Dinamica economica actuala face ca antreprenoriatul si managementul sa necesite o continua adaptare la nou. Pentru a supravietui, dar mai ales pentru a performa in acest domeniu, know-how-ul echipei de conducere a devenit un avantaj esential pentru orice organizatie. In acest context, Performeaza.ro propune programe de formare in management astfel incat avantajul pe piata sa fie unul evident si durabil.
Performeaza.ro ofera, prin intermediul specialistilor Soft Tehnica, programe de formare profesionala continua in management si resurse umane, dedicate antreprenorilor si managerilor si acreditate de ANC. Principalul scop al proiectului este de a ajuta angajatii IMM-urilor sa dobandeasca cunostintele necesare pentru a face fata provocarilor din contextul de business actual, atat la nivel national, cat mai ales in contextul european.
Programul de pregatire se desfasoara in trei etape, astfel incat la finalul acestora, managerii absolventi sa beneficieze de o formare complexa si completa, de un know-how aplicat problemelor specifice din business-ul pe care il conduc.
Etapa I – cursuri de formare
Competente antreprenoriale – un curs complet despre profilul antreprenorului de succes, competentele lui, strategii de marketing si plan financiar, dar si managementul resurselor umane si relationarea interpersonala.
Manager de produs – cursul contine informatii complete, de la planificarea dezvoltarii acestuia, dezvoltarea sa efectiva, strategia de marketing, vanzarea sa, dar si interactiunea cu clientii si asigurarea feed-backului post-vanzare.
Manager Resurse Umane – un curs esential si in acelasi timp practic pentru orice manager de resurse umane, care contine informatii complexe de la designul organizatiei prin prisma structurii de personal, recrutarea si evaluarea angajatilor, managementul acestora, precum si modalitati de a stimula echipa sa performeze.
Etapa II – Instruire specializata
Aceasta etapa se adreseaza managerilor si antreprenorilor care au trecut de prima etapa si presupune sesiuni de tip coaching, care ii pregatesc pe acestia pentru provocarile de zi cu zi, ce depasesc zona teoriilor de business, cursuri de tip Mini MBA si PMP (Project Management Professional).
Etape III – Worksopuri tematice
In functie de directiile de management dorite, participantii la etapele anterioare pot dezvolta mai departe abilitati practice participand la workshopurile dedicate.
Mai multe detalii despre aceste cursuri se pot afla la conferintele speciale de informare, care vor avea loc in tara astfel:
- 15 noiembrie, Hotel Ibis – Constanta 17:30 – 20:30
- 20 noiembrie, Hotel Belfort - Brasov 17:30 – 20:30
Mai multe detalii despre proiect puteti gasi pe pagina proiectului
www.performeaza.ro.
Despre organizator Soft-Tehnica
Misiunea Soft Tehnica o constituie investirea experientei si competentelor extensive in a aduce impact pozitiv in comunitate, oameni, business-uri.
Insufletim idei, nevoi si afaceri imbinand tehnologia cu experienta oamenilor si oportunitatile.
In prezent, portofoliul companiei include solutii pentru HoReCa&Retail, dezvoltate sub brandul Freya, software pentru managementul afacerilor.
Contact presa: Cristina Norocel,
[email protected], 0741.30.10.82