Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de IziDoc, 2021-03-31
Vine primavara, iesim din case atat cat ne permite pandemia, insa entuziasmul e la cote in crestere! Deja visam vacante si intalniri cu prieteni la terase, macar cu cei mai apropiati, macar pe rand. Si ne dorim poate si un zambet mai atractiv, cu ajutorul unei albiri dentare. Afla de la specialistii IziDoc ce optiuni ai si ce avantaje sau dezavantaje au acestea.
Pus la dispozitie de Trend, 2021-03-19
Am implinit recent 20 de ani si nu putem organiza o petrecere, dar putem gasi alte modalitati de a sarbatori impreuna. Ne dorim sa marcam 20 de ani de calatorii de invatare cu contributii relevante si lansam astazi 2 invitatii speciale pentru membrii, partenerii si colaboratorii HR Club.
Pus la dispozitie de Elena Doaga - Manager, Tax, KPMG in Romania, 2021-03-22
Atragerea si mentinerea talentelor reprezinta o problema pe piata muncii din Romania de mult timp. Situatia nu s-a modificat in ultimul timp, dimpotriva, fenomenul pare sa ia amploare. In conditiile in care pierderea unui angajat cheie se traduce in costuri si riscuri pentru societate, inclusiv la nivel operational, devine necesara luarea unor masuri concrete pentru mentinerea angajatilor valorosi si motivarea acestora pe termen lung. Planurile de recompensare a angajatilor in instrumente financiare au devenit tot mai populare si pot reprezenta un instrument potrivit pentru a incerca solutionarea acestor probleme.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
2020 a produs schimbari profunde pe piata muncii, in raporturile dintre angajatori si candidati. Pandemia s-a declansat intr-un moment in care recrutarea era deja ingreunata de lipsa fortei de munca specializate. Dupa socul adaptarii la noile conditii de munca si reevaluarea modului de a face business, companiile se gasesc acum in situatia de a fi nevoite sa isi schimbe si modul in care recruteaza.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2021-03-22
Multe organizatii au inceput sa faca planuri concrete pentru intoarcerea angajatilor in birouri de indata ce se va incheia pandemia sau cand suficiente persoane vor fi vaccinate pentru a putea lucra in spatii comune, fara riscul izbucnirii unui focar. In Romania, un studiu Undelucram.ro, citat de Wall-Street-ro, arata ca 60% dintre companii intentioneaza sa reinceapa munca de la birou din luna martie a anului 2021.
Pus la dispozitie de Amrop, 2021-03-22
Amrop, unul dintre liderii globali si locali de executive search & leadership advisory, a intervievat 3 Directori din companii de tehnologie din Romania, cu privire la planurile lor de digitalizare din 2021. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-25
Stii deja ca poti semna electronic si cu valoare legala documentele departamentului de Resurse Umane prin aplicatia Paperless flowSIGN, chiar si atunci cand ai mai multi semnatari. Acum vom privi lucrurile din perspectiva celui ce primeste documente pentru a fi semnate.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2021-03-29
Simti ca responsabilitatile departamentului de HR se aduna? Sau ca pierzi timp pretios cu sarcini repetitive in loc sa te concentrezi pe gestionarea echipei? Atunci, cu siguranta, ai nevoie sa-ti eficientizezi procesele. Iar un software de resurse umane te poate ajuta in acest sens.
Pus la dispozitie de Clinica The MIND, 2021-03-29
Peste tot in lume oamenii incearca sa obtina cat mai multa bucurie, sa-si traiasca viata cu placere si sens. Fericirea a devenit pentru omul modern scopul principal. Cati stiu insa care este calea care va va duce acolo, fara sa-si iroseasca eforturile si timpul cautand fericirea intr-o directie gresita?
Pus la dispozitie de Speakings, 2021-03-30
Ca om de HR, e bine sa fii oricand pregatit sa iei cuvantul. Chiar si atunci cand esti luat pe nepregatite. In public speaking si HR, spontaneitatea se antreneaza. Iar SPEAKINGS a pregatit terenul perfect pentru asta: Campionatul National de Discursuri Online pentru Companii, Teamwork 2.1. 
Pus la dispozitie de Sincron HR, 2021-03-30
Indiferent de marimea companiei tale, daca ai deja un angajat, trebuie sa te gandesti cum faci cu procesul de salarizare. Argumentele pro si contra pastrarii salarizarii in intern vs. externalizarea ei sunt numeroase. Citeste pe blogul Sincron HR despre factorii pe care e recomandabil sa-i iei in considerare cand te decizi cum sa procedezi cu salarizarea.. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
In Ordonanta de Urgenta 13/2021 se mentioneaza cheltuielile care nu sunt impozabile: veniturile reprezentand cadouri in bani si/sau natura, inclusiv tichete cadou, oferite salariatilor, precum si cele oferite pentru copiii minori ai acestora, contravaloarea transportului la si de la locul de munca al salariatului, contravaloarea serviciilor turistice si/sau de tratament. 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Unul dintre cele mai mari castiguri ale acestei perioade pline de provocări este increderea pe care am deprins-o in oamenii din echipele noastre. Si este de asteptat sa avem colegi care vor dori sa adopte stilul hibrid, dar si colegi care colegi vor prefera remote work pe termen lung. Cum ii poti ajuta sa lucreze mai bine impreuna? 
Pus la dispozitie de BIA, 2021-03-30
Iti doresti in echipa ta oameni alaturi de care sa ai o colaborare pe termen lung. Si aceasta colaborare se contureaza inca din momentul recrutarii daca alegi bine colegii. Atentia ta asupra acestui proces este cu atat mai importanta daca iei în considerare studiul realizat de SHRM care arata ca o recrutare gresita ar putea costa o companie de cinci ori salariul anual al unui angajat. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
A avea angajatii potriviti in rolurile potrivite poate influenta succesul organizational. Daca compania nu are o strategie solida de achizitie a talentelor, identificarea si angajarea acestora poate fi un proces tulbure, dependent de presupuneri si supus greselilor. De aceea, aveti nevoie de un plan care sa defineasca potentialul intr-o maniera aplicabila in toate departamentele si sa includa metode dovedite stiintific pentru ca echipa dvs. sa atraga angajatii ideali. 
Pus la dispozitie de HART, 2021-03-30
Solutia Hogan High Potential Talent este menita sa ajute in programele de dezvoltare adresate populatiilor de high-potentials. Raportul Hogan High Potential evalueaza 3 dimensiuni ale potentialului de leadership, subliniind punctele forte si ariile esentiale de dezvoltare individuale prioritare. 
Pus la dispozitie de certSIGN, 2021-03-31
Afla raspunsurile la cele mai frecvente intrebari legate de semnarea electronica a actelor aferente proceselor de resurse umane, cum ar fi: "Care este modalitatea prin care viitorul angajat intra in posesia certificatului calificat, pentru a semna electronic documentele?" sau "Cum se efectueaza instructajele de tip SSM sau SU in format digital?".
Pus la dispozitie de Trend, 2021-04-01
TREND este creator de experiente de invatare memorabile si un partener care ajuta oamenii sa se schimbe in bine. La Trend, crestem echipe performante de vanzari si construim echipe eficace de management, generand perspective care-i fac pe oameni sa se simta inspirati si le dau incredere in propriile capacitati de a progresa.
Home | Vorbitori | Detalii sesiuni

Vorbitori

Florin Ioan Petean
Director Executiv, CDM Cluj

Florin Petean (Peti) este de 14 ani Director Executiv al Fundatiei Centrul de Dezvoltare Manageriala Cluj (CDM). Cariera sa in consultanta a inceput in 1994 prin colaborarea cu Roffey Park Institute din Marea Britanie, unde in a incheiat un program intensiv de "Train the Trainers" iar apoi, in 1997, dupa un program de 2 ani a obtinut "Diploma in Management Development".

Peti a livrat consultanta in resurse umane, restructurare si dezvoltare organizationala  si programe de dezvoltare manageriala pentru organizatii cu renume atat in Romania cat si in alte tari europene. Florin este autorul  mai multor articole pentru publicatii de afaceri si a contribuit  la scrierea a 4  carti de specialitate. In ultimii 3 ani Florin a s-a specializat in designul unor sisteme de apreciere a performantelor individuale

"Oamenii cu care am lucrat, din CDM si alte organizatii m-au ajutat sa evoluez nu doar profesional, ci mai ales am invatat sa ma cunosc mai bine, sa ii respect pe ceilalti si pe mine insumi. Sa fiu un sot si un tata mai bun."


Liliana Olivia Lucaciu
Managing Partner, LIDEEA

Nascuta  intr-un mic oras transilvanean, educata intr-o familie in care dragostea pentru oameni, munca si credinta  erau  cele mai importante lucruri  in viata,  a facut primii pasi in managementul resurselor umane la Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca  - pasi calauziti de reputatul profesor Horia Pitariu. 

„Am lucrat atat pentru companii din sectorul privat, cat si pentru  institutii publice, in Romania, dar si in alte tari din Europa de Sud-Est. Am facut training si consultanta in „HR”,  am lucrat cu directori, dar si cu personal de executie, cu intreprinzatori si chiar cu elevi. Aceasta varietate de experiente te imbogateste. Fiecare nou proiect sau training este o provocare din care inveti. Creezi retete de succes, combinatii  de metode si tehnici, esti intr-o continua cautare a  „factorului X”  care mobilizeaza, energizeaza  si entuziasmeaza  oamenii  pentru a invata, pentru a se schimba sau a schimba in jurul lor.   Lucram tot mai mult cu grupuri mici sau individual, promovam programele flexibile incluzand: elearning-ul,  incurajam asumarea individuala a responsabilitatii pentru  procesul de invatare, iar, noi, trainerii ne asumam raspunderea pentru a crea procese de invatare „manusa” pe procesele reale din organizatii”. 
 
Cei peste 15 ani de experienta in HR ai Lilianei se sprijina pe studiu si preocupare pentru propria dezvoltare si s-au concretizat in dobandirea statutului de  Chartered Member CIPD,  membru al Institute of Leadership and Mangement (Marea Britanie)  si  Investors in People Specialist Advisor.

In prezent, Liliana este Managing Director al LIDEEA, furnizor recunoscut al Institute of Leaderhsip and Management si furnizor de servicii de training in Romania si in alte tari din Europa de Sud-Est.



Marius Decuseara Brandenburg
Partener, Trend Consult Group


Marius si-a inceput cariera in vanzari in anul 1995 in cadrul departamentului de marketing si vanzari al Reuters Romania.  Inainte de a se alatura grupului Trend Consult in anul 2007, el a ocupat pozitia de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe.
 
In aceasta pozitie, el a format si a coordonat echipe de consultanti care sustineau activitatea de vanzare si implementare a solutiilor Reuters pentru Front-Back Office & Risk Management la nivel regional.
 
Marius detine certificari internationale pentru consultanta in vanzari de la Huthwaite International Ltd. (SPIN® Selling Skills  si Account Strategies for Major Sales), precum si certificari Eagle’s Flight pentru programe de invatare experientiala.
 
Alaturi de echipa Trend Consult, Marius a dezvoltat si implementat programe de crestere a performantei in vanzari pentru diferiti clienti ai companiei.



Romana Baia
Senior Consultant, Trend Consult Group


Romana este absolventa a Universitatii Bucuresti, sectia de Comunicare si Relatii Publice, avand un master in Marketing si Comunicare in Afaceri.
 
Cariera Romanei a inceput cu cativa ani petrecuti in invatamant, dupa care s-a concentrat pe domeniul marketingului si al comunicarii. Ea a lucrat timp de 7 ani intr-una din cele mai mari firme romanesti de PR ca si Coordonator de Proiecte si apoi in departamentul de marketing al unei companii de software, IP Devel.
 
Din 2005 ea face parte din echipa Trend Consult, Departamentul de Cercetare si Dezvoltare, unde se ocupa de analiza nevoilor de training, de crearea si adaptarea materialelor de curs.
 
Romana este Consultant, specializarea ei fiind programele de comunicare, management, vanzari, si negociere. Ea s-a implicat in dezvoltarea de cursuri si implementarea de programe de training si consultanta pentru clientii Grupului, precum: Alcatel,BCR, BRD, Carpatcement, Cosmote, Dacia, Honeywell, UPC,ING, RBS, Romtelecom, Vodafone, etc.
 
Romana este acreditata Persolog®, instrumente de identificare a profilului personal folosite in training, coaching, consultanta in domeniul comunicarii, vanzarilor, managementului, construirii echipelor.

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate