Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de PwC Romania, 2022-06-28
Cu cat cresc salariile companiile din Romania? Ce beneficii sunt la moda? Care sunt cele mai noi trenduri in piata de HR? Sunt intrebarile la care cauti raspuns atunci cand trebuie sa sustii cu analize si cifre propunerea de buget salarial sau alte decizii ce au legatura cu recompensarea angajatilor.
Pus la dispozitie de Thrive, 2022-06-29
Marea Demisie a dus la Marea Reevaluare a rolului pe care munca il joaca in viata noastra. Oamenii nu doar ca renunta la un anumit job, ci regandesc cu totul si ceea ce-si doresc de la viata. De fapt, demisioneaza de la o cultura a "workism-ului": ideea ca suntem definiti, in primul rand, de munca noastra si ca orice altceva – adică viata – trebuie sa se incadreze in spatiul din ce in ce mai ingust care ramane in afara muncii. 
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
In ultimul timp, tot mai multe companii organizeaza programe inovatoare de recunoastere non-financiara, precum sistemele de puncte sau panoul social, si recompenseaza chiar si nominalizarile, pentru a include cat mai multi angajati in cercul aprecierii. Descopera ce impact are recunoasterea angajatilor in cadrul organizatiilor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2022-06-29
Co-Factor admira profund si sprijina activ companiile care sunt dornice sa-si imbunatateasca procesele organizationale si care sunt suficient de curajoase pentru a lua in serios jocul la locul de munca. De aceea, am pregatit pentru tine informatii utile despre cum si unde poate fi folosita gamificarea.
Pus la dispozitie de K.M.Trust & Partners, 2022-06-29
Pana acum doi ani, ritmul de lucru, viteza schimbarilor si mediul economic in continua schimbare erau generatori importanti de stres. Insa pandemia, dinamicile ultra rapide din tehnologie si economie, conflictul din Ucraina prezentat permanent si amplificat in media au dus pe foarte multi la limita si continua sa o faca, conform specialistilor K.M.Trust & Partners.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-06-29
Majoritatea angajatorilor se confrunta cu deficitul fortei de munca. Acest neajuns se simte atat pentru categoria de angajati calificati si necalificati, cat si pentru specialistii cu studii superioare. Gasirea talentelor necesita atentie la detalii, iar echipele de recrutare interne pot ajunge rapid sa fie coplesite de numarul de pozitii vacante ce trebuie inchise cat mai repede. Ti-am pregatit un infografic pentru a afla ce solutii te pot ajuta sa depasesti provocarile.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2022-06-29
O preferinta care transcende varsta este dorinta de recunoastere la locul de munca. Multe echipe multigenerationale au obtinut un succes semnificativ folosind programe de recunoastere a angajatilor pentru a eleva cultura companiei intr-un mod care sa rezoneze cu angajatii de toate varstele. Atunci cand oferim apreciere intr-un mod potrivit, adaptat dorintelor fiecarei generatii, mentinem angajatii motivati pe termen lung.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2022-06-29
Doar 10% din CEO declara ca programele de dezvoltare a liderilor au un impact vizibil asupra afacerii si peste 50% din CEO spun ca dezvoltarea liderilor de ultima generatie este cea mai mare provocare cu care se confrunta in prezent. Si angajatii considera ca aceast aspect reprezinta o problema. Implicarea angajatilor este doar 32%, in scadere de la 36% in 2020, iar dezinteresul activ este in crestere, cu un procent fata de 2021, iar relatia lor cu liderii reprezinta un factor determinant. 
Pus la dispozitie de BIA, 2022-06-29
Un studiu realizat de Institute for Corporate Productivity arata ca echipele care lucreaza bine impreuna au performante de 5 ori mai mari, deoarece se simt motivate de un obiectiv comun. Cu toate acestea, un studiu recent, realizat de Salesforce, a aratat ca din cei 1.400 de directori si angajati chestionati, 86% au observat ca lipsa de colaborare este responsabila pentru esecurile la locul de munca. Cum poti pune bazele unei colaborari eficiente intre colegi? 
Pus la dispozitie de BIA, 2022-06-29
Acum 5 ani spera sa devina un judecator desavarsit, insa spre finalul ciclului de licenta la Facultatea de Drept din cadrul Universitatii Bucuresti a realizat ca trebuie sa aleaga calea ce i se potriveste, nu ce ii satisface pe cei din jur. Si s-a inscris la programul de masterat Dreptul Muncii. Este povestea Luciei Prisecariu, consilier juridic. 
Pus la dispozitie de Creative & Bright, 2022-06-30
Un concept marca Creative & Bright, programul de teambuilding Treasure Hunt ii conduce pe participanti printr-o poveste incitanta, cu probe care solicita experienta si aportul fiecarui membru al echipei pentru a ajunge victoriosi la finalul calatoriei.
Pus la dispozitie de Mindit Consulting, 2022-06-30
Background check-ul aduce un grad ridicat de transparenta si onestitate atat in procesul de angjare, cat si in vietile companiilor. Cu toate acestea, exista cateva mituri construite in jurul procesului. Afla care sunt cele mai intalnite 5 mituri despre background check si motivul pentru care nu sunt adevarate.
Pus la dispozitie de Mindit Consulting, 2022-06-30
​Fiecare nou angajat aduce intr-o echipa skill-uri, calitati si valori dobandite pe intreg parcursul profesional. Toate pot duce catre dezvoltarea echipei, a proiectelor si a companiei. Exista o lista lunga de beneficii legate de aducerea noilor talente intr-o echipa. Dar, ce se intampla cu acele angajari care nu sunt tocmai benefice pentru companie?
Pus la dispozitie de htss, 2022-07-01
Procesul de planificare resurse umane, gestionarea turelor de lucru, dar si inregistrarea rapoartelor sunt vizibil simplificate de sistemele de management al angajatilor. In functie de nevoile specifice, aceste solutii software integreaza diverse caracteristici si sunt adaptate la nevoile companiei, pentru a indeplini toate cerintele beneficiarului.  
Pus la dispozitie de Wizrom, 2022-07-01
E perioada vacantelor si poti folosi aceasta perioada de respiro pentru a revizui situatia pregatirii angajatilor, fie ca este vorba despre formare la locul de munca, sau de cursuri oferite de institutii de training profesional. Astfel, poti creste nu numai nivelul de profesionalizare a angajaților, dar si profitul companiei si randamentul pe care il au echipele din compania ta. 
Pus la dispozitie de NN Romania, 2022-06-30
Conceptul de wellbeing al angajatilor a devenit o prioritate tot mai importanta pe agenda companiilor in ultimii ani, amplificata de noile provocari din societate, din economie si din piata muncii. Transformarea wellbeing-ului si mindset-ul de schimbare al organizatiilor pentru o abordare holistica a wellbeing-ului echipei au fost principalele teme de discutie ale celui de-al doilea eveniment din seria HR Connect: Future is NOW organizat de NN Romania si HR Club, cu obiectivul de a identifica solutiile pe care le pot aborda departamentele de HR pentru wellbeing integrat.
Home | Agenda | Vorbitori


Vorbitori

 

Alin Gherman
Absolvent Executive MBA ASEBUSS si Trainer EXEC-EDU

Alin Gherman are o experienta de 11 ani in management, lucrand atat in organizatii multinationale, cat si in companii antreprenoriale (DHL, P&G, Holdman, Babel Communications si Pegasus/DPD). A activat in domenii diverse, de la vanzarea de produse de larg consum, pana la servicii B2B sau media, gestionand afaceri ale companiilor pentru care a lucrat in Romania si CEE. A sustinut cursuri adaptate pentru companii precum: Caussade Semences, Orkla Foods, Industrial Access. Crede in puterea perseverentei si a autodeterminarii. Pornind de la motto-ul “We will either find a way, or make one” (Hannibal), considera ca  cea mai buna cale de a previziona viitorul e de a-l crea tu insuti. Absolvent al programului Executive MBA ASEBUSS. A absolvit ASE – Finante Banci, in 1999, un masterat in macroeconomie in cadrul aceleiasi facultati si o serie de programe de pregatire atat in tara, cat si in strainatate in customer service management, tehnici de negociere si people development. Colaboreaza cu Exec-Edu atat in cadrul programelor open, cat si in cursuri adaptate, pentru companii. De peste 8 ani, sustine cursuri de vanzari, managementul timpului, comunicare, leadership, tehnici de prezentare, pentru companii din sectoarele B2B si B2C ( FMCG, auto, financiar-bancar, IT & C si distributie).

 

Anca Podoleanu
Director Executiv 2010-2011, HR Club

Drumul meu catre cine sunt acum a fost impanat cu mai multe experiente care m-au dus catre resurse umane si mai ales domeniul dezvoltarii personale, dezvoltarii organizationale si de leadership. In acesti 12 ani pe acest drum nu m-am plictisit deloc descoperind multe laturi ale oamenilor, ale leaderilor, ale organizatiilor. Chiar pot spune ca am avut sansa sa  vad diferitele aspecte ale domeniului de resurse umane – in FMCG, in telecomunicatii, in consultanta, in NGO.

 

 

Cosmin Joldes
Strategic Development Manager , AchieveGlobal

In calitate de Partners Channel Manager-Romania&Serbia, Cosmin dezvolta parteneriate cu organizatiile din domeniile petrolier, energetic si utilitati, revenindu-i responsabilitatea de a dezvolta business-ul AchieveGlobal la nivel national si international. Inainte de a ocupa o pozitie de vanzari, iar ulterior, de manager de vanzari, Cosmin a acumulat 5 ani de experienta in training si consultanta, atat impreuna cu AG, dar si cu alte companii de profil. A facilitat programe de training pe teme precum: tehnici de prospectare, vanzare si negociere, coaching in vanzari, leadership, abilitati interpersonale de conducere, analiza problemelor si luarea deciziilor, dezvoltarea performantei sau managementul schimbarii.

Ca lector al Facultatii de Relatii Economice Internationale din cadrul ASE Bucuresti, Cosmin isi pregateste studentii de la Masterat in Management Strategic si cei de la cursuri de zi in Tranzactii Internationale. In 2007, a obtinut titlul de doctor in economie, cu distinctia Magna Cum Laudae, in urma activitatii de cercetare, finalizata cu lucrarea „Strategii de internationalizare a firmei”. Pe langa participarea la un program de management multicultural si strategii corporatiste in cadrul Universitatii de Stiinte Economice din Viena din 2002, Cosmin are o vasta experienta internationala urmand de-a lungul timpului programe de pregatire sau susținand prezentari la conferințe organizate de universitati si organizații din Leuven, Lille, Messina, Pecs, Sofia, Sarajevo, Zagreb, Varna etc. In 2008, Cosmin a susținut la New York, in cadrul conferinței organizate de American Academy of Business, lucrarea “Current Shifts in Business Training: Evidence from Romania”, publicata ulterior in Cambridge Business Review.

 

Cristian Stefanescu
Manager General, Ka&Te Associates

Cristian Stefanescu este Director General al companiei Ka&Te Associates, companie care ofera solutii complete in optimizarea costurilor si a administrarii infrastructurii in industria IT, reusind sa dezvolte portofoliul companiei cu peste 100 de  clienti, Ka&Te Associates pozitionandu-se printre primi consultanti IT din Romania.

Impreuna cu echipa Ka&Te Associates a dezvoltat incepand cu anul 2007 HR Executive – o solutie software completa care gestioneaza fluxurile si activitatile ce se desfasoara in cadrul departamentului de resurse umane, prin intermediul careia sunt gestionate datele, performantele, obiectivele si dezvoltarea a peste 50.000 angajati.

Cristian Stefanescu are o experienta de peste 20 ani in pozitii de senior management in cadrul unor companii precum Medicover, Diekat Construct sau Prestige Group.

 

Daniel Enescu
Director General, Daedalus Millward Brown

Antreprenor cu un background mixt de inginerie (Aeronave), economic (Relatii Economice Internationale) si administrarea afacerilor (MBA), Daniel Enescu a acumulat peste 15 ani de experienta in cercetarea de marketing si cercetarea organizationala. Este fondator si presedinte al grupului Daedalus , format din 4 firme care acopera intreaga plaja de servicii de informatii pentru afaceri – culegere de date, cercetare de marketing si organizationala, modelare si consultanta. In ultimii 6 ani, Daniel s-a implicat activ in proiecte de cercetare organizationala care vizau satisfactia angajatilor, employer branding, comunicarea interna, loialitatea sau stresul in organizatie.  In prezent este presedinte al Societatii Romane de Marketing si Sondare a Opiniei Publice.

 

Florin Petean
Director Executiv, Centrul de Dezvoltare Manageriala si Membru in Board-ul HR Club

Lucrez in  CDM din 1994. Sunt consultant senior, iar din 1997 sunt  director executiv. Am absolvit Automatizari si Calculatoare in 1990. O mare oportunitate pentru viata si cariera mea este colaborarea cu Roffey Park Institute, Marea Britanie. In 1994 am incheiat un program intensiv de 8 saptamani de  "Train the Trainers" iar apoi, ca urmare a unui proces de doi ani de studiu prin metoda Self-Managed Learning am obtinut "Diploma in Management Development" in 1997. Partea de cunostinte si conceptualizare am intarit-o predand, in paralel cu munca de consultant, ca lector asociat, Management Comparat, Management Strategic si Marketing pentru doua universitati, intre 1993 si 1997. Am scris  articole si materiale pentru ziare si reviste si am contribuit  la scrierea a 4  carti de specialitate si am participat la diferite conferinte si seminarii, in tara si strainatate.

Procesele mele de invatare continua in fiecare zi prin contractele de consultanta si dezvoltare alaturi de organizatii din Romania si alte tari din Europa. Printre organizatiile cu care am lucrat se numara Alcatel-Lucent, Allied Domecq S&W- UK, Automobile Dacia – Grup Renault, Banca Transilvania;, BRD, Corpul Pacii American, Lafarge, Nokia, Petrom, PricewaterhouseCoopers, Tenaris si altele.

 

Ioana Veghes
Engagement Manager, The Gallup Organization Romania

Ioana Veghes este impreuna cu Gallup Romania de peste 13 ani si are o experienta de 5 ani in consultanta. Dupa repozitionarea strategica din 2005, Ioana Veghes a dublat activitatea de researcher cu ea de consultant in domeniul managementului.

Incepand cu 2005, Ioana Veghes a fost implicata in procesul continuu de implementare pe piata romaneasca a produselor de consultanta dezvoltate de Gallup Consulting, toate avand la baza conceptul dezvoltarii pe baza Punctelor Forte: CliftonStrenghtsFinder®, Q12® - Employee Engagement, CE11® – Customer Engagement, SRI® - instrumente de selectie pe baza de  talent, Human Sigma®.

 

Iuliana Stan
Director General, Human Synergistics Romania

Iuliana Stan conduce de 8 ani operatiunea din Romania a firmei Human Synergistics International, liderul mondial in dezvoltarea de know-how pentru conducerea si dezvoltarea organizatiilor. Human Synergistics Romania este cel mai mare furnizor pe teme de cultura de organizatie si de leadership pentru piata locala de consultanta si pentru organizatii. Dintre realizarile majore ale Iulianei, ca responsabil de operatiunea din Romania, amintim: formarea unei retele de peste 250 de Consultanti Acreditati, derularea periodica de cercetari de interes atat pentru comunitatea academica cat si pentru cea de afaceri, introducerea metodologiei HS in peste 300 de organziatii romanesti, implementarea a peste 100 de proiecte compelxe de diagnoza de cultura de organizatie. Cea mai mare provocare a Iulianei este sa spuna in urmatorii doi ani ca asa cum peste 80% dintre organizatiile din Top Fortune 500 folosesc metodologia HS, si in Romania 80% dintre organziatiile de succes au strategiile de conducere si de dezvoltare bazate pe know-how-ul Human Synergistics.

 

Laura Martin
Learning & Development Partner, Enovate

Laura Martin este Learning & Development Partner si co-fondator al Enovate. Din 2008, se ocupa de implementarea proiectelor de eLearning si blended learning in companiile multinationale cu care Enovate lucreaza.

Cu un profil antreprenorial, Laura se bazeaza pe experienta ei in comunicare si resurse umane, pentru a propune si construi impreuna cu organizatiile inovatoare experiente de invatare complete si memorabile. Laura este foarte convinsa de puterea noilor tehnologii si metode de a accelera dezvoltarea oamenilor prin care companiile isi cresc performanta.

 

Leon Husson
Membru, Federatia Internationala de Executive Search (IESF) si  Partener la Kilpatrick Executive Search Netherlands

Leon Husson are o vasta experienta de management international in domeniul ICT si tehnologie. De asemenea detine o experienta relevanta in managementul de talente  si dezvoltarea companiilor. Acesta conduce, de asemenea, o retea globala extinsa in industria electronicelor si produselor high-tech din Olanda.

Acesta are peste 25 de ani experienta de afaceri in Asia - dezvoltarea afacerilor, productie, cercetare si dezvoltare - in special in China, Taiwan, Japonia, Korea si Singapore. Din 1997 pana in 2005 a fost un membru activ al echipei de management a diviziei de semiconductori din cadrul Philips, cu responsabilitate asupra doua unitati, crascand nivelul castigurilor totale la 1 miliard de euro. In aceasta perioada a reusit sa contruiasca parteneriate puternice alaturi de consumatori si distribuitori, reusind astfel sa conduca o unitate de productie extinsa, cu fabrici in Europa, SUA si Asia. In 2007, dupa ce a reconstruit situatia liniei de productie de echipamente a Philips, a decis sa isi deschida propria companie de consultanta in management.

Astfel, Leon detine o vasta experienta in numeroase companii, inlusiv parteneriate intre afaceri europene, asiatice si americane. Desi limba sa materna este olandeza, Leon este fluent in engleza si germana si are cunostiinte aprofundate de limba franceza.

 

Liliana Lucaciu
Managing Partner, Lideea

Liliana Olivia Lucaciu  - nascuta  intr-un mic oras transilvanean, educata intr-o familie in care dragostea pentru oameni,  munca si credinta  erau  cele mai importante lucruri  in viata,  a facut primii pași in managementul resurselor umane la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj Napoca  - pasi calauziti de reputatul profesor Horia Pitariu. 

„ Am lucrat  atat pentru companii din sectorul privat , cat si pentru  institutii publice, in tara dar si in alte tari din Europa de Sud Est. Am facut training si consultanta in „HR”,  am lucrat cu directori  dar si cu personal de executie, cu intreprinzatori si chiar cu elevi. Aceasta varietate de experiente te imbogateste.  Fiecare nou proiect sau training este o provocare din care inveti. Creezi retete de succes, combinatii  de metode si tehnici,  esti intr-o continua cautare a  „factorului X”  care mobilizeaza, energizeaza  si entuziasmeaza  oamenii  pentru a invata , pentru a se schimba sau a schimba in jurul lor.   Lucram tot mai mult cu grupuri mici sau individual, promovam programele flexibile incluzand  elearningul,  incurajam asumarea individuala a responsabilitatii pentru  procesul de invatare , iar noi trainerii ne asumam raspunderea pentru a crea procese de invatare „manusa” pe procesele reale din organizatii”.  

Cei peste 15 ani de experienta in HR  ai Lilianei se sprijina pe studiu si preocupare pentru propria dezvoltare si  s-au concretizat in dobandirea statutului de  Chartered Member  CIPD  si certificarea  in curand  ca „Investors in People”  advisor. In prezent  Liliana este Managing Partner  al  LIDEEA  -  o asociere  romano - irlandeza care promoveaza  invatarea si dezvoltarea pentru rezultate si beneficii ale oamenilor, organizatiilor lor si mediului in care traiesc si muncesc.

 

Lucian Mihai
Managing Partner, Interact

Experienta functionala a lui Lucian se leaga de trei zone principale: management in servicii profesionale, training si vanzari si achizitii. Incepand din anul 2004 Lucian este membru in cadrul echipei de management a Interact, devenind managing partner la sfarsitul anului 2007. Alaturi de echipa de management a Interact, Lucian a ajutat la aducerea companiei Interact intre primii cinci jucatori din industrie in functie de cifra de faceri si notorietate.

In training Lucian a castigat o bogata experienta in diferite industrii in cateva zone cheie: management, cu accent pe managementul oamenilor, comunicare si relationare in afaceri. Lucian are mai multe acreditari internationale fiind si Master Trainer in reteaua internationala Think on Your Feet®. Experienta in management de vanzari si achizitii se leaga de industria IT, zona de distributie de componente de calculatoare unde Lucian a ocupat pe rand functia de manager de vanzari si manager de achizitii in cadrul uneia dintre pricipalele companii de profil din Romania. Timp de un an Lucian a gestionat in China biroul international de achizitii al acestei companii. Proiectele cele mai importante in care a fost implicat Lucian se leaga de zona de fuziuni si achizitii unde a construit si a livrat alaturi de colegii din Interact programe vaste care aveau impact atat in zona de management, management al schimbarii cat si de cultura organizationala. Industriile in care Lucian a acumulat cea mai mare experienta de lucru sunt: IT&C, Energie, FMCG si bancara. Zona multiculturala si impactul ei asupra comunicarii si managementului este una in care Lucian a depus multa pasiune si efort. Lucian a livrat programe de consultanta si traininguri in aceasta zona atat in Romania cat si in Croatia, Bulgaria, Portugalia si Austria.

 

Madi Radulescu
Managing Partner, MMM Consulting Intl.

Cu peste 18 ani de experienta in consultanta si training, Madi a coordonat numeroase proiecte de evaluare, design si implementare de sisteme de management al performantei, ofera consultanta in resurse umane si management strategic si este trainer in managementul performantei si managementul schimbarii si alte aspecte de dezvoltare manageriala (centre de dezvoltare). Cu experienta manageriala si de antreprenoriat in Romania si in strainatate, a condus si a dezvoltat proiecte pentru companii de prestigiu (Cefin Romania, Bulgaria, Hungary, Colliers Bulgaria si Serbia, UNDP Romania si Austria, Timken Romania, Holcim, Pirelli, Kraft Foods, Bancpost, BCR, Tarom, Romstal, Carrefour etc.) Consultant Certificat Persona Global. Consultant Certificat Human Synergistics. Consultant Certificat Thomas International. Master Certified Trainer Persona Global. In prezent coordoneaza activitatea Persona Global in calitate de Director Business Development pentru Europa Centrala si de Est, pentru un grup de 14 tari.  Madi Radulerscu este inginer, a absolvit Institutul de Petrol si Gaze (1990), apoi a absolvit Diploma in management, OU UK(1997), si a finalizat MBA Warwick University UK (2001).

 

Marius Decuseara Brandenburg
Country Manager, Trend Consult Romania

Marius si-a inceput cariera in vanzari in 1995 in departamentul de vanzari al Reuters Romania. Inainte de a se alatura grupului Trend Consult, el a ocupat pozitia de Head of Risk Solutions, Reuters Southeast Europe. Marius a format si a coordonat echipe de consultanti care sustineau activitatea de vanzare si implementare a solutiilor Reuters pentru Front-Back Office & Risk Management la nivel regional.

Din 2007, Marius detine certificarea Huthwaite International ca trainer in vanzari (SPIN® Selling Skills) si din 2010 pentru ASMS (Account Strategies for Major Sales) si, de asemenea, certificarea Eagle’s Flight pentru programe de invatare experientiala. Alaturi de Trend Consult, Marius a dezvoltat si livrat programe de training pentru diferiti clienti ai companiei, printre care Avangate, Boom TV, BRD-GSG, Citibank, Distrigaz Confort, ING Bank, Microsoft, Novensys, Pfizer, Philips Lighting, Pneurom, RCS-RDS, Siveco, Sover, Unicredit Leasing, Ursus Breweries, Vertical Design si Wizrom.

 

Mihaela Perianu
General Manager, AIMS Human Capital Romania

Mihaela Perianu are o experienta de 20 de ani in antreprenoriat. In 1991 a deschis biroul Snelling Personnel Services in Bucuresti, in 1994 a deschis filiale din Timisoara si Sofia, Bulgaria. In anul 2001 compania s-a alaturat unui grup de companii independente de Executive Search si Consultanta, facand astfel rebranding si trecerea la AIMSHuman Capital.In 2005 aduce in Romania franciza Americana de training, Dale Carnegie.In anul 2011 face rebranding-ul companiei AIMS, de la “Human Capital”la “Artizani de Menire”.

In decursul celor 20 de ani, echipa din care face parte a gasit o menire pentru 6.000 de oameni, iar prin Dale Carnegie, echipa a pregatit peste 5.000 de persoane din companiile multinationale.

Este membra in board-ul organizatiei Romanian Business Leaders Summit si in comisia de jurizare Bursele Cosmote.

 

Mihaela Reese
Accredited Coach, Associated Coach of the EMBA Program, Maastricht School of Management Romania

Mihaela Reese este coach si lucreaza cu lideri cu experienta care vor sa ajunga la performanta cu echipa pe care o conduc. Abordarea pe care o are acopera  laturi importante ale functionalitatii echipei: delegare, comunicare, motivatie, responsabilitate, strategie si creativitate. Cand lucreaza cu o echipa, ea ii provoaca identitatea, obisnuintele,tiparele, tacticile si modul de lucru. In acelasi timp, o ajuta sa vada potentialul pe care il are si sa decida asupra modului in care il va utiliza pentru a-si atinge obiectivele.

Mihaela s-a format ca lider lucrand 11 ani pe pozitii manageriale. Terminarea unui EMBA si 4 ani de activitate ca General Manager au ajutat-o sa isi constituie o viziune si o buna intelegere a complexitatii unei afaceri. Pornind de la aceasta experienta s-a format ca si coach, iar apoi, in acest domeniu, si-a dezvoltat abilitatile de a lucra cu lideri si echipele lor. Mihaela este coach acreditat ICF (ACC), Associated Coach pentru The Ken Blanchard Companies si Head of Coaching pentru Maastricht School of Management.

 

Mihai Dragoi
Managing Partner, HR Dimensions

 

Radu Manolescu
European Council, The Association of Executive Search Consultants si Managing Partner, K.M.Trust & Partners/IIC Partners Romania

Radu Manolescu este Managing Partner la K.M.Trust & Partners, firma de executive search de top din Romania si membru in Consiliul European al Asociatiei Consultantilor in Executive Search (AESC).  Radu lucreaza in recrutare si executive search din 2000, iar incepand cu anul 2002 s-a axat exclusiv pe Executive Search, cu acoperire pe Romania, Ungaria, Republica Ceha, Bulgaria, Polonia si Slovacia, recrutand profesionisti cu valoare strategica pentru companii internationale si oferind consultanta pentru imbunatatirea performantelor organizationale.

Anterior, Radu a lucrat 2 ani intr-un holding, unde a coordonat divizia de recrutare, training si outplacement.  Radu este absolvent al Facultatii de Relatii Ecomice Internationale, incepandu-si cariera in vanzari si marketing in companii de pesticide, shipping si copiatoare. Pe langa traininguri in management in Grecia, Ungaria, Slovacia si Romania, Radu a studiat managementul schimbarii & inovatie la INSEAD, Franta si leadership la HARVARD Business School.

 

Roxana Toader
Senior Consultant, Ascendis

De la inceputul lui 2011, Roxana Toader este Senior Consultant in cadrul ASCENDIS si s-a alaturat echipei dupa o experienta de peste 15 ani in training si managementul resurselor umane. Cu ajutorul Roxanei, ASCENDIS a devenit primul centru de formare a specialistilor in resurse umane, autorizat de asociatia internationala Society for Human Resource Management (SHRM) si HR Certification Institute, din Statele Unite. Ea este initiatorul si sustinatorul acestui proiect si este pregatita sa sustina dezvoltarea specialistilor in resurse umane de pe piata romaneasca.

Expertiza vasta pe care Roxana Toader o detine in conceperea si implementarea strategiilor de resurse umane, in crearea unei culturi organizationale axate pe performanta, in definirea si implementarea de strategii de HR, evaluare posturi, scheme de compensatii si beneficii, training, planuri de dezvoltare si planuri de cariera pentru angajati, precum si in derularea proceselor de Management al Performantei, le ofera clientilor Ascendis un sprijin in proiectarea si implementarea cu succes a programelor de management al resurselor umane axate pe construirea de echipe motivate si performante. Cariera Roxanei Toader este impartita intre management, marketing, HR si educatie. Traseul sau profesional, anterior alaturarii Ascendis, include organizatii din domeniile financiar-bancar si FMCG (Colgate Palmolive, Raiffeisen Bank, ING Insurance si ING Pensii), precum si o experienta de peste 7 ani in domeniul educatiei academice.

 

Ruxandra Gheorghe
Head of Compensation & Benefits and HR Controlling, Banca Comerciala Romana

Ruxandra Gheorghe conduce Departamentul de Compensatii, Beneficii si HR Controlling al BCR incepand cu anul 2006, o data cu achizitia BCR de catre Grupul Erste. Experienta Ruxandrei, acumulata in cadrul Citibank Romania si Erste Group AG include arii precum dezvoltarea strategiei de remunerare, managementul procesului de transformare HR post privatizare, precum si managementul cheltuielilor de personal. Ruxandra a absolvit programul Executive MBA al Vienna University of Economics si Facultatea de Finante Asigurari si Burse de Valori in cadrul ASE Bucuresti si detine o certificare CIPD".

 

Serban Chinole
Presedinte, International Coach Federation Romania si Coach cu pregatire internationala

Serban este Coach si Presedinte al International Coach Federation in Romania, avand o vasta experienta de business dobandita atat in SUA, cat si Romania. Absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti, Serban a urmat in anul 2000 programul de Executive MBA Assebuss.  Cariera si-a inceput-o  in 1991 in Statele Unite, in domeniul vanzarilor industriale, pentru ca in 2001 sa isi deschida propriul business de consultanta si coaching, IConsultants. Ca facilitator si consultant, Serban a lucrat cu Raiffeisen, Piraeus, BCR Asigurari, RTC Holding, Mobifon, Telemobil, iar incepand cu anul 2005, IConsultants implementeaza programul Sales Academy in colaborare cu Goodyear.
 
In acelasi an, Serban a hotarat sa isi imbunatateasca abilitatile de coaching, angajandu-l  drept coach pe Steve Mitten, la vremea respectiva Presedinte al International Coach Federation Worldwide. In 2006, concomitent cu pragatirea profesionala la Coaching Training Institute, a derulat 3 mari proiecte de coaching cu manageri de varf din companii lidere de piata pe segmental lor. In plus, Serban a implementat un vast proiect la nivel executiv pentru Marshall Goldsmith Partners CEE din Romania. Este de asemenea partener SCOA in implementarea solutiilor de coaching in zona Balcani.

 

Sorina Donisa
CEO, APT Group

Sorina Donisa este CEO al APT Resources & Services incepand cu anul 2010. Ea s-a alaturat echipei APT in 1998 ca director economic. Desi la inceput a coordonat departamentul financiar contabil al companiei, de-a lungul anilor a contribuit la dezvoltarea unei game largi de servicii de resurse umane, in present coordonand intreaga activitate de  recrutare, payroll, munca temporara, dezvoltare oferita clientilor APT, multi dintre ei fiind companii multinationale din domeniul bancar, IT&C, financiar, etc.

Licentiata a Universitatii de Vest Timisoara, Facultatea de Contabilitate si Informatica, ea si-a inceput cariera la Facsimil Timisoara continuandu-si activitatea la RancoImpex SA (companie a grupului RTC). i-a consolidate pregatirea urmand cursuri de brokeraj in cadrul Institutului Roman de Valori Mobiliare iar mai tarziu in 2007 obtinand certificarea de auditor financiar si devenind membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania.

 

Vlad Dutescu
Trainer si Managing Partner, Sandler Training Romania

Vlad Dutescu are peste 15 ani de experienta in marketing si vanzari pe piata medicala si farmaceutica pentru companii precum Jouvenal/Pfizer, Richter Gedeon, SCA Hygiene Products si Universitar Farma. Detine diploma Universitatii de Medicina si Farmacie “Carol Davila” Bucuresti, un master in Marketing Strategic si este doctorand in Marketing la Academia de Studii Economice Bucuresti.  Ca trainer are certificari acordate de companii din SUA, Austria si Romania. In 2004 a fondat Add Value Serv, compania prin care ofera serviciile de evaluare & dezvoltare de personal, si training in vanzari, management si negociere, pentru clienti din domeniul serviciilor profesionale, productie, distributie, retail, FMCG, auto, medical, agro-business, financiar-bancar, asigurari, IT, electronice si altele.

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate