Prima pagina | Intalniri HR Partner | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Inscrie-te pe HR Partner | Contact
 
HR Partner  >  Furnizor
 
 
 
 
 
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
A fost o intrebare pe care am adresat-o tacut in timpul unei conferinte recente la care am participat. S-a nascut din aprecierea eforturilor acestor specialisti de a gasi un echilibru si un fir rosu de integrare a noului stil lucrativ si a celor “80 de noi masuri legislative numai in 2024”.
Pus la dispozitie de Oana Niculae, 2024-04-23
Decizia profesionala de a deveni si suportul oamenilor de business, de a veni in sprijinul lor cu procese de reinvatare, implementare si dezvoltare prin coaching, a cuprins si-mi cuprinde in continuare cu incredere dorinta de a sustine liderul de astazi, si de astazi inainte, in a-si asuma, cu responsabilitate si transparenta, impactul si influenta pe care le aduce prin prezenta si contributia personala si profesionala.
Pus la dispozitie de HART Consulting, 2024-04-23
Robert Hogan, PhD, fondatorul si presendintele Hogan Assessments, afirma ca: ”Un leader smerit genereaza implicare”.  Asadar, este nevoie de o persoana smerita pentru a construi si mentine o echipa performanta.
Pus la dispozitie de Wellnessentially, 2024-04-23
Stim ca esti stresat la serviciu. Stim ca ai oameni in echipa care sunt stresati si stim ca stresul este de fapt cauza principala a multora dintre afectiunile de santate cu care ne confruntam cu totii in 2024.
Pus la dispozitie de BIA, 2023-04-25
Conform prevederilor Hotararii nr. 970/2023, companiile au avut termen pana la data de 17 aprilie 2024 sa implementeze metodologia privind prevenirea si combaterea hartuirii. Daca ai ratat insa acest termen, ar trebui sa faci toate demersurile necesare cat mai curand.
Pus la dispozitie de BIA, 2024-04-25
"Nu se potriveste culturii companiei si am decis sa intrerupem colaborarea!" E una dintre concluziile frecvente in evaluarea unui angajat dupa perioada de proba sau chiar mai devreme. Dar cum poti evita aceasta situatie, care este costisitoare din punct de vedere financiar, dar si ca timp si imagine pentru companie?
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Pe langa atingerea obiectivelor, noi credem ca exista si alte aspecte ale performantei ce trebuie valorificate. Spre exemplu, evaluarea competentelor, care implica analiza abilitatilor, aptitudinilor, comportamentelor si capacitatilor angajatilor in contextul muncii lor.
Pus la dispozitie de Co-Factor, 2024-04-25
Ai observat ca feedback-ul declanseaza in noi emotii puternice si sentimentul de a fi judecat? Este normal, pentru ca, de cele mai multe ori, vine din partea unei autoritati, iar acest lucru induce teama. Pentru a depasi aceasta bariera, iata cateva lucruri pe care le poti face, sa sporesti performanta angajatilor, prin feedback.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Setarea prioritatilor reprezinta pentru liderii de HR un proces extrem de important, de care depinde atat succesul departamentului de HR, cat si al intregii organizatii. Un sondaj Gartner a venit in intampinarea provocarilor cu care se confrunta HR managerii si a realizat un top 5 actiuni de intreprins in 2024. 
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Bunastarea unei organizatii depinde in mare parte si de cat de eficient si bine pus la punct este procesul de salarizare. Externalizarea acestui proces vine la pachet cu o multime de beneficii precum economie de timp si resurse, expertiza, consultanta permanenta si o gestionare eficienta a resurselor umane.
Pus la dispozitie de Smartree, 2024-04-26
Respectarea reglementarilor in vigoare reprezinta una dintre conditiile esentiale pentru orice organizatie de succes, iar o modificare legislativa de impact este si cea referitoare la concediile medicale. Incepand cu luna aprilie, noi tipuri de concedii medicale figureaza pe lista exceptarilor de la plata contributiei la asigurarile sociale de sanatate (CASS).
Prezentarea companiei | Articole | Stiri | Cursuri si evenimente | Social media
Servicii: Schouten Romania ofera programe integrate de training si dezvoltare individuala si organizationala, solutii practice de invatare, coaching si platforme interactive de e-learning cu accent pe abilitati de management: People, Interaction, Projects
Adresa: Str. Dorneasca nr. 8 Bucuresti, sector 5 
E-mail: [email protected]; [email protected]
Telefon: 0722205515; 0722312312; 0724215101
Prezentarea companiei
 
Schouten & Nelissen este o companie de pionierat in domeniul dezvoltarii profesionale. Fondat in 1980 ca afacere de familie, grupul are astazi acoperire globala, cu o echipa de peste 700 de traineri si consultanti specializati, precum si peste 5.000 de clienti in toate industriile majore. Solutiile de invatare oferite de S&N prin intermediul celor 10 companii membre ajung la peste 500.000 de oameni din peste 60 de tari.

In 2019, S&N a preluat compania romaneasca de training Focus Plus, cu vechime de 17 ani in domeniu, performand astazi pe piata din Romania si Europa de Est sub brandul Schouten Romania. Schouten Romania a devenit astfel al cincilea birou regional Schouten din lume, deservindu-si clientii de pe piata locala cu solutii integrate de invatare, complet customizate, concepute si livrate la cel mai inalt standard de calitate. Schouten Romania ofera programe de dezvoltare de tip ’blended learning’ care, pe langa training, includ servicii de evaluare, coaching, teambuilding si consultanta organizationala.

In cadrul grupului, Relevance Learning este lider pe piata europeana de training si dezvoltare organizationala. In 2023, Relevance a castigat premiul ‘Best in Practice Award’ acordat de Association for Talent Development (ATD) pentru excelenta in practica in categoria Leadership & Management Development.
Servicii / Produse
 
Programele noastre integrate de training si dezvoltare sunt construite special pentru fiecare client in parte. Ele iau in considerare specificul afacerii, strategiile si obiectivele acesteia, precum si nevoile de dezvoltare ale participantilor.

Portofoliul nostru bogat de formare se adreseaza diferitelor tipuri de populatii si niveluri de management din cadrul unei organizatii si acopera o serie intreaga de competente, de la gestionarea sinelui la gestionarea echipelor, proiectelor, interactiunilor si schimbarii.
  • Training
    • Portofoliul Keystone de cursuri de training complet customizabile
    • Format in-class sau online
  • Programe integrate de dezvoltare de tip ’blended learning’
    • determinarea si analiza nevoilor de dezvoltare (evaluare si diagnoza on-field, interviuri, determinarea KPIs)
    • elaborarea continutului si a metodelor de livrare
    • cursuri de training livrate cu un grad ridicat de interactivitate (minim 60-70%)
    • activitati de follow-up (ateliere interactive, evaluari practice, on-field training si coaching)
    • sesiuni de coaching
  • Coaching
    • Peer coaching
    • Executive coaching
    • Arii: Selectie & recrutare, Vanzari & negociere, Leadership & management, Soft skills, Pregatirea si livrarea cursurilor de training in-house
  • Teambuilding
    • Participantii isi exerseaza o gama larga de abilitati esentiale pentru a traversa impreuna diverse provocari
  • Dezvoltare Organizationala si de Afaceri
    • Dezvoltare organizationala (assessment & development centers, planuri de dezvoltare, managementul performantei)
    • Merchandising
    • Trade marketing
    • Sisteme de vanzari & distributie in FMCG
  • e-Learning — sau e-Doing
    • S&N este proprietarul platformei New Heroes, acreditata de LPI
    • 100+ micro-module de invatare cu puncte actionabile in lumea reala
    • calatorii de invatare pliate pe nevoi individuale, menite sa faciliteze dezvoltarea psihologica si schimbarea comportamentala in timp real
Structura unui program integrat de dezvoltare poate consta in:
  1. determinarea si analiza nevoilor de dezvoltare ale indivizilor, a gradului in care programul va satisface aceste nevoi si a modului in care, dupa implementare, va fi masurat succesul sau
  2. elaborarea de continut si metode de livrare astfel incat intregul program (agenda, prezentari, exercitii individuale si de grup, studii de caz, joc de rol, interactiuni cu participantii) sa fie in acord cu obiectivele sale si cu specificul audientei
  3. cursuri de formare livrate cu un grad ridicat de interactivitate cu participantii, menite sa ii ajute sa inteleaga si sa asimileze cunostintele livrate si sa exerseze abilitatile relevante
  4. activitati de follow-up: ateliere interactive, evaluari practice, instruire pe teren; participantii sunt sprijiniti sa utilizeze eficient in activitatea lor metodele si tehnicile nou invatate
  5. sesiuni de coaching care ajuta participantii sa dezvolte o intelegere si mai buna a abilitatilor, resurselor si talentelor existente
  6. evenimente de team-building care urmeaza etapele firesti de formare si consolidare a echipei, incurajand indivizii sa colaboreze pentru a oferi performante ridicate
  7. activitati de consultanta organizationala si de afaceri: crearea unor instrumente adecvate de evaluare/dezvoltare a angajatilor, eficientizarea sistemelor de vanzari si distributie.
Toate cursurile noastre au o abordare practica puternica si constau intr-un nivel ridicat de interactiune intre participanti si formator, fie in format in clasa, fie online.

Proportia sesiunilor practice (exercitii individuale si de echipa, studii de caz, jocuri de rol) cuprinde 60-70% din durata unui curs.
Recomandari
 
“Schouten Romania a raspuns excelent nevoilor noastre de dezvoltare si perfectionare a angajatilor, oferindu-ne in cadrul programelor desfasurate pe parcursul ultimilor 3 ani un real sprijin atat la nivel operational cat si la nivel managerial. In urma studiilor facute si a programelor de training organizate putem spune ca Schouten Romania este una dintre cele mai documentate si mai dinamice companii din tara noastra. Nivelul ridicat de profesionalism, experienta si pregatirea solida a trainerilor si facilitatorilor au permis participantilor o rapida asimilare a tematicilor propuse si o foarte buna transpunere in practica a celor invatate.”
Director Comercial Pernod Ricard Romania

“Schouten Romania a contribuit substantial la succesul programului nostru [de Dezvoltare a Competentelor Manageriale], fiind puternic implicat alaturi de echipa de management a proiectului in crearea de studii de caz cu specific, in stabilirea grupelor si a prioritatilor de lucru, in livrarea efectiva a sesiunilor de training in sala si facilitarea sesiunilor de follow-up si feedback. Pe durata intregului program s-au evidentiat cunostintele practice si teoretice foarte bogate ale expertilor Schouten Romania, dublate de abilitati de facilitare si o foarte vasta experienta interna si internationala. Prin calitatile expertilor sai, Schouten Romania este un partener care aduce foarte multa valoare adaugata unei organizatii cu standarde si nivel profesional ridicat.”
Country Manager CEVA Logistics Romania

“Am implementat in cazul concret al afacerii noastre metodologia utilizata in programul de Gandire Strategica si am obtinut rezultate foarte bune. Participantii au lucrat foarte bine in echipe, pe structura de lucru urmarita si au fost astfel capabili sa faca o analiza detaliata a afacerii si sa genereze solutii concrete, pe care am hotarat sa le punem in practica. Atmosfera de lucru a fost foarte placuta si stimulativa, cei doi traineri fiind foarte apreciati de colegii nostri. Intentionam sa lucram cu Schouten Romania si pe viitor, in alte programe de care organizatia noastra va avea nevoie.”
Managing Director Dussmann Romania
 
Prima pagina | Denegare de responsabilitate | Contact
Copyright © 2011-2023 HR Club. Toate Drepturile Rezervate