Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Avant Consulting, 2019-06-13
Avant Consulting lanseaza LiveHR, prima platforma de recrutare si formare profesionala care selecteaza automat candidatii potriviti nevoilor tale, calculand automat relevanta privind experienta prezentata in CV-urile colectate, in corelatie cu criteriile/ necesarul de recrutare.
Pus la dispozitie de Learning Architect, 2019-06-27
De cand ne tot ocupam cu diferentele intre generatii, ne-am hotarat sa testam stiinta pe propria piele. Am raspuns la intrebari legate de moduri si medii de invatare, despre coaching si mentoring, despre cum ne alegem un nou loc de munca. 
Pus la dispozitie de Signal Iduna, 2019-06-27
Sanatatea este cea mai importanta resursa pe care o avem. Daca suntem sanatoși, iar corpul nostru este in deplina stare de functionare, avem energie si timp sa ne indeplinim toate visurile și sa ne atingem obiectivele. 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-06-27
Esti specialist in resurse umane si vrei sa fii la curent cu schimbarile legislative privind salarizarea? Esti payroll specialist si vrei sa devii expert in salarizare? Ai ajuns in locul potrivit! Pe platformele noastre, Colorful.hr si CalculatorVenituri.ro, ai la dispozitie informatii esentiale despre modul de calcul al salariilor si primelor. 
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-06-27
Studii recente arata efectele pozitive ale RA asupra angajatilor, eficienta acestora fiind considerabil imbunatatita. De la exersarea anumitor abilitati, pana la distractie si entertainment, oamenii se simt parte dintr-un intreg care ii ajuta sa devina mai buni ca oameni si ca profesionisti. Inchipuie-ti cum ar fi sa augmentezi posterele din cadrul organizatiei tale cu filme care sa arate fie istoria companiei, fie cum a fost creat cel mai nou produs sau serviciu al companiei, fie o poveste speciala a unui a dintre colegi…
Pus la dispozitie de BIA, 2019-06-28
Sau cum conectarea sta la baza oricarei vanzari. Organizatiile inteligente inteleg ca prezenta umana creeaza valoare in mintea clientilor. Cum ajungi sa iti atingi obiectivele in afaceri, respectiv in vanzare, dar si sa construiesti relatii solide care sa determine clientul sa te mentina aproape? 
Pus la dispozitie de Cristina Tirulnic, 2019-06-28
Coordonez un program de Resurse Umane. O sa ma intrebati de ce v-ar interesa pe voi lucrul acesta. Ei bine, pentru ca, atunci cand m-am decis sa construiesc acest program de la zero, stiam ca vor veni profesionisti din resurse umane care isi doresc sa aprofundeze domeniul, sa afle tendinte noi, iar altii sa invete fundamentele meseriei.
Pus la dispozitie de Scotwork, 2019-07-01
Asa cum ti-am promis, continuam seria de sfaturi practice pentru negocieri de succes. Episodul 2 abordeaza o situatie cu care cu siguranta am avut de-a face cu totii. Noua ne place sa o numim „Si cu pita unsa, si cu slanina in pod”.
Pus la dispozitie de Monica Vijeu, 2019-07-15
Antrenarea leadershipului este una dintre cele mai fascinante oportunitati ale coachingului persoanelor aflate in pozitii de conducere pentru ca succesul unei afaceri, al unei societati depinde de calitatea liderilor sai. Stilul de conducere al fiecarui leader este diferit in functie de comportamentele sale dominante, comportamente care influenteaza actiunile si relatiile cu ceilalti, rezultatele pe termen lung. Modul in care simte si gandeste in diverse situatii determina aceste comportamente.
Competente vechi si noi pentru profesionistii de marketing
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? Nu toata lumea se pricepe la marketing si nici la fotbal. In zona marketingului, exista foruri competente si institutii acreditate. Si in acest an ne propunem sa dam Cezarului ce e al Cezarului si HR-ului ce el al HR-ului, adica mai multe resurse, noutati si informatii despre ce se schimba in nevoile de training de marketing si cum isi pot sustine departamentele de profil. 

Din fericire, exista tot mai multi profesionisti certificati in HR si tot mai multi constienti de importanta unei certificari acreditate in marketing, intr-un program pe termen lung. Evaluarea si acreditarea vin pe baza unor standarde clare si bine definite in legatura cu profesia si competentele practicienilor in marketing. In plus, aceste standarde si competente sunt actualizate si revizuite constant de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociatie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta la cererea angajatorilor si in urma unor studii facute permanent.

CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de bazacompetente tehnice si comportamente.

Competentele de baza sunt relevante pentru orice profesionist de marketing, indferent de rolul, industria sau nivelul la care au ajuns in cariera si se refera la:
  • Insight-uri - o abilitate fundamentala care sta la baza activitatii de marketing si joaca un rol esential. Profesionistii de marketing trebuie sa fie cababili sa identifice insight-uri relevante si sa le utilizeze pentru a dezvolta solutii care sa duca la realizarea obiectivelor organizatiei pentru care lucreaza si care sa ii creasca performanta;
  • Managementul si alinierea organizatiei in jurul clientilor - se refera la rolul managerilor de marketing in mobilizarea si atragerea tututor departamentelor unei organizatii pentru indeplinirea nevoilor clientilor si identificarea si sustinerea schimbarilor necesare, in beneficiul acestora. Vorbim tot mai mult de customer experience sau de transformare digitala, teme foarte importante si fierbinti. Sunt arii in care rezultatele nu vin fara eforturi de a diminua granitele dintre departamente si a tranforma intr-adevar companiile in entitati centrate pe client.
  • Management strategic - insemnand in primul rand alinierea la obiectivele strategice ale organizatiei si traducerea acestora in planuri  de marketing care sa genereze crestere.
Citeste articolul integral pe marketingfocus.ro.
Nu rata inscrierile la cursul Excel pentru marketing de pe 16 mai, cu Alina Stancu! Detalii la info@instituldemarketing.ro.
 

Vezi toate articolele scrise de Institutul de Marketing

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate