Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
   
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
55% dintre oamenii de HR se asteapta ca gestionarea cresterii costurilor salariale din cauza inflatiei sa reprezinte cea mai mare provocare de business in 2024. Care sunt cele mai presante provocari legate de candidati? Ce piedici avem in procesul de recrutare? 
Pus la dispozitie de Romanian Software, 2024-04-29
Cum stau lucrurile pe piata muncii in ultima vreme? Pana in anul 2030, se prevede o nevoie de peste 600.000 de persoane pentru a ocupa posturi care necesita competente avansate, in conditiile in care doar 1% din populatia cu varsta intre 25 si 64 de ani participa la programe de formare profesionala.
Pus la dispozitie de Wizrom Software, 2024-04-29
Digitalizarea in domeniul resurselor umane nu este doar o adaptare la progresul tehnologic, ci o oportunitate de a revolutiona complet modul in care functionează departamentul tau. Adoptarea unor solutii software specializate este esentiala pentru a creste eficienta, a raspunde cerintelor pietei in schimbare si a ramane competitiv. 
Pus la dispozitie de SHL Romania, 2024-04-29
Implicarea si performanta angajatilor sunt factori cruciali in succesul organizatiei dar intrebarea e cum poti debloca intregul potentialul echipei pentru a creste productivitatea? 

 
Pus la dispozitie de Pharma Nord, 2024-04-29
Aceste doua functii cognitive importante tind sa ne incetineasca sau sa ne joace feste, pe masura ce inaintam in varsta. Aceasta poate fi o provocare, mai ales daca ai un job care necesita multa planificare si gandire creativa.
Pus la dispozitie de CODECS, 2024-04-30
In ciuda progreselor tehnologice pe care le-am facut si le facem, munca unei organizatii este facuta de oameni. Oamenii sunt aceia care alcatuiesc interfata cu clientul, realizeaza produsul, presteaza serviciul, planifica si coordoneaza, imbunatatesc procese, asigura calitatea si aduc profit.
Pus la dispozitie de Andreea Gheorghita, Doru Paducel & Ana M. Marin, 2024-04-30
Iti creezi timp si spatiu pentru a te asculta pe tine insuti?  Un articol util despre modele si practici de reflectie si reflexie scris de colegii nostri de la EMCC Romania.
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Acest articol contine informatii utile top managerilor, directorilor HR si coordonatorilor HSE interesati sa implementeze in organizatia lor programe de tip Autoritatea sa Opresti Munca (in engleza Stop Work Authority – SWA).
Pus la dispozitie de Corporate Dynamics, 2024-04-30
Articolul da o imagine de ansamblu asupra modului in care pot fi setate elementele care contribuie la o experienta a clientilor controlabila si de buna calitate.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Descopera cum instrumentele Thomas au fost integrate in programul de dezvoltare a leadershipului unei mari universitati din Marea Britanie pentru a o diferentia ca angajator.
Pus la dispozitie de Thomas International Romania, 2024-04-30
Intr-un interviu realizat de Thomas International cu Alicia Collinson, Senior Associate la Thrive Law, au fost explorate aspectele cruciale ale bunastarii angajatilor si sanatatii mentale in organizatii. Alicia a oferit idei valoroase despre provocarile comune cu care se confrunta organizatiile si sfaturi practice pentru a le depasi. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-04-30
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Marco Polo CEE, 2024-05-07
Ultimii ani gasesc organizatiile din ce in ce mai preocupate de construirea unui mediu de lucru motivant si plin de scop pentru membrii generatiei Z, urmati indeaproape de Millenials. Tinand cont de contextul global in care ne aflam, caracterizat de instabilitate, de o populatie care imbatraneste, de noi tendinte legate de ce anume ne dorim de la locul de munca, acest focus pe generatiile mai noi e lesne de inteles. 
Pus la dispozitie de Business Apps, 2024-05-07
Worktelligent redefineste managementul cererilor de asistenta in modulul Employee Service Center, integrand Machine Learning pentru clasificarea automata a e-mailurilor in tichete, imbunatatind astfel timpul de raspuns cat si legatura dintre angajati si HR Ops.
Pus la dispozitie de Clinica Aproape, 2024-05-07
In mod frecvent suntem expusi la schimbari si provocari care ne cer sa ne adaptam si sa ne integram noi rutine in viata noastra. De la tranzitiile majore la cele mai mici ajustari, capacitatea noastra de a face fata schimbarii si de a ne adapta este esentiala pentru succesul si bunastarea noastra.
Probabil cele mai bune instrumente care creeaza spatiu pentru comunicare autentica!
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-03-28
“O imagine face cat 1000 de cuvinte!” suntem familiari cu acest concept si asta este un as in maneca pe care avem nevoie sa-l aduce in interventiile de invatare si crestere! La acest moment, suportul proiectiv al imaginilor este suficient de cunoscut profesionistilor si este adus in spatiul intalnirilor de lucru, atat in cele individuale cat si in cele de grup si echipa. Dinstanta intre “suficient” si “comunicare autentica” este asigurata de disponibilitatea de a folosi la maxim de valoare puterea unei imagini reale.
 
Fotografiile de tip metafora, elementele diferentiatoare si de impact regasite in instrumentele Points of You®, ofera posibilitatea fiecarui participant sa-si observe si sa-si exprime proriile perspective, intelegeri, adevaruri, trairi si interpretari. Fiind elemente vizuale si accesand limbajul nostru natural de a invata si de a colecta amintirile, cardurile foto solicita arhiva propriei memorii, a emotiilor, a creativitatii, a mindset-ului personal. De aceea, asocierile complete si complexe pe care le facem prin ele, corelate cu situatiile ce ne preocupa in prezent, sunt surprinzatoare, neasteptate dar precise.
 
Procesele de schimbare incep cu modificarea de perspectiva, de intelegere, cu reinterpretarea, reincadrarea, atat rationala, cat si emotionala. Acesta este un punct cheie in orice proces transformational, de tranzitie, de comunicare ecologica, de relationare, de negociere/ mediere, in orice proces in care ai nevoie sa antrenezi curiozitatea pentru a gasi solutii si idei noi, creative, gandire laterala, in orice proces de antrenare de soft skills. Metoda si instrumentele Points of You® iti vor aduce valoare in situatiile in care ai nevoie sa:
  • sustii oamenii sa se deschida, fata de ei insisi si fata de ceilalti, pentru a comunica, nu doar pentru a vorbi
  • facilitezi un proces de negociere – o discutie confortabila si eficienta
  • creezi spatii pentru intrebari, reflectie, brainstorming si actiune
  • sustii claritatea in contexte decizionale
  • folosesti dezacordul ca resursa a creativitatii
  • atingi subiecte delicate folosind pretextul de joaca
  • sa conectezi asertiv membrii unui grup sau ai unei echipe, pentru a putea conlucra si performa
  • sa luminezi “blind spot”-urile, zonele neexplorate inca
  • sa creezi vision board-uri pe diferite teme si cu echipe diferite
  • intelegi in procesele de consultanta, recrutare, mentoring, training, mindsetul si comportamentele predominante ale clientilor, angajatilor si ale partenerilor tai, pentru a-ti putea clarifica cum si unde sa aduci mai multa valoare
  • adugi elemente creative dar relevante in procesele de Learning&Development
  • creezi procese de lucru si dezvoltare pentru echipe
Cui ii vor fi de folos atat metoda cat si instrumentele creative Points of You®?
  • profesionistilor: coachi, traineri, formatori, department HR si L&D, psihologi, terapeuti, manageri, mediatori, consilieri, profesori etc., ca resursa excelenta in sedintele de recrutare, training, coaching, consiliere, consultanta, mentoring, terapie, teambuilding; astfel, serviciile pe care le vei oferi, pe langa natura lor rationala si de informare, vor avea impact si prin implicarea notei creative, al spatiului de “joaca” si a laturii emotionale a participantilor, devenind astfel un pachet transformational complet.
  • persoanelor interesate de metode prin care-si pot dezvolta inteligenta emotionala, anume relatia cu ei insisi, cunosterea si gestionarea propriilor emotii, intelegerea mai buna a celor din jur, cultivarea si gestionarea relatiilor cu acestia.
  • persoanelor interesate de oportunitati/ resurse de business.
  • persoanelor interesate de oportunitati/ resurse de facilitare si explorare de succes pentru propriile ateliere, programe, workshop-uri etc.
Comunicarea autentica are puterea de a genera o dinamica relationara constructiva, suport in procesele de invatare, incluziune si gestionarea conflictelor, esential pentru corpul performant al oricarei echipe sau grup lucrativ. Experienta de a aduce si de a facilita acest sistem la noi in tara acum mai bine de 10 ani prin comunitatea Points of You Romania si rezultatele profesionistilor care s-au certificat in aceasta metoda sustin cu usurinta perspectiva noastra.
Invitatia noastra – alege un card :)
 
 

Vezi toate articolele scrise de Leadership Identity ON

Alte articole

 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate