Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2020-12-21
Mediul de afaceri din intreaga lume a suferit schimbari majore, dupa un an marcat de pandemia cu SARS-COV 2. Toate interactiunile s-au redus la un minim posibil, iar continuarea activitatii s-a concentrat spre lucrul de acasa in cele mai multe dintre cazuri, acolo unde tipicul activitatii a permis acest lucru. Unul dintre cele mai afectate domenii, in urma pandemiei, este cel al Resurselor Umane, unde volumul mare de documente ce necesita semnare, printare, expediere este greu de gestionat in general, insa in conditiile actuale este aproape imposibil de realizat.

Pus la dispozitie de Creasoft IT, 2021-01-05
Aplicatia de pontaj CREASOFT bazata pe monitorizarea activitatii pe PC nu preia date cu caracter personal si, ca urmare, nu intra sub incidenta Legii 190/2018 cu privire la prelucrarea si stocarea datelor. Aceasta afiseaza doar numele aplicatiilor si site-urilor/ ferestrelor in care lucreaza angajatul (ex. amazon.com, anaf.ro, Word, Excel, AutoCAD etc.) si durata de utilizare a fiecareia in parte.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Angajatii motivati, performanti, dornici sa isi atinga tintele lunare si sa-si finalizeze cu brio si la timp proiectele sunt de cele mai multe ori cheia succesului in afaceri. Dar realitatea ne arata ca un astfel de comportament tine, in primul rand, de mentalitatea angajatului, iar, in al doilea rand, trebuie sustinut si de organizatie, prin politicile de resurse umane. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-05
Ziua de lucru obisnuita a profesionistului din HR este pe cat de variata, pe atat de solicitanta. Ziua tipica de lucru presupune, spre exemplu, ca prima ora sa fie dedicata mailurilor, telefoanelor si solicitarilor. Urmeaza focusul pe partea de recrutare: postare de anunturi, recrutare, interviuri, intalniri. Dupa-amiaza unui profesionist de resurse umane poate fi ocupata cu partea de evaluare si documentare a performantei angajatilor, precum si salarizare, traininguri sau alte activitati ce presupun atentie sporita.
Pus la dispozitie de BIA HR, 2021-01-06
Independenta, invatarea constanta, sentimentul de apartenenta dar si acela ca eforturile lor au un sens, sunt factori motivationali importanti pentru angajati. Pentru a raspunde acestor nevoi, companiile au creat programe variate de engagement, de sustinere a participarii active a angajatilor la "viata" companiei. Astfel de programe includ adesea si actiuni de voluntariat. 
Pus la dispozitie de HR Sincron, 2021-01-06
Nevoia accentuata de telemunca va mai dura cel putin cateva luni, timp in care companiile trebuie sa mearga mai departe. In acest context, integrarea cu succes a noilor angajati este o provocare, iar miza pentru companii ramane mare. Indiferent ca in organizatia ta il numiti Onboarding, Induction sau Inductia noilor angajati, descopera cum poti desfasura acest proces ca la carte, de la distanta, cu ajutorul tehnologiei, si care sunt, pe termen lung, diferentele intre Onboarding si Induction. 
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-01-06
Anul 2020 a schimbat modul in care eram obisnuiti sa lucram si ne-a lasat intr-o situatie confuza, greu de controlat. Cu totii am simtit lipsa vietii de dinainte de pandemie, ne-a fost dor de discutiile cu colegii de birou, glumele si zambetele neascunse de masca, chiar si de discutiile in contradictoriu. Totusi, pentru multi dintre noi a fost o perioada in care am invatat multe despre capacitatea noastra de a ne adapta rapid la neprevazut si despre rezistenta pe care o avem in fata pericolului.
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-01-06
Problemele dentare afecteaza calitatea vietii, acest lucru este clar. Persoanele afectate pot deveni mult mai timide in a lua cuvantul intr-o sedinta sau in discutiile cu clienti, isi pot reduce participarea la activitatile sociale sau isi pot limita activitatile de zi cu zi din cauza sanatatii orale precare. 1 din 4 adulti evita sa zambeasca din cauza aspectului danturii, iar 1 din 5 simt chiar anxietate cu privire la acesta. 
Pus la dispozitie de Medicover, 2021-01-06
Sanatatea copiilor este cea mai importanta. Pentru ca ne dorim sa ii protejam cat mai mult, am introdus Fluenz Tetra, vaccinul fara injectie pentru prevenirea gripei. Vaccinul este dedicat copiilor si adolescentilor, cu varste cuprinse intre 24 de luni si 18 ani. Acesta ajuta la protejarea impotriva celor 4 tulpini de virusuri continute de vaccin, cat si a altor tulpini inrudite cu acestea. 
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2021-01-06
Acest nou episod de podcast este diferit, pentru ca este o conversatie in 3. Cei doi invitati ai nostri, Alina Florea, Talent & Learning Manager la Danone si Anca Grezov, HR Manager Danone, au impartasit foarte multe lucruri concrete (de aceea si dureaza 50 de minute conversatia). Si ne-au mai aratat ce se intampla cand se lucreaza intr-adevar ca o Super Echipa de HR. 
Pus la dispozitie de Smartree Romania, 2021-01-06
La finalul anului trecut, respectiv inceputul anului curent, au aparut doua noi legi care aduc modificari Codului Fiscal si Codului Muncii in ceea ce priveste impozitarea sumelor asimilate cu veniturile si contributiile sociale obligatorii corespunzatoare, dar si situatiile in care angajatorii pot suspenda, din initiativa proprie, contractele individuale de munca ale salariatilor. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-01-19
​Digitalizarea proceselor de resurse umane nu trebuie sa ramana doar o idee pe lista rezolutiilor de inceput de an. Aceasta poate fi extrem de usor de implementat pornind de la baza oricarei activitati de HR – semnarea documentelor. Dar nu oricum, ci semnarea electronica la distanta, cu valoare legala, cu ajutorul solutiei Paperless flowSIGN. Curiosi cum scapam de “print si semnat in doua exemplare” in cazul documentelor de resurse umane? Raspundem in continuare la aceasta intrebare si multe altele.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
2020 a fost un an intens pentru activitatea de Resurse Umane. Profesionistii din HR au fost nevoiti sa se adapteze rapid la realitatea muncii de acasa si au integrat accelerat, in activitatea lor, tehnologiile noi. 2021 se anunta la fel de intens! Cu toate ca avansul tehnologiei in HR nu pare a incetini deloc, din contra, oamenii din Resurse Umane nu au de ce sa se teama. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-01-21
Este cineva care nu isi doreste sa munceasca patru zile pe saptamana si sa se bucure de un weekend de trei zile? Pentru companii nu este insa o alegere usoara si necesita o cantarire atenta a beneficiilor si dezavantajelor si o schimbare majora in cultura organizationala. Din fericire, calea catre implementarea saptamanii de lucru de patru zile a fost deja deschisa prin mai multe proiecte-pilot. 
Pus la dispozitie de Sandra Rosu, 2021-01-21
Amrop, una dintre cele mai mari companii de executive search la nivel global, a intervievat 5 directori de vanzari B2B din Romania despre ce provocari au intampinat si ce tendinte au remarcat de-a lungul anului 2020. 
Pus la dispozitie de Mihai Popa-Radu, 2021-01-21
​Sunt in continuare multi oameni in business care cred ca succesul si caracterul unui lider se exclud reciproc si ca nu putem cuantifica caracterul in termeni de rezultate financiare. In ultimii ani insa, numarul din ce in ce mai mare de scandaluri in jurul corporatiilor a aratat cat de mult conteaza lipsa caracterului in leadership. 
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Externalizare payroll; Administrare personal; Inchiriere platforma software HR, MyStaff; Leasing de personal; Recrutare; Alte servicii conexe HR
Adresa: Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti
E-mail: office@smartree.com
Telefon: 021 301 90 90
Prezentarea companiei
 
Smartree, lider in Romania pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal, ofera de 20 ani, solutii complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate intr-o continua evolutie. Smartree are o pozitionare aparte pe piata din Romania, fiind un jucator cheie atat in segmentul serviciilor de externalizare salarizare cat si in zona agentiilor de munca temporara. 
 
Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree ofera o gama completa de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, recrutare, munca temporara, pana la consultanta in domeniu, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea. 
 
Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul celor 90 de specialisti in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc. Smartree proceseaza 850.000 de angajati anual si are in momentul de fata acoperire nationala, cu prezenta in cele mai importante orase, respectiv: Bucuresti, Pitesti, Timisoara si Craiova.
 
Smartree este singurul partener local al ADP pentru servicii de salarizare in Romania. Angajatorii din intreaga lume se bazeaza pe ADP pentru solutii tehnologice de tip Cloud si servicii care ii ajuta sa gestioneze cea mai importanta resursa a companiilor – oamenii. De la resurse umane, managementul talentelor si administrarea beneficiilor pana la salarizare si conformitate cu legislatia locala, ADP ofera expertiza si capabilitati la cel mai inalt nivel, sprijinind clientii in demersul lor de optimizare si dezvoltare a fortei de munca.
Servicii / Produse
 
Smartree Romania ofera un spectru larg de servicii resurse umane, de la externalizare payroll si administrare de personal, inchirierea propriei aplicatii software MyStaff, leasing de personal sau punerea la dispozitie de munca temporara, consultanta in domeniul legislatiei muncii, servicii de recrutare si orice alte servicii legate de administrarea de personal, avand o expertiza de 20 ani in piata.
 
Prin serviciile oferite, Smartree ofera solutii alternative si imbunatatiri in procesul de resurse umane pentru a creste eficienta si a reduce volumul de munca al managerului de resurse umane prin asigurarea automatizarii acolo unde este necesar si evitarea activitatilor redundante.
 
Externalizare payroll - Procesul de salarizare este o necesitate dar si o activitate consumatoare de timp si de resurse, mai ales in contextul frecventelor schimbari legislative. Astfel, companii multinationale, din cele mai diverse domenii de activitate, cu mii de angajati lunar, se bazeaza in activitatea zilnica pe serviciile Smartree.  
 
Smartree are 20 ani experienta ca furnizor de servicii salarizare si isi dovedeste expertiza in fiecare zi, prin rezultatele obtinute de cei 85 de specialisti in salarizare, administrare personal si solutii software pentru HR.
 
Serviciile de externalizare salarizare oferite de Smartree si prestatate prin intermediul aplicatiei software, MyStaff, au ca avantaje rapiditatea calculului, eliminarea erorilor si salarii corecte si platite la timp.
 
Administrare personal - Procesul de administrare personal inseamna acum rezultate concrete! Smartree iti sta alaturi pentru o buna relatie companie-angajat si companie-autoritati, prin expertiza, consultanta HR si soft resurse umane pentru administrare de personal.
 
Apeland la serviciile de administrare personal Smartree, vei avea alocat un specialist de resurse umane, calificat si autorizat, care sa colecteze si sa emita toate documentele implicate in relatiile de munca, sa le inregistreze la ITM, sa te reprezinte in fata autoritatilor si sa fie la dispozitia angajatilor tai pentru eliberarea de acte si adeverinte. Activitatea de administrare personal este astfel tinuta sub control si eficientizata.
 
Inchiriere platforma software HR, MyStaff -  Pentru companiile care vor sa isi gestioneze intern procesele de resurse umane, Smartree ofera posibilitatea de inchiriere a propriei aplicatii software, MyStaff. MyStaff este o platforma modulara si scalabila, care ofera partenerilor nostri posibilitatea de a-si gestiona toate procesele de HR intr-un mod centralizat pornind de la procesul de recrutare, onboarding, procesul de pontare, training, gestionarea deconturilor, gestionarea dosarului electronic al angajatului sau al beneficiilor flexibile pe care le ofera compania, etc pana la procesul de exit interview.
 
Leasing de personal - Apeland la serviciile Smartree de punere la dispozitie de munca temporara, beneficiezi de flexibilitate in relatiile contractuale cu angajatii, de care vei dispune doar pe perioade limitate de timp, avand posibilitatea de a le oferi un job permanent in functie de necesitatile interne. In felul acesta, Smartree va prelua intreg procesul de gestionare a salariatului temporar si asumarea proceselor aferente, asigurand in acelasi timp transparenta asupra operatiunilor concomitent cu suport si expertiza in legislatia muncii. 
 
Recrutare - In ultimii 10 ani, Smartree si-a dezvoltat o echipa interna de recrutare cu experienta extinsa in consultanta HR si selectia de candidati din zona de specialisti pentru pozitii de middle level management. Mai mult decat atat, procesele de recrutare Smartree sunt eficientizate si imbunatatite considerabil prin utilizarea MyStaff Recruitment, un modul software inteligent, integrat cu diverse platforme de joburi dar si pagina de cariera a companiei prin care se optimizeaza costurile si timpul alocat fiecarui proiect.
 
Alte servicii conexe HR - consultanta legislativa in Codul Muncii, pregatire dosare FNUASS, audit dosare personal, rapoarte statistice.
Recomandari
 
Partener Smartree Romania - Companie din domeniul lanturilor fast-food
"Motivul principal pentru care am apelat la Smartree Romania a fost nevoia strategica de a optimiza activitatea noastra de salarizare, administrare a personalului si sistemul de Time&Attendance al angajatilor. Prin implementarea acestui proiect important am reusit sa realizam optimizari semnificative in ceea ce priveste latura operationala a business-ului si in acelasi timp ne-am bucurat si de beneficiile unui sistem de raportare unic."

Partener Smartree Romania - Companie din domeniul electrocasnicelor
"Colaborarea cu Smartree Romania a inceput in anul 2003 pe partea de externalizare a serviciilor de calcul salarial, iar pe partea de furnizare solutii munca temporara din anul 2013. Astfel, de-a lungul timpului, Smartree s-a dovedit un partener strategic, dand dovada de profesionalism si rapiditate in furnizarea serviciilor de calcul salarial si administrative, precum si in furnizarea personalului temporar si gestionarea acestuia, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cerintelor companiei noastre."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate