Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor  >  Stiri Furnizori
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media

noiembrie 2020

Criza sanitara schimba nu numai dinamica pietei si procesele interne ale organizatiilor, dar vine cu provocari noi si o complexitate nemaiintalnita a gestionarii emotiilor si a stresului. Peste 63% dintre liderii si managerii de top in diverse companii si industrii din Romania considera ca temerile oamenilor apar fara o sursa bine definita. Aceasta este doar una dintre concluziile unui studiu de piata efectuat de Trend Consult desfasurat in perioada iulie-septembrie 2020, cu chestionarea a 96 de lideri si manageri de top din companii din diverse sectoare de activitate, cu cifre de afaceri de la 2 la peste 100 de milioane Ron si cu un numar de angajati cuprins intre 50 si 5000. Citeste toate concluziile studiului aici.  

aprilie 2020

Adaptare accelerata la situatia de criza: Trend Consult si Ascendia isi unesc fortele si lanseaza cursurile online eJourneys. Criza pe care o traversam in acest moment nu a redus nevoia de training a companiilor, ci mai degraba a generat o cerere de continut care sa ajute oamenii in procesul lor de adaptare la aceasta noua situatie. Ca raspuns la aceste nevoi, Trend Consult si Ascendia lanseaza un portofoliu de cursuri noi, online, sub brandul “eJourneys”, menit sa asiste adaptabilitatea organizatiilor, in conditii de maxima siguranta, la distanta. Afla mai multe.

iulie 2019

Trend Consult, una dintre cele mai cunoscute companii de consultanta organizationala si de business din Romania, anunta schimbari in echipa de management si strategia pentru perioada urmatoare. Andrei Ristea preia functia de Managing Partner, Ciprian Todoca devine Sales Manager, in timp ce Marius Decuseara-Brandenburg devine Head of Group Strategy, fiind responsabil de dezvoltarea Grupului de firme si de extinderea internationala. Citeste comunicatul de presa.

Magor Csibi si Catalin Vasile, umar la umar pe un nou traseu al Trend Consult.  
Incepand cu data de 17 iulie, diviziile de Leadership si Cultura Organizationala vor fi gestionate de Magor, iar diviziile de Sales si Customer  Experience vor trece in responsabilitatea lui Catalin.  
Citeste aici intregul comunicat de presa.


aprilie 2019

Esti manager. Nu o duci rau.
Iti cam ies rezultatele, oamenii tai nu te detesta.
Dar simti ca ceva iti lipseste si ai putea mult mai mult. Ai dreptate.
Trend Leadership Journey te ajuta in aceasta transformare.
Creat pentru manageri. Creeaza lideri.
Afla mai multe.


februarie 2019

Roxana Mitu, Senior Business Consultant in echipa Trend, primeste un rol nou, People Growth Coordinator. Din aceasta pozitie, Roxana va sustine calatoriile individuale de dezvoltare ale colegilor, contribuind la constructia unui viitor orientat catre evolutie, dezvoltare cu sens si autenticitate. 
Experienta Roxanei in domeniul de business corporate acumulata in tara si pe plan international va aduce un plus in zona de dezvoltare individuala structurata, in gestionare a schimbarilor si in coordonarea unor echipe autonome. Ea isi propune sa sustina oamenii astfel incât acestia sa fie adaptati, utili si rezistenti prin flexibilitate in piata fortei de munca, totodata linistiti cu ei insisi. Citeste intregul comunicat de presa aici. 


De la 1 martie, Catalin Vasile se va alatura echipei TREND ca Head of Customer Experience Practice, pozitie din care va continua dezvoltarea programelor noastre de Customer Experience care pun in prim plan oamenii, clientii si procesele, ajutand astfel la crearea unor culturi centrate pe nevoi si a unor organizatii sustenabile.  
“Cred cu tarie ca orice strategie de business trebuie sa aiba ca punct central imbunatatirea experientei clientilor. Doar cu un portofoliu de clienti extrem de satisfacuti putem asigura sustenabilitatea organizatiei si putem crea premizele pentru crestere in viitor." Citeste comunicatul de presa.


octombrie 2018

De la 1 octombrie 2018, Magor Csibi s-a alaturat echipei TREND CONSULT ca Head of Leadership Practice. In aceasta calitate, Magor va continua sa contribuie la crearea unui viitor orientat catre echilibru si sustenabilitate. Misiunea lui va fi aceea de a coordona Trend Leadership Journey – un program ambitios care vizeaza construirea unei noi generatii de lideri in Romania. Experienta lui diversa, obtinuta atat in tara cat si in international, se va adauga conceptelor incluse deja in program, aducand un plus in zona de viziune, inovatie, declansare si gestionare a schimbarilor si coordonare a unor echipe multiculturale. Citeste comunicatul de presa aici.

aprilie 2018

Gestionarea eficace a culturii necesita cunostinte si abilitati. Vestea buna este ca acestea pot fi dobandite: vezi programul nostru Trend Leadership Journey. Vestea proasta este ca aplicarea acestor abilitati nu poate fi delegata. Este in intregime responsabilitatea leadershipului organizatiei tipul de cultura pe care il creeaza, mentine, intretine sau schimba. Nu poate fi un program de HR, este principalul program de leadership. Mai multe detalii, aici.

septembrie 2017

Miercuri, 27 septembrie, Trend a lansat The Bucket, un nou program de invatare experientiala marca proprie.
 
The Bucket este o experienta care te invita sa treci de limita imposibilului si sa creezi cea mai frumoasa gradina, in cel mai intins desert al lumii.
 
De la planificare la realizarea propriu-zisa, ai ocazia sa gestionezi resurse valoroase, sa confrunti presiunea timpului si sa faci fata provocarilor care nu vor inceta sa apara, toate acestea pentru ca viziunea ta sa devina realitate. Practic, realizarea gradinii de vis este in mainile tale.
 
The Bucket este o provocare pe care o accepti.


martie 2017

Andrei Ristea si Petrus Stuparu sunt noii parteneri Trend Consult! PETRUS STUPARU, H/O Team Culture Division si ANDREI RISTEA, Sales Manager in cadrul companiei de consultanta si training TREND CONSULT, au primit in cadrul conferintei interne din iarna traditionalul “ceas”, gest care marcheaza confirmarea lor ca PARTENERI in cadrul firmei. Afla mai multe despre cei doi aici. 

septembrie 2016

In 15 septembrie, Trend Consult a lansat “colectia toamna-iarna 2016” de CURSURI OPEN care acopera zone de expertiza din sales, management, leadership si dezvoltare personala. Invatarea ca proces continuu este o zona strategica de crestere pentru multe organizatii care vad in oamenii lor principala sursa de succes intr-o lume aflata intr-o continua schimbare. Investitia in invatare este perceputa ca strategie de management al schimbarii, de stimulare a inovatiei si de aliniere organizationala. De 16 ani, consultantii nostri livreaza programe proprii sau sub licenta partenerilor internationali: Eagle’s Flight si Miller Heiman Group (lideri globali), Hogan Assesment Systems si Human Synergistics ® (specialist in instrumente psihometrice). ​

mai 2016

Trend Consult a lansat Sales Culture Scanner (SCS), singurul instrument local de evaluare a culturii de vanzari. SCS este format dintr-un chestionar, un raport standard si unul detaliat si poate fi accesat pe o platforma dedicata. Instrumentul evalueaza masura in care cultura unei echipe de vanzari este favorabila atingerii performantei si poate fi folosit ca metoda de audit preliminar in vederea optimizarii procesului de vanzare. Platforma a fost creata din dorinta de a oferi managerilor de vanzari/team leader-ilor posibilitatea de a gestiona oricand procesul de evaluare: acestia isi creaza cont, adauga membri, formeaza echipe si porneste procesul evaluare. Varianta beta a platformei poate fi accesata aici, ulterior urmand ca aceasta sa beneficieze noi functionalitati.

martie 2016

ATLAS este noul program dezvoltat de către Trend Consult ce presupune pregătirea unei echipe profesioniste de management. Programul este destinat afacerilor care se dezvoltă și ating un anumit nivel de maturitate precum și board-urilor organizațiilor mai mari. Programat pe o perioadă de șase luni, ATLAS se desfășoară printr-o metodă nouă de învățare ce îmbină intervenții multiple. Detalii aici.

aprilie 2015

In data de 27 mai, Trend Consult Group organizeaza cea de-a doua editie a Sales Performance Summit, tema evenimentului din acest an fiind Understanding Decision Dynamics. Evenimentul analizeaza procesul de vanzare ca pe o stiinta si propune, prin intermediul temelor dezbatute si a experientei participantilor, o radiografie a etapelor de parcurs in vederea luarii unor decizii strategice care conduc la atingerea performantei in vanzari. Early Booking (11 mai): 75 euro; Standard Booking: 99 euro. Detalii aici.

noiembrie 2013

600 de vanzatori din diverse industrii si cu o experienta de minimum 3 ani in domeniu au fost evaluati anul acesta de catre divizia de consultanta a Trend Consult. Mai mult de 60% dintre vanzatori nu investigheaza nevoile clientului inainte de a propune o solutie. Toate celelalte rezultate le puteti afla aici. 

septembrie 2013

Trend Consult a devenit Distribution Partner pentru Miller Heiman, leader in zona de sales performance. Parteneriatul este un pas strategic major pentru Trend, facilitandu-ne accesul catre zona de optimizare a proceselor de vanzari, dincolo de  dezvoltarea abilitatilor. Despre Miller Heiman poti afla mai multe din acest clip si, in curand, de pe site-ul Trend Consult.

aprilie 2013

Trend Consult Group in parteneriat cu WWF lanseaza Leaders for Life, un program de doua zile de training de leadership sustenabil, care va forma o noua generatie de lideri in companiile din Romania.

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate