Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Human Invest, 2019-04-17
Human Invest organizeaza in data de 29 mai 2019, in Bucuresti, conferinta “The next challenges: Leading better. Leading differently.” Evenimentul, care marcheaza aniversarea de 20 de ani a companiei de consultanta pe piata locala, reuneste CEO si HR Directori din companii de top din România, speakeri internationali si consultanti locali Human Invest.
Pus la dispozitie de Hotel Melodia, 2019-04-22
Eficienta, efortul, grupul, barierele, imbunatatirea relatiilor, atingerea obiectivelor sau rezolvarea problemelor sunt doar cateva dintre elementele definitorii pentru termenul de team building. Principiul unor astfel de evenimente corporative este relationarea, iar ideea de “Fun” vine sa completeze reusita evenimentelor prin oferirea unor activitati de entertainment, petreceri tematice si activitati atractive  intr-un cadru modern si relaxant de 4*, pe litoral, cu tarife incepand de la 299 lei/persoana.
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2019-04-22
Tehnologia a determinat schimbari masive in departamentele de HR, iar inovatia in domeniu continua sa transforme modul in care managerii de resurse umane se ocupa de salarizare si de administrarea personalului. Pe langa faptul ca softurile specializate in resurse umane simplifica munca intr-un departament de HR, acestea se reinventeaza periodic si permit accesul simplu si rapid la o diversitate de date si informatii, ceea ce imbunatateste semnificativ munca specialistilor in resurse umane.
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de baza, competente tehnice  si  comportamente.
Pus la dispozitie de Marcom Hub, 2019-05-06
Desavarsirea profesionala si sentimentul de apartenenta la job sunt doua dintre motivele importante care ne retin intr-o echipa. Hai sa vedem cum poti tu, din rolul de HR Manager, sa mentii vie motivatia colegilor, folosind conceptul de #experience. Daca citesti textul pana la capat gasesti si doua exemple relevante :)
Competente vechi si noi pentru profesionistii de marketing
Pus la dispozitie de Institutul de Marketing, 2019-04-24
Ce trebuie sa stie un profesionist de marketing? Care sunt noile competente si instrumente care ii pot ajuta pe cei implicati in marketing sa faca fata cerintelor in continua schimbare din piata? Nu toata lumea se pricepe la marketing si nici la fotbal. In zona marketingului, exista foruri competente si institutii acreditate. Si in acest an ne propunem sa dam Cezarului ce e al Cezarului si HR-ului ce el al HR-ului, adica mai multe resurse, noutati si informatii despre ce se schimba in nevoile de training de marketing si cum isi pot sustine departamentele de profil. 

Din fericire, exista tot mai multi profesionisti certificati in HR si tot mai multi constienti de importanta unei certificari acreditate in marketing, intr-un program pe termen lung. Evaluarea si acreditarea vin pe baza unor standarde clare si bine definite in legatura cu profesia si competentele practicienilor in marketing. In plus, aceste standarde si competente sunt actualizate si revizuite constant de Chartered Institute of Marketing (CIM), cea mai mare asociatie a profesionistilor de marketing din lume, cu peste 100 de ani de existenta la cererea angajatorilor si in urma unor studii facute permanent.

CIM a redefinit recent competentele pe care trebuie sa le aiba un profesionist de marketing in trei mari categorii: competente de bazacompetente tehnice si comportamente.

Competentele de baza sunt relevante pentru orice profesionist de marketing, indferent de rolul, industria sau nivelul la care au ajuns in cariera si se refera la:
  • Insight-uri - o abilitate fundamentala care sta la baza activitatii de marketing si joaca un rol esential. Profesionistii de marketing trebuie sa fie cababili sa identifice insight-uri relevante si sa le utilizeze pentru a dezvolta solutii care sa duca la realizarea obiectivelor organizatiei pentru care lucreaza si care sa ii creasca performanta;
  • Managementul si alinierea organizatiei in jurul clientilor - se refera la rolul managerilor de marketing in mobilizarea si atragerea tututor departamentelor unei organizatii pentru indeplinirea nevoilor clientilor si identificarea si sustinerea schimbarilor necesare, in beneficiul acestora. Vorbim tot mai mult de customer experience sau de transformare digitala, teme foarte importante si fierbinti. Sunt arii in care rezultatele nu vin fara eforturi de a diminua granitele dintre departamente si a tranforma intr-adevar companiile in entitati centrate pe client.
  • Management strategic - insemnand in primul rand alinierea la obiectivele strategice ale organizatiei si traducerea acestora in planuri  de marketing care sa genereze crestere.
Citeste articolul integral pe marketingfocus.ro.
Nu rata inscrierile la cursul Excel pentru marketing de pe 16 mai, cu Alina Stancu! Detalii la info@instituldemarketing.ro.
 

Vezi toate articolele scrise de Institutul de Marketing

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011 HR Club. Toate Drepturile Rezervate