Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Externalizare payroll; Administrare personal; Inchiriere platforma software HR, MyStaff; Leasing de personal; Recrutare; Alte servicii conexe HR
Adresa: Expo Business Park, Str. Aviator Popisteanu nr. 54A, Cladirea 2, etaj 4, sector 1, 012244 Bucuresti
E-mail: office@smartree.com
Telefon: 021 301 90 90
Prezentarea companiei
 
Smartree, lider in Romania pe piata serviciilor de outsourcing de salarizare si administrare de personal, ofera de 20 ani, solutii complete pentru managementul strategic al proceselor de resurse umane, aflate intr-o continua evolutie. Smartree are o pozitionare aparte pe piata din Romania, fiind un jucator cheie atat in segmentul serviciilor de externalizare salarizare cat si in zona agentiilor de munca temporara. 
 
Avand la baza platforme proprietare de solutii informatice integrate, de ultima generatie, Smartree ofera o gama completa de servicii de externalizare a proceselor de HR, de la salarizare, administrare de personal, recrutare, munca temporara, pana la consultanta in domeniu, oferind posibilitatea organizatiilor de a se concentra pe activitatile care aduc plus valoare si le pot sustine cresterea. 
 
Expertiza in cele mai bune practici din industrie dar si know how-ul celor 90 de specialisti in payroll, administrare de personal si recrutare au consolidat in permanenta portofoliul de clienti Smartree, format in majoritate din importante companii multinationale, dar si companii cu capital integral romanesc. Smartree proceseaza 850.000 de angajati anual si are in momentul de fata acoperire nationala, cu prezenta in cele mai importante orase, respectiv: Bucuresti, Pitesti, Timisoara si Craiova.
 
Smartree este singurul partener local al ADP pentru servicii de salarizare in Romania. Angajatorii din intreaga lume se bazeaza pe ADP pentru solutii tehnologice de tip Cloud si servicii care ii ajuta sa gestioneze cea mai importanta resursa a companiilor – oamenii. De la resurse umane, managementul talentelor si administrarea beneficiilor pana la salarizare si conformitate cu legislatia locala, ADP ofera expertiza si capabilitati la cel mai inalt nivel, sprijinind clientii in demersul lor de optimizare si dezvoltare a fortei de munca.
Servicii / Produse
 
Smartree Romania ofera un spectru larg de servicii resurse umane, de la externalizare payroll si administrare de personal, inchirierea propriei aplicatii software MyStaff, leasing de personal sau punerea la dispozitie de munca temporara, consultanta in domeniul legislatiei muncii, servicii de recrutare si orice alte servicii legate de administrarea de personal, avand o expertiza de 20 ani in piata.
 
Prin serviciile oferite, Smartree ofera solutii alternative si imbunatatiri in procesul de resurse umane pentru a creste eficienta si a reduce volumul de munca al managerului de resurse umane prin asigurarea automatizarii acolo unde este necesar si evitarea activitatilor redundante.
 
Externalizare payroll - Procesul de salarizare este o necesitate dar si o activitate consumatoare de timp si de resurse, mai ales in contextul frecventelor schimbari legislative. Astfel, companii multinationale, din cele mai diverse domenii de activitate, cu mii de angajati lunar, se bazeaza in activitatea zilnica pe serviciile Smartree.  
 
Smartree are 20 ani experienta ca furnizor de servicii salarizare si isi dovedeste expertiza in fiecare zi, prin rezultatele obtinute de cei 85 de specialisti in salarizare, administrare personal si solutii software pentru HR.
 
Serviciile de externalizare salarizare oferite de Smartree si prestatate prin intermediul aplicatiei software, MyStaff, au ca avantaje rapiditatea calculului, eliminarea erorilor si salarii corecte si platite la timp.
 
Administrare personal - Procesul de administrare personal inseamna acum rezultate concrete! Smartree iti sta alaturi pentru o buna relatie companie-angajat si companie-autoritati, prin expertiza, consultanta HR si soft resurse umane pentru administrare de personal.
 
Apeland la serviciile de administrare personal Smartree, vei avea alocat un specialist de resurse umane, calificat si autorizat, care sa colecteze si sa emita toate documentele implicate in relatiile de munca, sa le inregistreze la ITM, sa te reprezinte in fata autoritatilor si sa fie la dispozitia angajatilor tai pentru eliberarea de acte si adeverinte. Activitatea de administrare personal este astfel tinuta sub control si eficientizata.
 
Inchiriere platforma software HR, MyStaff -  Pentru companiile care vor sa isi gestioneze intern procesele de resurse umane, Smartree ofera posibilitatea de inchiriere a propriei aplicatii software, MyStaff. MyStaff este o platforma modulara si scalabila, care ofera partenerilor nostri posibilitatea de a-si gestiona toate procesele de HR intr-un mod centralizat pornind de la procesul de recrutare, onboarding, procesul de pontare, training, gestionarea deconturilor, gestionarea dosarului electronic al angajatului sau al beneficiilor flexibile pe care le ofera compania, etc pana la procesul de exit interview.
 
Leasing de personal - Apeland la serviciile Smartree de punere la dispozitie de munca temporara, beneficiezi de flexibilitate in relatiile contractuale cu angajatii, de care vei dispune doar pe perioade limitate de timp, avand posibilitatea de a le oferi un job permanent in functie de necesitatile interne. In felul acesta, Smartree va prelua intreg procesul de gestionare a salariatului temporar si asumarea proceselor aferente, asigurand in acelasi timp transparenta asupra operatiunilor concomitent cu suport si expertiza in legislatia muncii. 
 
Recrutare - In ultimii 10 ani, Smartree si-a dezvoltat o echipa interna de recrutare cu experienta extinsa in consultanta HR si selectia de candidati din zona de specialisti pentru pozitii de middle level management. Mai mult decat atat, procesele de recrutare Smartree sunt eficientizate si imbunatatite considerabil prin utilizarea MyStaff Recruitment, un modul software inteligent, integrat cu diverse platforme de joburi dar si pagina de cariera a companiei prin care se optimizeaza costurile si timpul alocat fiecarui proiect.
 
Alte servicii conexe HR - consultanta legislativa in Codul Muncii, pregatire dosare FNUASS, audit dosare personal, rapoarte statistice.
Recomandari
 
Partener Smartree Romania - Companie din domeniul lanturilor fast-food
"Motivul principal pentru care am apelat la Smartree Romania a fost nevoia strategica de a optimiza activitatea noastra de salarizare, administrare a personalului si sistemul de Time&Attendance al angajatilor. Prin implementarea acestui proiect important am reusit sa realizam optimizari semnificative in ceea ce priveste latura operationala a business-ului si in acelasi timp ne-am bucurat si de beneficiile unui sistem de raportare unic."

Partener Smartree Romania - Companie din domeniul electrocasnicelor
"Colaborarea cu Smartree Romania a inceput in anul 2003 pe partea de externalizare a serviciilor de calcul salarial, iar pe partea de furnizare solutii munca temporara din anul 2013. Astfel, de-a lungul timpului, Smartree s-a dovedit un partener strategic, dand dovada de profesionalism si rapiditate in furnizarea serviciilor de calcul salarial si administrative, precum si in furnizarea personalului temporar si gestionarea acestuia, in conformitate cu prevederile legale in vigoare si cerintelor companiei noastre."
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate