exclud reciproc si ca nu putem cuantifica caracterul in termeni de rezultate financiare. In ultimii ani insa, numarul din ce in ce mai mare de scandaluri in jurul corporatiilor a aratat cat de mult conteaza lipsa caracterului in leadership. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Cursuri de dezvoltare organizationala, teambuilding, coaching, diagnoza orgnizationala, inteligenta emotionala, conflicte productive, dialogul asertiv, motivare, prezentari de impact, managerul coach, comunicarea scrisa, influenta si negociere, management
Adresa: Strada Nicolae Iorga 32, sector 1, Bucuresti
E-mail: office@learning-architect.ro, stefania.antone@learning-architect.ro, malina.chirea@learning-architect.ro
Telefon si/sau fax: 0723.798.680 / 0752.187.813
Prezentarea companiei
 
Filozofia noastra:

ANALIZAM
Construim orice program pe baza analizei “terenului organizational”.
Nicio organizatie nu seamana cu alta. Niciun grup nu seamana cu altul. De aceea, inainte de a ne apuca sa construim, noi:
Facem observare on-the-job, ori de câte ori e posibil.
Cream chestionare TNA inteligente.
Cautam sa intelegem perspectiva tuturor celor implicati in focus group-uri si interviuri.
Masuram cu instrumente validate climatul si cultura, competentele sau atitudinea.

DEZVOLTAM
La un mix de continut foarte aplicabil si metode care te vor provoca – poate fi improvizatie, lego, filme artistice, jocuri experientiale, psihologie pozitiva, neurostiinta.
Ratiune si emotie. Pragmatism si fun.
Combinam instrumente, expertiza diversa si inovatie, asa incat sa cream schimbarea de care aveti nevoie, caramida cu caramida.

CONSOLIDAM
A fost frumos la curs, si a trecut.”
Ce-ar fi ca oamenii sa consolideze ce au dobandit, iar organizatia sa preia know how-ul?
Nu plecam dupa livrare, ci cautam impreuna cu voi un mod in care noua perspectiva sa intre in “ADN-ul” echipei sau organizatiei. Poate fi gamification, sau crearea unui proces, sau transferul catre o echipa de traineri/mentori interni, sau team coaching, sau… vom gasi ce se potriveste pentru voi.

CUM CONSTRUIM:

Ce-ar fi daca oamenii ar privi invatarea ca o calatorie de explorare, in care se imbarca cu placere, in mod autonom si voluntar, chiar daca e un program “corporate”?

Propunerea noastra de valoare se numeste INVATAREA 3D, adica programe in 3 dimensiuni:
 
DIMENSIUNEA SALA DE WORKSHOP
unde am adaugat ingrediente care cresc entuziasmul explorarii (tehnici teatrale, actorie, simulari, Lego)

DIMENSIUNEA ONLINE
unde petrecem cu totii timp in fiecare zi; folosim platforme (facebook pentru ca multi oameni o folosesc deja, sau platforme dedicate) pentru a crea „jocuri serioase”, cu „mile marine”, misiuni, recompense, „peceti de onoare”

DIMENSIUNEA SPATIULUI DE BIROU
unde suntem cu totii ziua intreaga, de luni pana vineri; noi cream campanii de comunicare, evenimente si jocuri folosind spatiul de birou (panouri de afisaj, spatii comune, etc)

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
Entuziasmul explorarii – invatarea se transforma din „curs cu prezenta obligatorie” intr-o calatorie in care oamenii descopera jucandu-se, aplicand, explorand
Viata la birou devine mai distractiva, peretii se umplu de culori si idei
Membrii echipei castiga premii si brand personal

BENEFICII PENTRU ORGANIZATIE:
Tripla consolidare – tema de invatare trece dincolo de workshop, devine misiune de invatare in online, experienta practica in offline sau joc in spatiul de lucru
Comunitate de invatare – oameni uniti prin valori comune si dorinta de autodezvoltare
Recunoasterea starurilor – cei cu adevarat ambitiosi si pasionati
Servicii / Produse
 
CURSURI DE DEZVOLTARE

Orice arhitectura are nevoie de materiale solide – acestea sunt competentele oamenilor. Noi imaginam impreuna cu voi mixul de competente prin care viziunea va prinde viata. Si apoi dezvoltam workshopuri care tintesc inima si mintea oamenilor si slefuiesc competente.
 
CONSULTANTA. PROGRAME DE DEZVOLTARE ORGANIZATIONALA
Imagineaza-te peste un an.
Din acest moment in care citesti urmatoarele randuri. Fix peste un an, intr-o discutie cu seful tau direct vei primi aprecieri pentru efortul tau si pentru reusita ta de a fi transformat viziunea in viata reala, de a avea o echipa, la nivel de departament sau organizatie, aliniata, coerenta si implicata. Noi te-am sprijinit in tot acest efort al tau si am gandit o suita de module, de activitati si interventii concertate si perfect integrate in compania pe care o reprezinti, avand un singur scop in minte: sa iti transformam viziunea in rezultate concrete, in performanta, la nivel individual si organizational.

PROGRAME DE TEAMBUILDING

Cum arata echipa ideala? Cum arata evenimentul ideal care sarbatoreste si construieste o echipa?
Cu siguranta, o super echipa e un intreg in care membrii ei se coreleaza si se completeaza, intr-un mod relaxat, deschis, creativ. O super echipa se bazeaza pe incredere si acceptarea diferentelor. O super echipa accepta necunoscutul si provocarile.
Recomandari
 
“O stiu pe Stefania ca trainer de peste 7 ani si lucram direct de mai bine de 3 ani, O discutie cu ea este o experienta de invatare in sine! Am petrecut ore intregi sa construim impreuna programe sau sa clarificam nevoile de invatare – am modificat programe de invatare, le-am transformat si le-am dus tot timpul la urmatorul nivel.
Fie ca vorbim de un aparent simplu “training” de Comunicare Asertiva sau de un program complex de Change Management. Este tot timpul o placere sa lucrez cu ea pentru ca imi asculta si imi inteleage nevoile de invatare si dezvoltare din organizatie, le provoaca si ne intelegem din priviri sau dintr- un apel acum. Mai mult decat atat, pentru mine si pentru organizatia mea, Learning Architect este definitia perfecta a ceea ce face Stefania impreuna cu echipa ei – blended learning si integrarea invatarii adulte in solutiile pe care le creeaza si livreaza. Feedback-urile pe care le primesc de la colegii mei dupa experientele de invatare cu Learning Architect sunt intotdeauna excelente iar din fericire acest lucru imi confirma faptul ca am ales bine partenerul pentru programele mele de invatare!” Ruxandra Ranja, Learning&Development Manager CBS HR Eastern Europe, Danone

„In cautarile mele de a gasi furnizori de training si facilitatori, pot spune ca este extrem de dificil sa gasesti consultanti si traineri externi care sa se muleze pe deplin nevoilor asteptarilor din cadrul unei organizatii. Programele creionate, customizate si implementate in organizatia noastra de catre Learning Architect au fost foarte apreciate, iar rezultatele se regasesc atat in cifre, cat si in schimbul de bune practici si networking in randul colegilor. Workshopurile au avut ca scop dezvoltarea unor instrumente utile pentru echipele noastre de vanzari, dar si schimbarea de atitudine in abordarea diverselor situatii practice. In fiecare proiect in care am lucrat cu echipa Learning Architect, am fost foarte multumita de consilierea si propunerile sugerate, de asemenea foarte placut surprinsa de deschiderea si flexibilitatea abordarilor, asa incat ma bucur pentru viitoarele proiecte impreuna!” Olivia Borzea, Director Resurse Umane, Deichmann

„These guyz are simply amazing. They have a lot of passion and they are fully dedicated. #respect #teambuilding #amazing” Eduard Andrei Pletea, participant program de teambuilding

“Experienta mea cu Learning Architect a fost si este una extradordinara. S-au pliat foarte bine pe ce am vrut, au venit cu idei care m-au ajutat sa imi ating scopul trainingului si i-au ajutat pe participantii la training sa se descopere. Multumesc, Learning Architect!” Cristina Stanciu, manager companie multinationala din Fortune 100 producatoare de tehnologii si echipamente specializate

“Salut, Cand am inceput acest training, m-am gandit, ooff :(, iarasi un curs cu multe chestii corporatiste, ei nu inteleg cata treaba am, oricum nu o sa inteleg nimic termenii lor corporatisti si o sa ma plictiseasca. Daaarrr! parea mea s-a schimbat foarte mult, deja de la prima sesiune, cand am inteles, ok, aici e ceva altfel :), am inchis laptop-ul, si mi-am zis: ” Aici e ceva interesant de invatat si merita sa fiu atent!! “ Primul “aha!“ SDI/Culori? ce o fi asta. “aha!” daca pun aceste intrebari am sa imi inteleg mai bine colegii, si o sa imi fie mult mai usor sa discut cu ei, sa ii ajut cand au nevoie de mine. “aha!” numarul 2 Gestioneaza-ti impulsurile (…) Ultimul “aha!” a avut impactul cel mai puternic asupra mea, pana acum. “Time Management / Identificarea prioritatilor”.”aha!” chiar asa de simplu pot sa imi organizez timpul si task-urile, cu o hartie si un creion.” Adrian Oprescu, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Astazi am participat la un workshop de Soft Skills, sustinut de Stefania Antone si mi-a placut mult!
Eu am considerat mereu ca tot ceea ce gandesc trebuie spus intr-un mod foarte direct, simplu si la obiect, negandindu-ma ca pot exista modalitati de exprimare mai placute pentru interlocutor. Am mers pe principiul ”Adevarul doare”! De aceea, am fost placut surprinsa sa constat ca este posibil sa transmiti mesajul intr-un mod sincer, asertiv, dar care sa aiba un efect placut asupra ”partenerului de vorbe”.
Sunt convinsa ca ceea ce am invatat astazi are aplicabilitate imediata, atat la serviciu, in comunicarea cu clientii, cat si in afara biroului. Eu, personal, simt ca am gasit cheia la acest aspect esential din viata omului, comunicarea, care, de fapt, sta la baza implinirii noastre.
Stefania, Learning Architect, felicitari!” Denise Turlia, participant workshop Customer Care

“Azi am inceput ziua de munca cu un task pe care il aman de 2 saptamani. Se simte “mica victorie” care chiar a dat un ton mai pozitiv pentru lunea asta posomorata (ploua si e frig la Brasov, este prima zi de toamna)” Izabela Gocza, participant program de Leadership for Technical Leaders

„Am lucrat cu Stefania si Anca pentru evenimentele noastre interne de Finance, pe care desi pot fi foarte „boring”, am reusit impreuna cu ele se le ducem la next level, sa le facem interactive, distractive dar si utile in acelasi timp. Learning Architect ne-au dat dovada ca stiu ce fac si fac bine, sunt foarte flexibili, iti ghicesc gandurile si sunt pregatiti pentru orice provocare le intinde clientul.” Ionica Ion, Director Financiar, Avon   
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate