Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Moveos, 2021-08-10
In 2018, statistica arata ca 68% dintre companiile din Romania au avut o mare dificultate in gasirea angajatilor din ce in ce mai calificati. Din pacate, multi romani, activi in toate domeniile, aleg sa paraseasca tara pentru a lucra la firme externe, provocand un gol greu de umplut de companiile angajatoare din Romania. Vestea buna este ca pentru aceasta problema s-au gasit deja solutii, iar una dintre acestea ne va fi prezentata chiar de reprezentantii companiei Moveos
Pus la dispozitie de remarkabil.ro, 2021-08-30
Firma de consultanta remarkabil.ro a lansat una dintre cele mai eficiente si mai intuitive platforme de screening si recrutare (videoCV.io/ro) cu ajutorul careia iti poti crea anunturi de recrutare in care soliciti candidatilor ca in timpul procesului de aplicare sa-ti raspunda la intrebari predefinite, inregistrandu-si raspunsurile in format video direct in platforma.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
De la nevoia acuta de digitalizare a proceselor strategice de HR, la cresterea engagementului sau eficientizarea procesului de onboarding, trecem in revista cele mai importante 5 probleme intalnite in organizatii si prezentam o solutie la indemana.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2021-08-31
Am invitat o serie de experti HR de top din Romania sa impartaseasca experienta lor in materie de programe generatoare de engagement. Iti prezentam cateva instrumente utile si solutii aplicate, care se evidentiaza prin conturarea de actiuni tactice de generare de engagement.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
Avansul tehnologic a adus beneficii semnificative companiilor care au adoptat digitalizarea si au automatizat procesele si fluxurile de lucru. Procese imbunatatite, sarcini realizate mai eficient, costuri mai mici, crestere a profiturilor, toate acestea sunt realizabile atunci cand organizatiile isi asuma transformarea digitala. Cu toate acestea, trecerea catre o organizatie ce pune accent pe automatizare poate sa aiba efecte negative, atat asupra angajatilor, cat si asupra companiei.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-08-31
​In ultimul an, tot mai multe companii s-au convins de beneficiile digitalizarii si automatizarii proceselor operationale. Beneficiile se reflecta atat in indicatorii de performanta, cat si in nivelul de satisfactie si motivatie al angajatilor. Compania ta cum se asigura ca transformarea digitala va fi un succes, in conditiile in care angajatii remote sunt deja satui de “munca pe Zoom”?
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Cetatenii Non-UE pot fi angajati in Romania pe durata determinata sau nedeterminata, cu norma intreaga, iar permisul de munca va avea o valabilitate de un an urmand sa fie prelungit inainte de expirarea termenului. Vestea buna este ca Guvernul a aprobat recent suplimentarea numarului de lucratori straini nou-admisi pe piata fortei de munca din Romania in anul 2021 cu inca 25.000.
Pus la dispozitie de BIA, 2021-08-31
Primesti solicitarea de a acorda concediu medical de carantina, care intervine dupa concediul de odihna. Cum procedezi ca angajator in acest caz? Silvia Manolache – Outsourcing Manager si Cornel Anghel – Outsourcing Manager in cadrul BIA HR iti prezinta noutatile legislative in materie de concedii medicale. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, Associate Partner K.M.Trust & Partners, 2021-08-31
Abilitatea de a construi si descrie o imagine legata de viitor care sa inspire este, in opinia multora, un factor cheie de diferentiere intre un lider autentic si un manager bun. In aceasta luna discutam despre viziune si leadership.
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-08-31
Stim cu totii ca pontajul lunar este indispensabil in orice organizatie, dar nevoile difera in functie de companie. Daca angajatii tai lucreaza de la 9:00 la 17:00, poti alege linistit un program standard, automatizand minimul de actiuni necesare. Ai insa batai de cap frecvente cu turele, schimburile, orarele atipice de lucru? Un program de pontaj axat pe flexibilitate in setarea programelor de lucru si monitorizarea timpului petrecut la job ti-ar salva multa energie. 
Pus la dispozitie de Creasoft, 2021-08-31
Si in aceasta toamna va exista un mix intre munca de la birou si telemunca! Cu scopul de a deveni angajatori mai flexibili si mai atractivi, acum companiile publice si private considera foarte serios implementarea de solutii care sa le permita angajatilor si intoarcerea la birou dar dupa un program ales/ planificat de comun acord, simplu de realizat si implementat.
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Evaluarea maturitatii proceselor HR faciliteaza o analiza critica a situatiei de fapt, folosind dimensiunile modelului de maturitate propus. Optimizarea acestora creste eficienta operationala a companiei si adauga valoare afacerii. Digitalizand procesele de resurse umane, se pot automatiza sarcinile de bază din domeniul fortei de munca si se poate aloca mai mult timp pentru strategie si crestere. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Graficul de capacitate prezinta in mod agregat capacitatea echipei in functie de norma de lucru a angajatilor cat si de planificarea concediilor de odihna ale acestora. Managerii pot realiza planificarea efortului echipei pe baza capacitații reflectate in grafic. Pot lua decizii pentru gestiunea in avans a diferentelor intre cererile de servicii si capacitatea de lucru. 
Pus la dispozitie de Oraroo, 2021-08-31
Urmareste performanta proiectelor tale pe baza de efort, venit, cost, profit si profitabilitate. Stabileste valorile bugetate la inceput de proiect. Urmareste evolutia lor pe parcursul desfasurarii proiectului si actioneaza atunci cand este cazul pentru a atinge valori cat mai apropiate de cele bugetate. La finalizarea proiectului analizeaza indicatorii fata de valori reper sau bune practice.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2021-08-31
Un articol scris de colegii Thomas din UK pentru a servi a ghid pas cu pas in Planificarea fortei de munca, identificarea nevoilor de recrutare viitoare si importanta unui plan de succesiune. Afla cum sa ramai o companie agila, gata sa raspunda schimbarilor din piata si cerintelor clientilor.
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-08-31
Din ce in ce mai des se discuta despre semnatura electronica in contextul in care atat companiile private cat si cele de stat isi doresc o gestionare mai buna a documentelor, astfel incat procesele interne si externe sa aiba un flux orientat spre online, eliminand interactiunea fizica.
Pus la dispozitie de Dacris, 2021-09-15
Dacris, companie romaneasca veterana de office supplies, este cel mai nou membru semnatar al Pactului Global al Organizatiei Natiunilor Unite – o retea internationala de peste 13.000 de companii si 3.000 de participanti non business din peste 130 de tari, care se angajeaza sa construiasca impreuna un viitor durabil.
Pus la dispozitie de A_BEST, 2021-09-24

A_BEST, unul dintre cele mai mari centre independente de invatare a limbilor straine din Romania, organizeaza pe 06 octombrie 2021, de la ora 18.00, conferinta „Ascensiunea in mediul de business prin limbile straine”, ed. a VI-a, beneficiind de un panel de exceptie. Evenimentul va avea loc live, online, pe ZOOM, si se adreseaza profesionistilor de resurse umane din companiile multinationale, managerilor din companii, antreprenorilor.

Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Recrutare si Selectie, Leasing de Personal, Munca Temporara, Executive Search, Evaluare de Personal, Assessment Center, Staffing, Salarizare, Administrare de Personal, Training
Adresa: Bd. Alexandru Ioan Cuza, nr. 4, Sector 1, Bucuresti
E-mail: office@professional.com.ro
Tel: 021-314.69.30; 0372.738.825; 0744.388.855, fax 021-310.20.25
Prezentarea companiei
 
Professional furnizeaza servicii de resurse umane din 1995. Viziunea noastra consta in faptul ca solutiile furnizate sunt diferite pentru fiecare organizatie in parte si au la baza o buna intelegere a nevoilor si elaborarea unor abordari customizate fiecarui partener.
Inca de la inceput obiectivul nostru a fost acela a veni in sprijinul partenerilor nostri atat din punct de vedere teritorial, prin deschiderea mai multor reprezentante regionale, cat si din punct de vedere al serviciilor prestate, optimizandu-ne constant rezultatele.

Dupa mai mult de 15 ani de experienta in domeniul resurselor umane, Professional isi mentine standardele de calitate si, alaturi de partenerii sai, acorda atentie optimizarii serviciilor prestate.

Misiunea noastra este aceea de a contribui la succesul clientilor nostri, a le oferi suport in evolutia afacerii furnizandu-le solutii conforme intereselor proprii si ale angajatilor lor.

Avem capacitatea de a dezvolta proiecte la nivel national prin intermediul sediului central din Bucuresti si a celor 8 birouri regionale (Ploiesti, Brasov, Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Craiova, Tg. Mures, Braila), dar si proiecte regionale datorita celor 3 reprezentante internationale – Sofia, Chisinau, Belgrad.

Media de experienta a consultantilor alaturi de echipa Professional este de peste 5 ani. Consultantii Professional au participat la proiecte variate de recrutare si selectie, exectuive search, evaluare de personal, leasing de personal si outplacement. Am dezvoltat proiecte si detinem expertiza in industrii variate, precum FMCG, Productie, Industria Petroliera si Energetica, Inginerie, Industria Farmaceutica, Marketing, IT&C, Juridic, Logistica, Financiar-Contabil etc.
Servicii / Produse
 
Serviciile pe care le furnizam in prezent sunt incadrate in trei categorii: Solutii Complete de Staffing, Executive Search, Training si Dezvoltare Organizationala.


1. Solutii Complete de Staffing
 
a. Recrutare si selectie
  • Professional utilizeaza metode si proceduri specifice de identificare a candidatilor. Aceste metode, precum si confidentialitatea procesului atat fata de compania client, cat si fata de candidat, asigura finalizarea cu succes a proiectelor.
  • Demararea proiectelor consta in intelegerea aprofundata a nevoilor partenerilor nostri în privinta proceselor staffing. Ulterior incepem derularea proiectelor, prin intermediul corelarii aspectelor esentiale privind necesarul de personal cu informatiile importante referitoare la compania client.
  • Rezultatul consta in definirea unei “scheme” comprehensive si eficiente care va asigura consolidarea pozitiei prezente si a evolutiei acesteia in concordanta cu obiectivele propuse.
  • Din momentul elaborarii proiectului perfect raportat la nevoile existente in organizatia client, il implementam utilizand tehnici si metode de selectie si intervievare special definite pentru proiect.
b. Leasing de personal
  • Serviciul de Leasing de Personal a fost elaborat ca un rezultat natural al necesitatii clientilor nostri de a avea angajati temporari pentru anumite proiecte specifice.
  • Cunoscut si ca Munca Temporara, serviciul de Leasing de Personal isi dovedeste utilitatea si eficienta maxima in momentul in care clientul are un proiect cu durata limitata pentru care este necesar sa isi creasca numarul de angajati sau in cazul in care apar perioade foarte aglomerate care necesita suplimentarea fortei de munca.
  • Abordarea dezvoltata de catre Professional si-a dovedit eficienta prin acoperirea nevoilor clientilor si prin oferirea raspunsului corect la nevoile existente in organizatiile client, nevoi pentru personal dedicat, personal temporar si administrarea personalului existent.
c. Assessment Center si evaluare de personal
Obiective
  • Evaluarea gradului de dezvoltare al competentelor targetate
  • Estimarea potentialului si nivelului de performanta ce ar putea fi atins de participanti
  • Definirea punctelor forte si a posibilitatilor de evolutie pentru fiecare participant
  • Identificarea potentialului individual si a planurilor de dezvoltare in cadrul echipei
Metodologie
  • Utilizam metodologii de evaluare bazate pe diferite scenarii care simuleaza situatiile reale cu care participantul ar putea sa se confrunte in activitatea cotidiana, deoarece consideram aceasta metoda ca fiind o modalitate eficienta de predictie a comportamentului unui participant intr-un anumit context profesional.
  • In functie de necesitatile clientilor si a nivelului de complexitate al posturilor, exercitiile si testele de care dispunem pot fi adaptate unor cerinte diverse.

d. Administrare de personal si salarizare

e. Outplacement
Serviciile de Outplacement presupun:
  • Consultanta in identificarea persoanelor care pot fi incluse in lista de disponibilizari, cu efecte minime asupra performantei organizatiei;
  • Consultanta privind motivarea si reorganizarea resurselor umane dupa momentul disponibilizarii;
  • Consilierea persoanelor disponibilizate in identificarea unui nou loc de munca;
  • Orientarea profesionala a persoanelor disponibilizate.

2. Executive Search

a. Top Executives Search & Selection
Indiferent daca sunt vizati profesionisti din alte state cu expunere adecvata proceselor organizationale si de afaceri sau manageri cu experienta in atingerea obiectivelor si în asigurarea dezvoltarii companiei.

b. Succession planning
In cazul in care unul dintre membri echipei de management are un mandat limitat care se apropie de final, apare nevoia identificarii unui inlocuitor corespunzator si a evaluarii potentialului sau de a prelua functia.

c. Consultanta in selectia membrilor consiliului de conducere
Identificarea membrilor corespunzatori pentru Consiliul de Conducere al companiei este o activitate provocatoare care necesita acuratete si care corespunde experientei si reputatiei noastre.


3. Training si Dezvoltare Organizationala:
a. Training
b. Audit organizational
Recomandari
 

 

-

 

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate