Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2018-09-03
Cand te gandesti la un soft pentru pontaj, iti imaginezi probabil un tabel in care angajatii bifeaza niste ore si cam asta e tot. Insa un program software pentru pontaj este un instrument indispensabil pentru orice companie, care usureaza munca de calcul al salariilor in firmele care au mai multe categorii de salariati, cu programe diferite de lucru. Tocmai de aceea, in ultima perioada, tot mai multe organizatii implementeaza aplicatii software de pontaj, mai ales, pentru ca acestea sunt usor de utilizat si scad cu pana la 100% erorile din salarizare.
Pus la dispozitie de Stefania Antone, Managing Partner Learning Architect, 2018-09-03
La inceputul lui 2017, am inceput in Learning Architect un proiect menit sa ne aduca mai aproape de oamenii de HR si L&D, sa ne ajute sa intelegem cum se vede peisajul de L&D prin ochii celor care traiesc invatarea organizationala nu din carti, ci din practica, acei oameni care inteleg legatura dintre strategia de business si abilitatile oamenilor, acei oameni care duc bataliile in organizatii, cauta resurse, sponsori, ambasadori. Am inceput cu o cercetare, iar temele cheie s-au transformat in proiectul Arhitectii Viitorului, un mix de evenimente si experiente “anti-conferinta” dedicate comunitatii de HR si L&D.
Pus la dispozitie de AcademiadeHR.ro, 2018-09-03
Recent a fost publicata in Monitorul Oficial si a intrat in vigoare de la 18 august 2018 Legea Internship-ului (Legea 176/2018) ce vine sa reglementeze aceasta activitate foarte populara, dar care era provocatoare din punct de vedere legal, unele aspecte nefiind intotdeauna clare, existand riscul pentru unii angajatori de a fi acuzati de munca la negru. Legea aduce cateva elemente de noutate, foarte interesante!  Citeste continuarea aici.
Pus la dispozitie de BIA, 2018-09-03
Numarul redus de candidati disponibili determina angajatorii sa devina din ce in ce mai competitivi in atragerea specialistilor. Daca pana acum ceva timp atitudinea generala era "sa fie multumit ca are un loc de munca", relatia dintre angajat si angajator si-a schimbat polaritatea. Descopera aici moduri creative prin care sa recrutezi.
Pus la dispozitie de Radu Manolescu, Managing Partner K.M.Trust & Partners, 2018-09-03
O cultura organizationala bazata pe respect si incredere este o cultura unde feedback-ul este incurajat in mod activ. Si, indiferent ca ofera sau primesc feedback, oamenii sunt constienti de importanta acestuia. In acest articol discutam despre cum sa pregatim si sa facilitam o sesiune de feedback. 
Pus la dispozitie de AFI Europe Romania, 2018-09-03
AFI Europe Romania deschide, anul acesta, AFI Tech Park 1, prima faza a complexului de birouri AFI Tech Park, in centrul orasului Bucuresti. Cu cei mai noi chiriasi, Connect 44 si Best Chef, cladirea are o rata de ocupare de 50% inainte de lansare. Odata cu AFI Tech Park, AFI Europe Romania propune reorientarea catre centrul orasului ca destinatie pentru companii si angajatii acestora datorita beneficiilor pe care le aduce o locatie centrala.
Pus la dispozitie de Evolutiv, 2018-09-03
In SIMRemote participantii devin manageri in companii aflate in concurenta si preiau o echipa ce lucreaza la distanta pentru a concura la "Cel mai Bun Scor ale Echipei remote". In echipe ei ruleaza cele 5 etape ale simularii connducand si dezvoltand echipe ai caror membri lucreaza la distanta!
Nu este usor, dar este distractiv, sunt multe idei valoroase si multa invatare!
Home | Vorbitori | Detalii sesiuni


Dezvoltare personala si profesionala, 24 aprilie 2012


Intalnirea HR Partner ce a avut loc in prima parte a zilei de marti, 24 aprilie a fost dedicata "Dezvoltare personala si profesionala", maestrii de ceremonie fiind colegii de la APT Group, Trend Consult Group si Maastricht School of Management Romania.

Evenimentul a fost deschis de Adrian Florea, fondatorul Trend Consult, cu o discutie despre performanta, oportunitati de schimbare si consecinte ale fiecarei alegeri, prezentare presarata cu exemple reale si povesti personale.

Dupa o scurta pauza, Andreea Rosca de la APT Group ne-a prezentat beneficiile utilizarii consilierii in cariera ca instrument pentru dezvoltarea personala si organizationala, cu accent asupra importantei intelegerii faptului ca deciziile de cariera trebuie sa fie personale si asumate.

Cea de a treia sesiune ce a incheiat aceasta intalnire a fost sustinuta de Mihaela Reese, Accredited Coach, Associated Coach of the EMBA Program, Maastricht School of Management Romania si s-a conturat ca un scurt workshop despre limite si limitari, eficienta si ambiguitate, paradigme personale si organizationale.


Agenda evenimentului

8.30 – 9.00  Inregistrarea participantilor

9.00 - 10.00  Sesiunea 1: Point of Choice

  • Adrian Florea - Managing Partner, Trend Consult Romania, Austria, Polonia

10.00 – 10.30  Pauza de cafea

10.30 – 11.30  Sesiunea 2: Consilierea in cariera, instrument pentru dezvoltarea personala si organizationala

  • Andreea Rosca - Specialist Coordonare Programe de Dezvoltare, APT Resources&Services

11.30 – 12.00  Pauza de cafea

12.00 – 13.00  Sesiunea 3: Resetarea de sistem - despre eficienta si ambiguitate

  • Mihaela Reese - Accredited Coach, Associated Coach of the EMBA Program, Maastricht School of Management Romania


Participanti

La acest eveniment au participat 46 de profesionisti de resurse umane, provenind din companii precum RBS Bank, Volvo Romania, Sanomahears Romania, Sfotwin, Regina Maria, DHL, Coface. In urma sondajului de satisfactie trimis participantilor, utilitatea evenimentului a fost evaluata cu note de 4 si 5 in proportie de 90%, in timp ce logistica a fost apreciata cu aceleasi note in proportie de 95%. Notele au fost acordate pe o scara de la 1 la 5, unde 1 = nesatisfacator, iar 5 = excelent. Aceste procente reflecta raspunsurile a 20 de respondenti din totalul de 46 de participanti.


Eveniment organizat impreuna cu

Galerie foto
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate